Aparte situatie...

21-05-2016 14:29 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geachte dames,



Misschien dat iemand me hier advies kan geven want dames begrijpen elkaar misschien makkelijker, zal het kort proberen uit te leggen:



Ik heb sinds een maand of 3 weer een vriendin en dus ook wel eens sex. Nu waren we laatst smiddags bezig in bed, maar zij werd dus tijdens de sex geappt door iets van haar werk dat belangrijk was.

Dus klote, want we stopten en zij moest dat dus even afhandelen. Toen lagen we naast elkaar en zij was met haar phone bezig te appen. Na een minuut ofzo dacht ik van tja, en pakte haar rechterhand en bracht die naar mijn penis.

Toen kwam het er op neer dat ze me dus af ging trekken met de ene hand terwijl ze dus met werk aan het appen was en de phone in de linker hand had en ondertussen keek ze ook alleen maar continu op haar scherm, ze lag ook een beetje van me weggedraaid.



Maar toen merkte ik dus, het feit dat ze van de ene kant met me bezig was maar me dus totaal verder gaan aandacht gaf, wond me dus enorm op.

Zelfs toen ik klaar kwam met de geluiden die daarbij horen ging ze gewoon onverstoord door met appen (was na circa 5-10 min).



Maar hierna is het dus op sexgebied echt steeds meer deze kant opgegaan. bv zij een film kijken, ik zin in sex, maar zij dus gewoon die film kijken terwijl ze me alleen aftrekt.



Maar op een of andere manier vind ik het enorm lekker , dat het nu zo gaat en dat ze me zeg maar zo onverschillig aftrekt en me verder geen aandacht geeft. van de andere kant vind ik het ook raar van ons want in het begin hadden we gewoon normale sex en de laatste 2 weken dus alleen nog maar dit.



Ik voel me er prima bij heb ik ontdekt maar toch raar dat zij het ook prima vindt zo?



Ik bedoel: in feite heb ik er nooit op aangestuurd dat ik dit graag had (wist het geeneens) en heb ik het juist ontdekt doordat zij zo deed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je niet geloept, dat zeg ik. Maar inderdaad, zal je niet meer vermoeien.
Ik had in jou situatie dus even geen seks meer met haar gehad. Op die manier zou ik mij niet prettig voelen. Ze zegt geen zin in seks te hebben maar trekt je wel af. Dat is dus iets wat niet helemaal klopt zo ongeïnteresseerd. Ze neemt je niet eens serieus. Ik vind haar respectloos en zou er zelf niet geil meer van worden.
Ik vind het niet raar. Ik snap wel dat het je opwindt. En blijkbaar haar ook, anders zou ze het niet doen denk ik? Of is ze iemand die niet duidelijk is over haar gevoelens, ook in andere situaties?



Ik zou wel oppassen als dat het enige is dat jullie nog doen. Niet een invulling voor jullie seksleven maar een aanvulling. Zolang dat het geval is, of wordt.. zie ik niet in wat er vreemd/raar/afwijkend aan is.



Edit: op de een of andere manier mis ik steeds dat er al meer pagina's zijn. Sorry voor mosterd. Weer.
Ik denk echt dat ze zich er snel van af wil maken en vind het niet kloppen zoals ik het lees.



Als jullie dit leuk vinden allebei is er niks mis mee.

maar ik krijg het idee dat ze er gewoon geen zin in heeft en er zo makkelijk van af wil komen.
Jullie zijn sowieso een beetje mosterd, want TO heeft nog een update gegeven van zijn relatie

daar heeft ie zelf een speciaal nieuw topic voor geopend! Nieuwe situatie relatie
quote:Elisabeth1988 schreef op 08 juli 2016 @ 21:51:

Jullie zijn sowieso een beetje mosterd, want TO heeft nog een update gegeven van zijn relatie

daar heeft ie zelf een speciaal nieuw topic voor geopend! Nieuwe situatie relatie



Ik was er al bang voor.

Maar ik wilde mijn mening toch ook maar laten staan. Had het niet voor Jan Lul getypt natuurlijk.
quote:Elisabeth1988 schreef op 08 juli 2016 @ 21:51:

Jullie zijn sowieso een beetje mosterd, want TO heeft nog een update gegeven van zijn relatie

daar heeft ie zelf een speciaal nieuw topic voor geopend! Nieuwe situatie relatie





Dank je wel!

Ik zie dat soort dingen kennelijk niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven