Saskia Noort- Huidpijn

07-07-2016 17:35 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus...ik heb zojuist het boek uitgelezen...en weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.



Op zich spannend en onderhoudend maar toch het gevoel dat het heel snel is geschreven.



Zijn er hier Noort fans? Die het boek ook al heeft gelezen en erover wilt kletsen?
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Ik las Saskia Noort - hulplijn

Alsof haar boeken zo erg zijn dat je niet verder wilt ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:notalwaysdark schreef op 07 juli 2016 @ 17:53:

Ik las Saskia Noort - hulplijn

Alsof haar boeken zo erg zijn dat je niet verder wilt ofzo





Ben benieuwd. Er wordt nogal lyrisch over gedaan. Vind haar laatste boeken sowieso niet echt meer spannend
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vaak ongeveer hetzelfde verhaal, maar in een andere omgeving/met een ander sausje.

Makkelijk scoren, productie draaien. Zoiets.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Alles gelezen van Saskia Noort.

Inclusief Huidpijn.

Een typisch Saskia Noort boek.

Echt 'vrouwenboek' en spanning komt laat op gang.



Maar ik heb wederom genoten van haar nieuwste boek!

Al vind ik persoonlijk Esther Verhoef iets beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 07 juli 2016 @ 18:00:

Ik vind het vaak ongeveer hetzelfde verhaal, maar in een andere omgeving/met een ander sausje.

Makkelijk scoren, productie draaien. Zoiets.Precies, het is vermakelijk, maar echt goed of spannend wordt het niet.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Eens.



Esther Verhoef schrijft beter, vind ik!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik hoorde juist dat dit boek heel anders zou zijn.

Ik ga het lezen. Ben zeer benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:notalwaysdark schreef op 07 juli 2016 @ 17:53:

Ik las Saskia Noort - hulplijn

Alsof haar boeken zo erg zijn dat je niet verder wilt ofzo
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook niet zo spannend en catchy als haar eerste boeken.

Heb het gevoel dat het erg snel is geschreven.

Zelfde idee had ik ook bij Esther Verhoef. Vond De Kraamhulp super spannend, maar Lieve Mama vond ik echt slecht! Toen dacht ik oh zeker snel geschreven voor Moederdag..

Denk dat het bij mij ook het lyrische is geweest dat ik dacht nou dit moet wel een topper zijn..maar mwah..valt me een beetje tegen.
Slowly getting there....
Esther verhoef is het synoniem van een man toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 07 juli 2016 @ 19:19:

Esther verhoef is het synoniem van een man toch?Nee, dat is Suzanne Vermeer!
My bags under my eyes are couture
Ik heb het boek net gekocht, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het van die boeken die met een concept in het hoofd geschreven. Vermakkelijk maar voorspelbaar na meer dan de helft van het boek te hebben gelezen kun je ook het eind voorspellen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 07 juli 2016 @ 19:19:

Esther verhoef is het synoniem van een man toch?Pseudoniem
Hallo?!
Ben ik een van de enige die die hype rond Saskia niet snapt? Wat vindt je zo goed/leuk aan haar boeken?
quote:strikjess schreef op 07 juli 2016 @ 20:45:

Ben ik een van de enige die die hype rond Saskia niet snapt? Wat vindt je zo goed/leuk aan haar boeken?





Het is alweer een tijdje geleden dat ik een paar boeken van haar heb gelezen maar wat ik mij er van kan herinneren is dat het wel vlot wegleest.

Wat ik een heel leuk boekje van d'r vond was 40
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 07 juli 2016 @ 20:02:

Ik vind het van die boeken die met een concept in het hoofd geschreven. Vermakkelijk maar voorspelbaar na meer dan de helft van het boek te hebben gelezen kun je ook het eind voorspellen.Dat vind ik ook met de boeken van Nicci French.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Mwah ik ben niet echt lyrisch over Saskia Noort hoor. Ik vind Esther Verhoef ook leuk. De boeken van Suzanne Vermeer lezen erg makkelijk weg en vind ik niet super bijzonder.

Heb laatst 'We moeten je iets vertellen' van Marion Pauw gelezen en vond ik ook mwah.



Er was een hele hype toen rondom 'Het meisje in de trein' ik dacht wauw die moet ik lezen...nou dat boek vond ik echt ruk! Die hypes altijd...
Slowly getting there....
quote:Wanhopia schreef op 07 juli 2016 @ 21:30:

Mwah ik ben niet echt lyrisch over Saskia Noort hoor. Ik vind Esther Verhoef ook leuk. De boeken van Suzanne Vermeer lezen erg makkelijk weg en vind ik niet super bijzonder.

Heb laatst 'We moeten je iets vertellen' van Marion Pauw gelezen en vond ik ook mwah.



Er was een hele hype toen rondom 'Het meisje in de trein' ik dacht wauw die moet ik lezen...nou dat boek vond ik echt ruk! Die hypes altijd...Welke boeken moeten we volgens jou dan wel lezen?
Alle reacties Link kopieren
quote:sushilala schreef op 09 juli 2016 @ 08:21:

[...]





Welke boeken moeten we volgens jou dan wel lezen??
Slowly getting there....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven