Go Pro en iPhone; dubbelop?

22-06-2016 21:32 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit eraan te denken mijn man een go pro voor zijn verjaardag te geven. Maar hij heeft ook een iPhone waarmee je kan filmen etc. Alleen niet onder water, maarja, hoevaak doe je dat nou eigenlijk?



Dus mijn vraag is: heeft een go pro echt veel meerwaarde voor filmpjes als je ook al een goeie smartphone hebt (met selfiestick)?
Gaat hij parachutespringen of iets dergelijks én lijkt het hem leuk om een camera aan z'n helm te knopen? Zo niet, dan lijkt me zo'n GoPro aardig overrated.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat idee heb ik dus ook. Maar misschien zie ik wel iets over het hoofd.
Vind het nogal raar om een GoPro the vergelijken met een smartphone. Heb geen ervaring met een GoPro maar zie wel dat mensen die vaker meenemen op vakantie of bijvoorbeeld naar een pretpark om in de achtbaan te filmen. Ik denk dat je je vooral af moet vragen wat voor filmpjes hij maakt en of een GoPro dan niet wat handiger is.
Alle reacties Link kopieren
Niet dubbelop want is echt iets anders.

Maar het is een man he?' Die vinden dit soort speeltjes toch over het algemeen heel erg leuk.

Hier gaat ie zelfs mee op de fiets of de trampoline
Ik heb een gopro en ben er blij mee! Voor vakanties en weekendjes weg gaat ie altijd mee. Samen met de selfie stick. Klinkt echt super duf, maar dat ding is echt een meerwaarde.

Na elk(e) vakantie/weekendje edit ik een filmpje van zo'n 3/4 minuten.

Het leuke van de gopro is dat je er ook prima timeslaps van kan maken als je ook een statief voor handen hebt...

Wat ik met de gopro doe zou ik nooit met mijn iPhone gedaan hebben. Dat ding zit qua geheugen binnen no-time vol aangezien er meer op staat dan alleen filmpjes, gopro kan ik zo'n 3 uur filmen.

Mijn gopro is een meerwaarde! En samen met die van mijn broertje is het helemaal chill! Samen 6 accu's, accessoires uitwisselen etc...

Ik ben er blij mee!
En daarbij.. Bij het weekendje weg afgelopen weekend, geef ik mijn gopro ook mee aan anderen tijdens activiteiten (geen risicovolle activiteiten). Krijg je weer eens andere beelden van. Mijn iPhone zou ik dus niet meegeven...
Een go-pro in combinatie met een iPhone is top! Je kan op je iPhone scherm zien wat je filmt.
Alle reacties Link kopieren
Totaal niet vergelijkbaar! Goed cadeau!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-01-2017 14:56
Reden: spam
% gewijzigd
Geniet van elk moment zo intens mogelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een GoPro en ben gek op dat ding! En ik ben absoluut niet avontuurlijk ingesteld, dus het ding is nog nooit uit een vliegtuig gesprongen, heeft geen hike meegemaakt en is nog nooit een berg opgeweest. Ik vind het leuk om op vakantie te filmen vanuit de auto (en die beelden vervolgens 20x te versnellen in een filmpje), ik vind het leuk om in natte omstandigheden te filmen (zwembad, waterballonnengevecht), maar bovenal vind ik het geweldig om fotos mee te maken. In het donker heb je er niks aan, maar in daglicht vind ik dat ie echt geweldige fotos maakt. De selfies van de GoPro zijn mooi!



Zoals iemand anders al zei; de iphone is heel handig in combi met de GoPro. Je kan de camera ermee bedienen en de fotos ermee terugkijken en direct op je iphone downloaden.



Edit; Ik heb trouwens naast de iphone en GoPro ook nog een spiegelreflex waarmee ik ook HD kan filmen. En nog vind ik de GoPro niet overbodig.
quote:ducktape schreef op 22 juni 2016 @ 22:54:

Ik heb een gopro en ben er blij mee! Voor vakanties en weekendjes weg gaat ie altijd mee. Samen met de selfie stick. Klinkt echt super duf, maar dat ding is echt een meerwaarde.

Na elk(e) vakantie/weekendje edit ik een filmpje van zo'n 3/4 minuten.

Het leuke van de gopro is dat je er ook prima timeslaps van kan maken als je ook een statief voor handen hebt...Doet dat pijn?
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de aanvullingen mensen. Het is overigens een lamzac geworden.
Alle reacties Link kopieren
Haha de lamzac, geniaal!
Live Laugh Love
quote:Hello876 schreef op 28 juni 2016 @ 16:58:

[...]/[/NORML][/URL]Ben ik nou gek of ben jij een stiekeme spammert?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-01-2017 14:57
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lamzak is ook heeeeel leuk
Ik heb serieus drie minuten gezocht naar een lamzac camera voordat het kwartje viel

Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven