end tot end encryptie whatssapp

08-07-2016 14:02 12 berichten
Elke keer als ik op mijn telefoon een conversatie verwijder krijg ik de melding dat gebruik wordt gemaakt van end to end encryptie. Heel fijn, maar ik weet dat nu wel. Kan ik deze melding ergens uitschakelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
waarom zou je een conversatie verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 08 juli 2016 @ 14:06:

waarom zou je een conversatie verwijderen?Als je in een groep zit waar je uit wilt bijvoorbeeld?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook. Wat betekent dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 08 juli 2016 @ 14:06:

waarom zou je een conversatie verwijderen?Omdat het geheugen vreet?
quote:thewaiter schreef op 08 juli 2016 @ 14:06:

waarom zou je een conversatie verwijderen?Oooo spannend he...
Alle reacties Link kopieren
Vraag ik me ook af hoe dat weg kan. Verwijder ook constant gesprekken. Omdat ik er anders te veel open heb staan.
Alle reacties Link kopieren
Krijg je niet weg, betekent dat berichten versleuteld verstuurd worden zodat hackers ze niet kunnen lezen.

Dit staat er 1malig wanneer je iemand voor eerst bericht stuurt na bepaalde datum (weet datum even niet meer)

Is gewoon veiligheidsmechanisme
Alle reacties Link kopieren
En kijk even bij account - beveiliging in wharsapp. Schuifje moet niet groen zijn. Dan krijg je zo zoals boven beschreven eenmalig
Alle reacties Link kopieren
quote:katrien1974 schreef op 08 juli 2016 @ 14:14:

[...]



Omdat het geheugen vreet?Whatsapp ruimt oude conversaties zelf op en ze schuiven vanzelf naar onder als je uit de groep bent
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 08 juli 2016 @ 15:24:

[...]





Whatsapp ruimt oude conversaties zelf op en ze schuiven vanzelf naar onder als je uit de groep bentNee hoor wordt niks opgeruimd tenzij je zelf archiveert of verwijdert. En het gaat toch niet over groepen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven