vroegtijdig klaarkomen

08-05-2016 22:08 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zwaar weegt het voor jullie nu eigenlijk als een man vroegtijdig klaarkomt?



Als je nu uitgaat van de volgende situatie: erg leuke kerel ontmoet, knap, intelligent, goede baan, grappig, lief en attent, trouw, enz, de hele mikmak, maar de sex wordt wel gehinderd door het feit dat hij erg snel klaarkomt. Hoe een groot probleem zou dit voor jullie zijn als je met iemand een relatie aan gaat?
quote:nosaj schreef op 08 juli 2016 @ 11:06:

en te snel is dan voordat je je rits naar beneden hebt zeker ?Ja
Alle reacties Link kopieren
Geeft zo een troep dan
Alle reacties Link kopieren
Ik zal mij daar persoonlijk niet zoveel problemen mee hebben. Ik kom toch al moeilijk klaar. Ik zorg gewoon dat ik eerst aan mijn trekken kom voordat de man zich mag laten gaan.
life is worth waiting for
Alle reacties Link kopieren
Nou ja laten gaan.... het is niet tegen te houden vaak...
quote:yamahafzr600r schreef op 28 mei 2016 @ 00:13:

Wat maak het uit als je man vroegtijdig klaarkom,val hij dan gelijk in slaap erna?

Ga trainen voor een 2e of 3e ronde,maak er een spel van ga niet zitten zeiken zeg kom op.

En bedenk dat als hij ouder word dat het vanzelf overgaat.

Blijven oefenen.Nou wat een feest 30 seconden neuken en dan na een hoop geharrewar heel misschien een tweede ronde die dan een minuut duurde. Ik vond het om te janken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 08 juli 2016 @ 18:35:

[...]



Nou wat een feest 30 seconden neuken en dan na een hoop geharrewar heel misschien een tweede ronde die dan een minuut duurde. Ik vond het om te janken.Ik zou dat óók om te janken vinden. Maar het staat er wel heel grappig
Alle reacties Link kopieren
Komt hij trouwens altijd snel klaar dus ook als je het met de hand of mond doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven