Welke Simcity?

11-07-2016 10:54 15 berichten
Ik ben weer een beetje aan het kijken naar pc games om op mijn laptop te spelen. Nu kwam ik toevallig Simcity tegen en het deed me denken aan een spe wat ik eerder heb gespeeld. Lijkt me erg leuk om weer te doen!

Alleen... met een beetje verder kijken kwam ik erachter dat er best wat verschillende Simcity spellen zijn... Welke is het leukst om te spelen?
Alle reacties Link kopieren
Neeeeeee! Die laatste simcity is in elk geval hè-le-maal niks! Welke wel heel goed is: Cities Skylines (van Paradox, oa. te krijgen via Steam). Wel even kijken of je laptop hem aankan
Alle reacties Link kopieren
Eens met Dormouse. De laatste is niks en Cities Skylines gaat verder waar Simcity gestopt is.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en als Skylines teveel van je laptop vraagt, kan je ook kijken naar Cities XL. Ik vind hem minder dan Skylines maar is nog steeds veel beter dan Simcity haha. Kijk anders wat "let's plays" op YouTube voor je kiest
Haha zoals gezegd ken ik Simcity eigenlijk niet en trekt het mij vooral om een stad te moeten bouwen en draaiende te houden etc. Ik zal jullie tip ook eens even gaan opzoeken, bedankt!
Cities skylines. Ik weet dat het al gezegd is maar ik geloof in de kracht van herhaling. Er is regelmatig uitverkoop op Steam.
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan haha, ben echt dol op city-builers (en de oude rollercoaster tycoons ) de oude simcities zijn wel leuk, maar als je een spel wil wat er wat strakker en nieuwer uitziet zijn die andere echt aanraders



Veel plezier alvast!
Ja de rollercoaster tycoon vond ik ook erg leuk, net als zoo tycoon. Ik ben me nu aan het verdiepen in Cities Skylines, als jullie hier allemaal bij zweren dan moet dat blijkbaar wel heel goed zijn. Is het ook een beetje te doen voor een nieuweling?
Ja, als je de tutorial volgt en gelijk je belasting verhoogd met 1 of 2 %
Alle reacties Link kopieren
Ja, is erg makkelijk om in te komen. Alleen het verkeerd in goede banen leiden is een uitdaging wanneer je stad groot begint te worden haha. Maar wel een leuke uitdaging

En je kan zoooooooveel extra content (gratis) uit de workshop halen, dat vind ik ook een leuke extra. Maar dat wijst zichzelf allemaal wel.
Klinkt goed, nogmaals bedankt voor jullie tip!
Alle reacties Link kopieren
Parkitect is ook een leuke game, moet je een pretpark bouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pluisje26 schreef op 11 juli 2016 @ 13:22:

Parkitect is ook een leuke game, moet je een pretpark bouwen.Ja had ik ook wat over gelezen! Moet nog wat filmpjes zoeken haha. Schijnt 1000x beter te zijn dan wat Rollercoaster Tycoon World (nu) is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 11 juli 2016 @ 13:25:

[...]





Ja had ik ook wat over gelezen! Moet nog wat filmpjes zoeken haha. Schijnt 1000x beter te zijn dan wat Rollercoaster Tycoon World (nu) is.Ja klopt, je moet wel van de style houden. Ik vind het een erg leuk spel in iedergeval!
Alle reacties Link kopieren
Cities Skyline inderdaad! Erg leuk, vooral omdat je echt met álles rekening moet houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven