kamasutrafestival

24-06-2016 14:09 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



De kamasutrabeurs slaat een andere weg in en gaat verder onder de naam kamasutrafestival.

Geen groot podium meer maar overal op het festival artiesten die optreden. Bekende attracties zoals het doolhof blijven bestaan. Er komen minder verkoopstands. Het lijkt er op dat men minder beurs wil zijn en meer een attractie wil neerzetten.



Wat denken jullie, nodigt dit uit tot (hernieuwd) bezoek?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er een keer geweest, ik heb toen een onverwachtse topavond gehad. Als het zo uitkomt, zou ik zo weer gaan. Het spannendste wat ik toen durfde was het doolhof. Ik ben benieuwd wat ik nu zou willen en doen.
Alle reacties Link kopieren
Hi Willem,



Ik heb de website bekeken en ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig. Ik ga ook!
Alle reacties Link kopieren
Hi Willem,



Ik heb de website bekeken en ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig. Ik ga ook!
Alle reacties Link kopieren
Ohw, spannend. Wie weet op dezelfde avond.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die twijfelen/twijfelden? Ik ben namelijk heel benieuwd waarom! Hoe meer ik er over lees hoe meer zin ik krijg ;) denk namelijk echt dat het iets verfrissend is. Zie mezelf al wel relaxen en in de stemming komen bij de muziek area.
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feetje69 schreef op 27 juni 2016 @ 22:10:

Ik heb juist een dame in het SC gesproken die het jammer vond dat er geen single mannen meer werden toegelaten tot de voyeur.Dus Willem, je zult wel een meisje moeten neenemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:creativeguy schreef op 21 augustus 2016 @ 19:09:

[...]



Dus Willem, je zult wel een meisje moeten neenemen.Ja, dat ga ik doen. Nog een maand en dan is het weer zo ver.
Alle reacties Link kopieren
Tante Greta uit Oostknollendam maar weer eens bellen zeker?
Onze eerste Kamasutra beurs was heel leuk.. Het doolhof was voor mij op dat moment ook het hoogst haalbare.. vreemde handen op je lichaam voelde geweldig.

Laatste keer vonden we de sfeer minder, gejaagder, dat vonden we jammer. Als het meer een festival word... blijven de kijken kijken mensen misschien weg...

Wij gaan er eens over nadenken of we ook die kant op gaan.. wel een hotelletje erbij natuurlijk, als je op de beurs wat begint, kan je het afmaken in het hotel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven