seks en hoe heet dat andere???

27-05-2016 20:45 206 berichten
Dat ene is seks; je trekt je kleren (misschien wel slechts gedeeltelijk) uit en gaat het doen. Voorspel, neuken, orgasme (hopelijk), naspel. Een kus. Zoiets. Je kent het wel.



Dat andere duurt iets langer. Je gaat allebei naar de slaapkamer, trekt je kleren uit en kruipt onder het dekbed. Knuffelen met heel je lijf. Zoenen. Neuken, strelen, praten, lachen. Tussendoor een kopje thee erbij (ook erg handig bij het pijpen, trouwens). Pijpen, zachtjes neuken. Vingers, tongen. Lachen. Glaasje wijn. Weer even erin. Lepeltje-lepeltje. Heel de avond. Geen haast.



Dat ene vind ik dus niet goed genoeg. Dat andere is gewoon niet grappig wanneer je condooms moet gebruiken.



Nou, onder andere dáárom zijn condooms dus kut.
quote:Brnzv schreef op 28 mei 2016 @ 16:04:

Condooms, blèh ja.

Pijpen kan dan vaak nog wel zonder, maar dan zijn na 45 minuten toch alle mogelijke piegempies al overgedragen?

Ook heb ik nog nooit een vrouw meegemaakt die een beflapje uit haar tasje viste.

Dan vraag ik me af, wat heeft dat condoom dan nog voor zin na de wederzijdse onbeschermde slobberpraktijken. Je hebt gelijk hoor. Safe sex bestaat niet.
Alle reacties Link kopieren
laat maar
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 29 mei 2016 @ 22:42:

laat maarBijzonder fenomeen, al die weggehaalde postings van je. Bezint eer ge schrijft..zoiets.
...
Maar het is altijd weer een genoegen om zijn ava weer even te zien. By far de leukste van dit forum .
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 27 mei 2016 @ 23:54:

Hoe het heet als je de hele avond sext zonder condoom en met thee.Dat heet hippieseks
Alle reacties Link kopieren
Mag koffie ook? Met een koekje erbij?
life is worth waiting for

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven