Windjesfetish

23-06-2016 16:47 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geraak dus opgewonden van dames die winden laten. Bij voorkeur met hard geluid en lekker lang.... ik heb deze fetish al sinds mijn pubertijd, ik heb toen 1 keer een vriendin gehad die hiervoor openstond. Maar de meeste verklaren me natuurlijk voor gek en vinden het goor ( begrijpelijk). Dus ik spreek hier zelden of nooit over natuurlijk. Op Internet veel info over scheetfetish gevonden. En veel mannen hebben deze kick blijkt. Dus ik ben niet uniek hierin. Nou laat maar komen de verwerpelijke reacties of vrouwen die ook ruimdenkend zijn. :-) Zijn er vrouwen die dit voor hun vriend / man zouden doen?
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je je niet kan afmelden voor een topic. Ik ben ik zó klaar mee.
quote:Tommy83 schreef op 09 juli 2016 @ 23:28:

[...]



Ervaring met die bamimix? Vertel eensNou wat ik al zei; als je vriend bijna over zijn nek gaat van zijn eigen lucht dan weet je hoe laat het is :') Die viel behoorlijk zwaar
Alle reacties Link kopieren
quote:wriemeltje schreef op 10 juli 2016 @ 18:53:

[...]





Nou wat ik al zei; als je vriend bijna over zijn nek gaat van zijn eigen lucht dan weet je hoe laat het is :') Die viel behoorlijk zwaarJa maar de scheten van je vriend zit ik niet op te wachten haha. Ik d8 dat jij met die bami mix door de kamer aan het racen was.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven