Seks met je huisgenoot

20-06-2016 03:51 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hii ik ben 3 maanden geleden verhuisd en woon nu samen met 2 huisgenoten beide zijn jongens. Opzich bevalt het erg goed en kunnen het goed vinden met z'n drieën. Nou is er alleen het probleem ontstaan dat ik mij aangetrokken voel tot één van de 2. Niet dat ik verliefd op hem ben maar puur en alleen fysiek. We kunnen enorm met elkaar lachen, alleen de spanning die er naam mijn mening hangt maakt het soms ongemakkelijk. Ik krijg moeilijk hoogte van hem omdat er toch een kleine taal barrière is aangezien hij Engels spreekt en hij ook 10 jaar ouder is als ik. Mijn vraag is dus sowieso heeft iemand ervaring met zo'n situatie, en is het überhaupt slim met je huisgenoot naar bed te gaan.
quote:jaw schreef op 20 juni 2016 @ 11:29:

En in dit geval, met die andere jongen als huisgenoot, kijk eerst eens even hoe hij staat. Die gaat het echt niet leuk vinden als jij en Engels met regelmaat liggen te ketsen terwijl hij nergens zijn zaad kwijt kan. Vooral als jullie twee het puur voor de lust doen en er verder geen liefdesband is, want dan heeft hij ook zoiets van waarom laat je je door hem wel neuken en door mij niet, als er verder toch geen gevoelens bij komen kijken. Dat kan de sfeer in het huis op scherp zetten.Bijzonder dat een man het oneerlijk kan vinden als een vrouw met een (of meerdere) man(nen) neukt, maar niet met hem. Bijna griezelig, alsof hij er ook recht op zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hii bedankt allemaal voor de reacties.

Als het over mijn andere huisgenoot gaat daar maak ik mij niet zo zorgen om hij is vrij weinig in het huis en heeft daarbij ook een vriendin. Wat betreft het verhuizen tja dat is wat lastiger dan zou ik al moeten gaan verhuizen want het huis is van hem (het is ook echt een woonhuis waar we met z'n drieën wonen). Verder heb ik het idee Indd waarom niet. Moet ik alleen weten uit te vinden hoe hij tegenover mij staat aangezien ik meer als 10 jaar jonger ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 20 juni 2016 @ 11:29:

Jullie beide moeten bereid zijn om op korte termijn te verhuizen omdat de ander wel eens verliefd zou kunnen worden op een ander.





Waarom?



Ik heb vroeger ook wel eens seks met een huisgenoot gehad. Het was heel duidelijk dat we niet op elkaar vielen, maar de seks was lekker. En toen hij een vriendin kreeg (en ik later een vriendje) stopte dat natuurlijk. Maar we hebben nog best lang bij elkaar in huis gewoond.

Wel een groot huis, dus je zat niet op elkaars lip.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Hoe oud ben jij eigenlijk, Katherina?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 20
je moet voor jezelf afwegen wat je belangrijker vindt

1) rustig in nieuw huis wonen zonder gedoe

2) seksen met iemand die je niet verstaat want je engels is slecht

3) met iemand zitten die daarna door wil gaan met seks en jij niet, wat dan?

4) je hebt een nieuw liefje en dan een huisgenoot voor de seks, gaat dat door 1 deur of wordt dat een puinhoop?

5) vul maar aan..
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 20 juni 2016 @ 13:25:

je moet voor jezelf afwegen wat je belangrijker vindt

1) rustig in nieuw huis wonen zonder gedoe

2) seksen met iemand die je niet verstaat want je engels is slecht

3) met iemand zitten die daarna door wil gaan met seks en jij niet, wat dan?

4) je hebt een nieuw liefje en dan een huisgenoot voor de seks, gaat dat door 1 deur of wordt dat een puinhoop?

5) vul maar aan..Mijn Engels is goed daar is geen probleem mee, wat betreft als ik een vriend zo krijgen neem ik aan dat daar geen problemen mee zouden ontstaan als het duidelijk is voor beide dat het alleen seks is. Alleen hoe begin ik zo'n gesprek
quote:katherina.b schreef op 20 juni 2016 @ 13:31:

[...]





Mijn Engels is goed daar is geen probleem mee, wat betreft als ik een vriend zo krijgen neem ik aan dat daar geen problemen mee zouden ontstaan als het duidelijk is voor beide dat het alleen seks is. Alleen hoe begin ik zo'n gesprek



" Ik krijg moeilijk hoogte van hem omdat er toch een kleine taal barrière is aangezien hij Engels spreekt"



Wat bedoel je hier dan mee anders dan dat je geen Engels kan?



En als je geen gesprek kan beginnen over seks, echt, dan zou ik dit hele plan direct loslaten.
quote:swifty schreef op 20 juni 2016 @ 13:37:

[...]

En als je geen gesprek kan beginnen over seksHet enige gesprek over seks: "wie zeurt, krijgt een beurt".
Zo'n gesprek is heel makkelijk te beginnen. Als jullie alleen zijn, vraag je gewoon hoe hij over "friends with benefits" denkt. Dat heb ik 5 jaar geleden aan mijn beste vriend gevraagd en sindsdien zijn we heel lang FWB's geweest.
Alle reacties Link kopieren
De taal barrière bedoel ik omdat er toch momenten zijn waarop we dingen anders opvatten als dat ze bedoelt zijn en nee heb niet echt ervaring met een gesprek erover beginnen normaa gebeurd zoiets gewoon
Je kan hem toch ook gewoon ordinair verleiden?



Jullie wonen in hetzelfde huis dus.. Gelegenheid genoeg.
Gewoon een keer naakt de woonkamer inlopen.. "Oh.. Ik dacht dat ik alleen thuis was!"
Don't play with fire if you can't start one (or end one).



duss, leer gauw gewoon dit aan te pakken of stop met overpeinzen, want je begeeft je op een terrein die je te boven gaat kennelijk. Echt, als je hier om advies moet vragen om een huisgenoot het bed in te krijgen, jeetje, kom je dan terug als je niet weet wat je daarna moet doen als hij of jij meer wil of niks meer wil? weet je zeker dat je het aankan, als je niet eens weet hoe te beginnen. Dat denk ik als ik je berichtjes lees.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja ik loop sowieso al in ondergoed door huis zijn ook al paar elkaar naakt in de badkamer tegen gekomen en ik krijg geen kick
quote:katherina.b schreef op 20 juni 2016 @ 14:32:

Hahaha ja ik loop sowieso al in ondergoed door huis zijn ook al paar elkaar naakt in de badkamer tegen gekomen en ik krijg geen kickwel blaasontsteking!
quote:katherina.b schreef op 20 juni 2016 @ 14:32:

Hahaha ja ik loop sowieso al in ondergoed door huis zijn ook al paar elkaar naakt in de badkamer tegen gekomen en ik krijg geen kick



Serieus?



En als je nou eens met (of zonder) handdoekje langs zijn kamer loopt en vraagt of hij méé wil komen douchen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 20 juni 2016 @ 11:43:

[...]

Bijzonder dat een man het oneerlijk kan vinden als een vrouw met een (of meerdere) man(nen) neukt, maar niet met hem. Bijna griezelig, alsof hij er ook recht op zou hebben.

Niet een kwestie van recht op hebben, vaak eerder met de vraag zitten waarom die wel en ik niet. En het schijnt trouwens ook bij vrouwen voor te komen, dat gepasseerd voelen. Het gaat niet om het gevoel ergens recht op te hebben, maar het gevoel gepasseerd te worden.



Maar goed, daar gaat de discussie verder niet om.





In deze situatie, wanneer beide geen bindingen hebben. En je weet van deze huisgenoot dat hij verder ook ongebonden is. Wat weerhoudt je om 's avonds gewoon op zijn deur te kloppen, zijn kamer in te lopen, je kleding op de grond te gooien, vragen of hij opschuift en naakt naast hem in bed te kruipen. In elk stadium wordt het duidelijker wat jij wilt en kan hij nog altijd nee zeggen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 20 juni 2016 @ 15:09:

[...]

In deze situatie, wanneer beide geen bindingen hebben. En je weet van deze huisgenoot dat hij verder ook ongebonden is. Wat weerhoudt je om 's avonds gewoon op zijn deur te kloppen, zijn kamer in te lopen, je kleding op de grond te gooien, vragen of hij opschuift en naakt naast hem in bed te kruipen. In elk stadium wordt het duidelijker wat jij wilt en kan hij nog altijd nee zeggen.



Ook een idee.



Kan je iets met onze suggesties, TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gladius01 schreef op 20 juni 2016 @ 07:45:

[...]





Spreek vooral voor jezelf.. Als ik een lekkere vent zie denk ik ook niet met m'n hersenen..Waarmee denk je dan. Met je klit?
Lekker lang ergens wonen tegen over kortstondige seks is tegenwoordig een dilemma? Een vent vind je overal maar een fijn huis niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 20 juni 2016 @ 14:32:

Don't play with fire if you can't start one (or end one).



duss, leer gauw gewoon dit aan te pakken of stop met overpeinzen, want je begeeft je op een terrein die je te boven gaat kennelijk. Echt, als je hier om advies moet vragen om een huisgenoot het bed in te krijgen, jeetje, kom je dan terug als je niet weet wat je daarna moet doen als hij of jij meer wil of niks meer wil? weet je zeker dat je het aankan, als je niet eens weet hoe te beginnen. Dat denk ik als ik je berichtjes lees.

Nee ik vraag niet om advies om hem het bed in te krijgen de vraag was meer bedoelt of iemand ervaring heeft met hoe het de relaties in het huis beïnvloed aangezien ik niet in een studenten huis woon maar echt in een huis met 2 anderen waardoor je wel elke dag veel bij elkaar bent



Verder ja ik kan zeker wat met wat is gereageerd, in het ergste geval is het ff ongemakkelijk als het op niets uitloopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vroeger precies hetzelfde gehad als jij. Ook met twee mannelijke huisgenoten (en nog een vrouwelijke huisgenoot) een huis gedeeld. Ik en mijn huisgenoot hadden al vanaf het begin een bepaalde spanning tussen ons in staan en in dronken buien elkaar aan het teasen. Uiteindelijk bij elkaar in bed beland en hebben een aantal keer stomende seks gehad wat resulteerde in friends with benefits. Bij beide waren er geen gevoelens in het spel en was het gewoon vrijblijvende seks voor als we zin hadden. Ik vond het ideaal. Maar je moet wel goed opletten dat je allebei duidelijk bent in het uiten van eventuele gevoelens zodat dat niet voor problemen gaat zorgen!
Alle reacties Link kopieren
Nevermind, verkeerd gelezen
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 20 juni 2016 @ 11:29:

Jullie beide moeten bereid zijn om op korte termijn te verhuizen omdat de ander wel eens verliefd zou kunnen worden op een ander.



En het moet puur fysiek zijn wanneer je al weet dat er verder geen toekomst in zit.



En in dit geval, met die andere jongen als huisgenoot, kijk eerst eens even hoe hij staat. Die gaat het echt niet leuk vinden als jij en Engels met regelmaat liggen te ketsen terwijl hij nergens zijn zaad kwijt kan. Vooral als jullie twee het puur voor de lust doen en er verder geen liefdesband is, want dan heeft hij ook zoiets van waarom laat je je door hem wel neuken en door mij niet, als er verder toch geen gevoelens bij komen kijken. Dat kan de sfeer in het huis op scherp zetten.Griezelige reactie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven