Nieuwe smartphone kiezen, help, tips?

30-06-2016 11:24 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen



Omdat ik mijn telefoon weer mag verlengen zit ik echt met een dilemma: welke telefoon?!



1 ding is duidelijk, ik moet hem sowieso vervangen, want mijn huidige (Sony XPeria Z2) was laatst gevallen en blokkeert regelmatig. Nu wil ik het liefst niet meer als 40 euro uitgeven per maand.. Iemand tips?



Wat ik minimaal zoek in een telefoon is dat de camera perfect is en er genoeg foto's/apps op kunnen zonder vast te lopen.

Muziek is van minder belang, dat luister ik niet via mijn telefoon.



Ondertussen zit ik ook in de Samsung/Apple dilemma, ik kijk er nuchter naar, maar toch kom ik er niet uit haha. Iemand goede tips?



Edit: Mijn provider is T-Mobile
say what?
Hier sim only van €10 per maand en zelf een iPhone 5s gekocht voor €305 (overigens helemaal niks tegen Android, meer dan prima, maar ben altijd erg tevreden geweest over de foto's van de 5s. Gebruik het toestel gewoon als vakantie camera en druk de foto's gewoon af.)
Alle reacties Link kopieren
op belsimpel zie ik dat je al een samsung s6 hebt voor 32euro per maand bij t-mobile. Je hebt dan 1000 mb internet, onbeperkt smsen en 120 belminuten. Het kan goedkoper maar dan kom je bij een andere provider uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag ook weer een nieuwe, twijfel ook om over te stappen van samsung naar apple. Ben er nog niet over uit, twijfel dan tussen de samsung 6 of iphone SE
Alle reacties Link kopieren
Het is maar welk besturingssysteem je fijn vind. En wil je een nieuw model of wat ouder model? Ik heb zelf ook een sim only met een refurbished iPhone. Scheelde veel geld en ben er tevreden mee! Wel weet ik dat niet iedereen fan is van het besturingssysteem van Apple, dus weet niet hoe dat bij jou is?
Live Laugh Love

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven