Stank na seks

11-07-2016 11:27 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii,



Ik zit met een probleempje. 5 weken terug heb ik onbeschermde seks gehad met een jongen. Ik had al een keer eerder seks gehad met hem. Na die 2e keer, bleef er een vieze lucht hangen. Ik dacht dat gaat wel over, maar niet dus. Ik zit er nu al 5 weken mee te kijken en ik ruik het soms gewoon door mijn kleren heen.

Ik heb een soa test gedaan maar daaruit bleek dat ik geen soa heb. Daarnaast ben ik naar de dokter geweest. Die heeft mijn een pil gegeven voor schimmelinfectie die ik oraal in moest nemen. Dat werkte niet dus toen heb ik bij de drogisterij nog een pil gehaald die ik vaginaal in moest brengen maar ook dat helpt niet.



Ik ben nu echt einde raad en zit er heel erg mee.

Iemand die dit herkent of een idee heeft wat ik kan doen?



Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Sommigen stinken gewoon. Vooral als je een hekel aan ze hebt gekregen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Kan echt nog meerdere dingen zijn, goed dat je donderdag naar de huisarts gaat

Zoals al geadviseerd katoenen ondergoed, snachts niks en wassen met water

Ik lees ook een paar keer de tip van een vaginale douche in dit topic en dat lijkt me absoluut een slecht idee (altijd, vreselijk dat dat uberhaupt op de markt is)



Ik heb dezelfde klachten gehad, zelfs met een soort geelgroene afscheiding, en toen was het een bacteriele infectie

En heb overigens ook eens een dergelijk hardnekkige schimmelinfectie gehad dat ie na 3 behandelingen nog niet weg was, dat zou ook nog het geval kunnen zijn

of een soa waar nog niet op getest is (waarom gebruikte je geen condoom?)

of het heeft te maken met je spiraal

kan allemaal nog
Alle reacties Link kopieren
ik ga het allemaal bespreken met de huisarts!

bedankt voor alle reacties en tips.
quote:lobke12 schreef op 11 juli 2016 @ 12:03:

Maar zou die hormoonhuishouding verandering dan plaats hebben gevonden nadat ik seks heb gehad? dat vind ik het rare eraan. wat houdt zo'n vaginale douche dan precies in?



Kan me niet voorstellen dat ik vergeten ben een tampon eruit te halen..



ik heb wel sinds 3 maanden een spiraal.. misschien dat dat er iets mee te maken kan hebben?Ahhh dat bedfoel ik. Eeen spiraal bevat hormonen. Hoe weinig ook. Dat kan jouw hormoonhuishouding verstoren.
Ook de overgang kan de hormoonhuishouding verstoren...weet niet hoe oud je bent.
En enorme stank kasn wijzen op chlamydia.
Ga iig weer naar de huisarts.
Emmetje het kan ook een koperspiraal zijn die ze heeft, dat weet je niet

Op chlamydia is TO getest, zegt ze in de OP
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook een bacteriële infectie. Zelf ook geregeld last van klachten down there, erg vervelend. Maar met een simpele pil van de huisarts is die nare stank en infectie binnen twee dagen weg!
Zelfs een koperspiraal bevat hormonen. En verder moet ze toch terug naar de huisarts aangezien wij geen deskundigen zijn.
quote:Elisabeth1988 schreef op 12 juli 2016 @ 00:43:

Emmetje het kan ook een koperspiraal zijn die ze heeft, dat weet je niet

Op chlamydia is TO getest, zegt ze in de OPMisschien te vroeg getest? Geen idee ik gooide wat in de groep. Maar beveel de huisarts aan.
Foutje
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 12 juli 2016 @ 00:45:

Zelfs een koperspiraal bevat hormonen. En verder moet ze toch terug naar de huisarts aangezien wij geen deskundigen zijn.Heb je daar een linkje van? Ik lees overal dat een koperspiraal geen hormonen bevat.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:lobke12 schreef op 11 juli 2016 @ 12:11:

Ik heb geen vriendje dus als ik een leuke jongen tegen kom ga ik dat niet bespreken nee, en heb nu ook geen seks meer..



De huisarts heeft dus wel gekeken en gaf mij toen zo'n pil en denk dat hij het dan wel gezien heeft als dat het geval zou zijn. kan me het ook niet voorstellen maar kan het eens aangeven bij de huisarts! bedankt!Gebruik dan in ieder geval condooms met je scharrels.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:emmetje2 schreef op 12 juli 2016 @ 00:45:

Zelfs een koperspiraal bevat hormonen. En verder moet ze toch terug naar de huisarts aangezien wij geen deskundigen zijn.Een koperspiraal, zoals t-safe, bevat GEEN hormonen. Quote website t-safe.nl:



"Nee. Het T-Safe spiraaltje bevat geen hormonen"
Alle reacties Link kopieren
ik ben 21 dus overgang kan het niet zijn.. ik heb een hormoonspiraal. Maar het rare vind ik dus dat het pas is sinds ik seks met hem heb gehad. Als het aan mijn spiraal zou liggen, waarom krijg ik daar dan opeens last van nadat ik seks heb gehad. Het zou goed kunnen hoor maar dat is wat ik me dan afvraag.

En ja ik hoop dat het dan een bacteriele infectie is en dat ik er zo vanaf kom.

Ik ga bijna op vakantie dus zou heel fijn zijn als ik er dan vanaf ben. Met condooms is beter ja. maar niet zo fijn en toch best lastig om dat opeens te zeggen
Alle reacties Link kopieren
quote:lobke12 schreef op 12 juli 2016 @ 14:31:

ik ben 21 dus overgang kan het niet zijn.. ik heb een hormoonspiraal. Maar het rare vind ik dus dat het pas is sinds ik seks met hem heb gehad. Als het aan mijn spiraal zou liggen, waarom krijg ik daar dan opeens last van nadat ik seks heb gehad. Het zou goed kunnen hoor maar dat is wat ik me dan afvraag.

En ja ik hoop dat het dan een bacteriele infectie is en dat ik er zo vanaf kom.

Ik ga bijna op vakantie dus zou heel fijn zijn als ik er dan vanaf ben. Met condooms is beter ja. maar niet zo fijn en toch best lastig om dat opeens te zeggenIk denk nog steeds aan https://www.soaaids.nl/nl ... rkomende-soas/trichomonas

Vraag waar je op getest bent, want meestal testen ze hier niet op bij de standaard soa test
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoiets ook gehad, ook na de seks de stank voor het eerst. Bleek een bacterie te zijn die ik tijdesn de seks had opgelopen zei de dokter. Ik heb een antbioticakuurtje gehad en er nooit meer last van gehad.
Alle reacties Link kopieren
De dokter snapt er niks naar maar heb een kuurtje gekregen voor bacterië. Dus hopelijk gaat het nu weg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven