irritatie

09-07-2016 18:05 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort iets met een leuke jongen die ik al een tijd heel leuk vond. We hebben het echt leuk samen, ik kan goed met hem praten ( soulmate achtig) , ik kan mezelf zijn, ik wil bij hem zijn. Het heeft nog nooit zo goed gevoeld met iemand . Hij voelt als 'the one' Maar ik merk dat ik het irritant vind dat hij continu wil knuffelen. Hij houdt me telkens tegen als ik ergens heen loop om te knuffelen of strelen . Als ik me aan het aankleden ben en van badkamer naar slaapkamer steeds heen en weer loop bijv staat hij er steeds om even te knuffelen of strelen . Hierdoor ben ik minder in de mood, . En ik wil hem echt niet kwijt maar waarom heb ik hier zo last van?
Omdat je dat gewoon irritant vindt. Ik zou er ook niet goed van worden. Overdaad schaadt.

Geef het aan bij hem. En vooral dat het een moodkiller is. Dan bedenkt ie zich wel 2 keer voor hij weer als een octopus op je afstormt
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft veel meer behoefte aan intimiteit. Ik zou hier met hem over praten, vertel eerlijk wat het met je doet. Dan is het aan hem om er rekening mee te houden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur. Wees blij dat hij zo gek op je is.
quote:MRengine schreef op 09 juli 2016 @ 18:12:

Wat een gezeur. Wees blij dat hij zo gek op je is.



Echt? Je moet je eigen ruimte maar opgeven bij elke keer dat je je verplaatst omdat je blij moet zijn dat iemand gek op je is?

Als hij zo gek op haar is, geeft hij haar vast de ruimte die ze nodig heeft.
Geloof me; het houdt vanzelf op.
Alle reacties Link kopieren
Geniet er van, geef je over aan het gevoel
nu.
Jullie zijn net samen en hij is duidelijk knettergek op je. in het begin is het altijd een beetje de verhoudingen aftasten. Je komt vanzelf op een gelijkwaardig punt.
Grappig ik heb het dan niet met een partner maar met mijn kind, elke keer als je net onhandig met een stofzuiger staat te klooien, net een pan wil afgieten of op 1 been staat om je schoenen aan te trekken krijg je een dikke knuffel.

Dat is best onhandig, ik zeg ook gewoon dat is niet zo handig schattie.



Geef het gelijk aan bij hem dat je knuffelen leuk vind maar niet steeds een afscheidsknuffel hoeft als je even naar de badkamer of keuken loopt, blijkbaar heeft hij een tijdje geen knuffel gehad hij wil inhalen.
Alle reacties Link kopieren
Knuffelen, aanraken is heel dicht bij, je hebt even tijd nodig om aan die nabijheid te wennen, je vriend heeft tijd nodig om de intensiteit te bepalen en jouw signalen te begrijpen.
nu.
Alle reacties Link kopieren
Hij is duidelijk gek op je. Je kunt eventueel besproken dat er bepaalde situaties zijn waarbij je niet zo klef wil zijn. Dat kleffen wordt meestal vanzelf minder. En over een aantal jaren verlang je weer terug naar deze momenten.
Klap voor zijn muil helpt
quote:Bugs_Bunny schreef op 09 juli 2016 @ 19:00:

Klap voor zijn muil helpt
Of z'n armen er af hakken, dan wil hij het knuffelen wel laten.
Nu even serieus Gewoon aangeven! Hij is hartstikke verliefd op jou! Beter toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 09 juli 2016 @ 19:00:

Klap voor zijn muil helpt







Mijn man is trouwens ook zo (nog steeds, 10 jaar getrouwd). Wat ik ook doe: snel meeknuffelen, geirriteerd wegduwen, in gesprek aangeven dat ik het zat ben en het alleen maar averechts werkt tot aan ruzie aan toe, hij blijft het doen

Zeer irritant, dus ik lees mee voor de gouden tip. Bovenstaande bevalt me wel
Met je soulmate wil je altijd knuffelen. De hele tijd. Dat moet wel, anders is het niet echt soulmate-achtig.
Alle reacties Link kopieren
Zwaan kleef aan
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 09 juli 2016 @ 19:00:

Klap voor zijn muil helpt





Heel hard "opzouten" roepen is ook te proberen.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook te. Natuurlijk is het fijn dat hij om je geeft maar op bepaalde manier claimt hij ook jouw ruimte. Iets meer situatie bewustzijn vanuit hem zou helpen. Mijn zoon doet exact hetzelfde.

Allemaal prachtig, maar zoals hierboven al gezegd overdaad schaad.



Zou het hem idd subtiel zeggen, zeg gewoon "Joh vind het fijn met je maar we doen geen knuffelmarathon, dus doe jij ff jouw ding dan doe ik de mijne".
Alle reacties Link kopieren
quote:Karst schreef op 09 juli 2016 @ 18:22:

Geniet er van, geef je over aan het gevoelgatver
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Karst schreef op 09 juli 2016 @ 18:40:

Knuffelen, aanraken is heel dicht bij, je hebt even tijd nodig om aan die nabijheid te wennen, je vriend heeft tijd nodig om de intensiteit te bepalen en jouw signalen te begrijpen.nog een keer gatver
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven