Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic



Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Wel fijn dat ie precies in een hoekje woont waar verder niemand langs loopt, dan sla ik dat van e winter over wanneer ik zout strooi op de sneeuw die op de galerij ligt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 juli 2016 @ 18:48:

Lekker aardig weer, tegen je gehandicapte medemens + 500, lekker stoer hoor
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Alle reacties Link kopieren
ja jij had al je tassen eruit gsjouwd natuurlijk en geduldig gewacht tot de lift weer beneden was.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 09 juli 2016 @ 19:11:

Wel fijn dat ie precies in een hoekje woont waar verder niemand langs loopt, dan sla ik dat van e winter over wanneer ik zout strooi op de sneeuw die op de galerij ligt.Misschien heeft ie winterbanden.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 09 juli 2016 @ 19:28:

[...]



Misschien heeft ie winterbanden.





Of misschien is ie net zo'n zeikerd als 1 van de andere buren. Die werd boos toen ik de galerij had gestrooid. Want al dat zout gaf zo'n pestbemde. Dat de ouwe buurtjes aan het einde van de galerij door doe galdde troep niet naar buiten konden dat maakte niet uit.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 09 juli 2016 @ 18:52:

[...]





Met alle compassie die ik heb ten aanzien van de gehandicapte medemens, kijk ik soms met verbazing toe. Laatst nog. Vrouw die met scootmobiel en al door de winkel sjeest, in race-stand, bij de kassa opmerkelijk kwiek van het zadel springt om de spullen op de band te leggen, enz. Vreemd toch?







Nee niet zo vreemd, althans voor mij niet.

Niet iedereen die gehandicapt raakt is meteen 24/7 rolstoelgebonden.

Zo kan ik zelf op goede dagen lang genoeg staan om bv iets als boodschappen op de band leggen nog te redden, een paar meter lopen lukt soms ook nog.

Of het er "opmerkelijk kwiek" uitziet?

Racen met een scoot vind ik overigens not done.
Alle reacties Link kopieren
Buurman was vooral kwiek met zijn gescheld. O en verbazingwekkend snel met het trekken van de pity card. Een handicap geeft je niet automatisch voorrang. En een grote bek al helemaal niet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 09 juli 2016 @ 19:13:

ja jij had al je tassen eruit gsjouwd natuurlijk en geduldig gewacht tot de lift weer beneden was.Ja, dat had ik inderdaad gedaan.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Dikke doei. Die man zou bij mij ook even een hele minuut op zijn beurt mogen wachten.

Wat een onzin dat iedereen moet rennen en vliegen voor een gehandicapte. Deze man was duidelijk niet op zijn mondje gevallen en kon zichzelf prima redden en niks dringends aan de hand. Dan wacht hij net als alle anderen gewoon op zijn beurt wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roos_85 schreef op 09 juli 2016 @ 20:04:

[...]



Ja, dat had ik inderdaad gedaan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ben ik gered - in al mijn ergernissen waardoor ik steeds meer haast kreeg - door een omaatje die mijn kar met dreumes ff bij de eieren vandaan geduwd had



De supermarkten bij mij in d'r buurt hebben onmogelijke gangpaden, die ze dan ook nog zelf blokkeren met bakken aanbiedingen. Ik moest ff twee meter terug om iets te pakken, waarvoor ik weer vier manoeuvres heen en vier manoeuvres terug zou moeten maken met kar VOL met boodschappen, dreumes en ook nog peuter ergens in de buurt. Ik had dus aso ff mijn karretje naast de koeling laten staan, dichte deuren, zodat ik snel heen en weer kon zonder moeilijk te doen. Vergeten dat de eieren tegenwoordig in het schap naast de koeling staan en dreumes weet hoe hij zichzelf omhoog kan werken in het wagentje. ... Oeps.

Sowieso aso om de kar voor de koeling neer te zetten, maar dit leek mij op dat moment het minste overlast geven.



Daarvoor had hij al heel hard zitten krijsen in de winkel. Dus alvast druiven gegeven...wat is meer aso? Gillende dreumes die alle boodschappen uit het karretje wil smijten om bij de druiven te komen of druiven alvast laten opeten? Ja, voedt hem op! Hij is 16 maand en snapt nee zolang hij weet dat je kijkt .



Peuter heeft mijn courgettes doorboort met een sateprikker die hij had gevonden .



Behalve de gangpaden, kunnen jullie wel raden wie de meeste ergernissen veroorzaken in de winkel. Thuislaten is helaas geen optie, breken ze daar de tent af.



Vorige week is dreumes gaan staan in het zitje en hield zich ondertussen vast aan het pinautomaat bij de kassa terwijl ik wou wegrijden. Gelukkig zag ik het op tijd. Kan nog wel ff doorgaan...verder zijn ze altijd heel lief en voorbeeldig en ben ik een perfecte moeder.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ben ik gered - in al mijn ergernissen waardoor ik steeds meer haast kreeg - door een omaatje die mijn kar met dreumes ff bij de eieren vandaan geduwd had



De supermarkten bij mij in d'r buurt hebben onmogelijke gangpaden, die ze dan ook nog zelf blokkeren met bakken aanbiedingen. Ik moest ff twee meter terug om iets te pakken, waarvoor ik weer vier manoeuvres heen en vier manoeuvres terug zou moeten maken met kar VOL met boodschappen, dreumes en ook nog peuter ergens in de buurt. Ik had dus aso ff mijn karretje naast de koeling laten staan, dichte deuren, zodat ik snel heen en weer kon zonder moeilijk te doen. Vergeten dat de eieren tegenwoordig in het schap naast de koeling staan en dreumes weet hoe hij zichzelf omhoog kan werken in het wagentje. ... Oeps.

Sowieso aso om de kar voor de koeling neer te zetten, maar dit leek mij op dat moment het minste overlast geven.



Daarvoor had hij al heel hard zitten krijsen in de winkel. Dus alvast druiven gegeven...wat is meer aso? Gillende dreumes die alle boodschappen uit het karretje wil smijten om bij de druiven te komen of druiven alvast laten opeten? Ja, voedt hem op! Hij is 16 maand en snapt nee zolang hij weet dat je kijkt .



Peuter heeft mijn courgettes doorboort met een sateprikker die hij had gevonden .



Behalve de gangpaden, kunnen jullie wel raden wie de meeste ergernissen veroorzaken in de winkel. Thuislaten is helaas geen optie, breken ze daar de tent af.



Vorige week is dreumes gaan staan in het zitje en hield zich ondertussen vast aan het pinautomaat bij de kassa terwijl ik wou wegrijden. Gelukkig zag ik het op tijd. Kan nog wel ff doorgaan...verder zijn ze altijd heel lief en voorbeeldig en ben ik een perfecte moeder.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 juli 2016 @ 20:08:

Dikke doei. Die man zou bij mij ook even een hele minuut op zijn beurt mogen wachten.

Wat een onzin dat iedereen moet rennen en vliegen voor een gehandicapte. Deze man was duidelijk niet op zijn mondje gevallen en kon zichzelf prima redden en niks dringends aan de hand. Dan wacht hij net als alle anderen gewoon op zijn beurt wat mij betreft.

Precies. Als de buurman gewoon kon lopen maar de lift zat gewoon stampvol andere mensen had hij ook moeten wachten.

En zeker als hij meteen begint te eisen dat je ruimte maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 10 juli 2016 @ 11:05:

Precies. Als de buurman gewoon kon lopen maar de lift zat gewoon stampvol andere mensen had hij ook moeten wachten. Nu kon hij tenminste nog lekker zitten tijdens het wachten.

You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:thruuske schreef op 09 juli 2016 @ 22:30:



Peuter heeft mijn courgettes doorboort met een sateprikker die hij had gevonden .







Ik vind dit wel grappig, vooral als het mij niet gebeurt



Broer en ik hadden als kind thuis zo alle 'plaatjes' uit de doppen van een stuk of 20 colaflessen gehaald (dat was iets om te verzamelen of een wedstrijd of zo). Die flessen werden horizontaal bewaard en waren door het verwijderen van die plaatjes niet meer waterdicht.

Moeders was not amused



On topic: de man voor me aan de kassa die het niet vond kunnen dat er geen kartonnen dozen lagen en dus vond dat hij recht heeft op een gratis tas.

Stoer hoor, tegen zo'n meisje van 16 staan blazen. Gelukkig had haar collega het in de gaten en kwam zij tussen, begon al zin te krijgen om 50cent naar z'n kop te gooien voor z'n gratis tas



Die buurman van Hatsdinges had van mij trouwens ook kunnen wachten, snap niet waarom hij meer recht op die lift zou hebben dan een ander.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 10 juli 2016 @ 11:44:

[...]

Die buurman van Hatsdinges had van mij trouwens ook kunnen wachten, snap niet waarom hij meer recht op die lift zou hebben dan een ander.



+1

Als de lift vol had gestaan met 10 man dan had deze meneer ook moeten wachten. Of een kinderwagen bijvoorbeeld, vult ook nogal.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 10 juli 2016 @ 11:44:

Gelukkig had haar collega het in de gaten en kwam zij tussen, begon al zin te krijgen om 50cent naar z'n kop te gooien voor z'n gratis tas

Maar kreeg hij uiteindelijk dan een gratis tas?

Dat van die dozen slaat nergens op.

Bij de Hema, het Kruidvat en dat soort winkels hebben ze ook geen dozen.

Je moet gewoon zelf een tas meenemen, en anders betalen.
You don't have to fit into the format
Die buurman van Tats begon gelijk met krakelen dat ie het niet eens was met de gang van zaken. Als die man netjes was gebleven had Tats die tassen misschien wel uit zichzelf aan de kant geschoven.



Is toch hartstikke prima dat ze hem, met zijn bedrag, zijn zin niet gaf! Asociaal ventje!



En 50 cent naar iemands hoofd gooien voor een tas? Dan krijgt ie nog zijn zin. Niet dus!
Alle reacties Link kopieren
Tassen stonden al aan de kant, een paar op elkaar ook. Buurman kon er zelf nog wel bij maar z'n scootmobiel niet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Tenzij jij aan het plafond was gaan hangen, hatsetats.

En met zo'n avatar had dat een mogelijkheid moeten zijn, vind ik.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 10 juli 2016 @ 12:50:

[...]



Maar kreeg hij uiteindelijk dan een gratis tas?





Nee hoor, meneer werd vriendelijk verteld dat hij een tas kon kopen, wat hij onder verontwaardigd gemompel dan ook deed.

Denk dat hij dat van die collega accepteerde omdat zij 'een echte' was, dat hij dat meisje gewoon niet au serieux nam.



Ik wilde dat muntstuk tegen z'n kop gooien omdat ik niet zo direct een baksteen bij de hand had
Alle reacties Link kopieren
Zo heb ik een keer in de appie gehad dat ook een vrouw in een invalidewagen door de supermarkt scheurde en over mijn 4 jarige dochter haar voetje reed.Woest was ik.mijn dochter ging al een stapje opzij.En nog scheurde ze over haar voetje heen.Dat was brullen natuurlijk.Gelukkig had ze stevige laarzen aan en heeft ze er niks aan overgehouden.Ze schreeuwde nog kijk uit je doppen.Ik kon haar wel slaan,maar ik heb me netjes ingehouden en eerst dochter maar getroost.Later hoorde ik dat die vrouw een winkelverbod had.Tja ze zal het er wel na gemaakt hebben.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 10 juli 2016 @ 14:04:

Nee hoor, meneer werd vriendelijk verteld dat hij een tas kon kopen, wat hij onder verontwaardigd gemompel dan ook deed.



Zielig gedoe.



Jammer dat je geen 50 cent bij de hand had.

Zo'n munt kan, goed gericht, nog best lelijk aankomen
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:jennie77 schreef op 10 juli 2016 @ 14:41:

Zo heb ik een keer in de appie gehad dat ook een vrouw in een invalidewagen door de supermarkt scheurde en over mijn 4 jarige dochter haar voetje reed.Woest was ik.mijn dochter ging al een stapje opzij.En nog scheurde ze over haar voetje heen.Dat was brullen natuurlijk.Gelukkig had ze stevige laarzen aan en heeft ze er niks aan overgehouden.Ze schreeuwde nog kijk uit je doppen.Ik kon haar wel slaan,maar ik heb me netjes ingehouden en eerst dochter maar getroost.Later hoorde ik dat die vrouw een winkelverbod had.Tja ze zal het er wel na gemaakt hebben.

aww dat vind ik echt sneu voor je dochter. Sommige mensen scheuren ook echt hard in die dingen en kijken totaal niet uit.

Bij mij op het werk is ook al meerdere keren de deur kapot gereden door iemand in een scootmobiel.
in ons winkelcentrum hangen bordjes dat je alleen op de langzame stand met zo'n ding mag rijden binnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven