Leesclub Groningen

26-02-2016 10:00 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!



Ik ben op zoek naar een leesclub in Groningen/wil een nieuwe beginnen. Het lijkt me leuk een aantal keer per jaar op een avond samen te komen, dan een beetje over een boek te kletsen en gezellig een wijntje te drinken. Ik heb gezien dat er op dit forum al een topic is voor een leesclub in Groningen, maar daar worden vooral thrillers gelezen. Ik lees eigenlijk nooit thrillers. Ik wil best eens een uitstapje maken; ik vind het leuk om van alles te lezen, maar ik lees zelf vooral romans, liefst niet al te literair, maar af en toe vind ik dat ook leuk. Het kan dus alle kanten nog op. We hoeven ons wat mij betreft niet vast te pinnen op één genre.



Iemand die mee wil doen?
Alle reacties Link kopieren
Het is een beetje een wat ouder topic, maar heb je ondertussen al mensen gevonden/clubje gevormd? Ik ben zelf ook niet zo van de thrillers en meer van de romans..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel interesse in een leuk leesclubje, dus mocht er nog iets gebeuren dan hoor ik het graag
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Lijkt mij ook leuk! Ik lees vooral wereldliteratuur,historische romans en non-fictie, maar sta voor veel genres open.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 38 jaar vind dit een heel leuk idee! Ik doe graag mee!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Wat vinden we ervan? Maar een nieuw leesclubje oprichten dan? ;)
Alle reacties Link kopieren
Hee dat lijkt mij wel leuk! Mag ik nog meedoen?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook nog steeds leuk! Misschien een fb groepje oprichten?
Alle reacties Link kopieren
Hey, een leesclubje lijkt mij ook leuk! Is er nog ruimte voor nog eentje?
Alle reacties Link kopieren
En het lijkt mij ook leuk om aan te sluiten!
Alle reacties Link kopieren
Ja goed plan om een fb groepje te doen! Iemand toevallig goed daarmee om hier een link te plaatsen of iets dergelijks?
Alle reacties Link kopieren
dag Allemaal,



is het gelukt om een clubje te beginnen? het lijkt me ook heel leuk, ben al een tijdje op zoek. lees van alles... ik hoop dat er nog plek is!
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Voor iedereen die nog geïnteresseerd is in het leesclubje, ik heb net een facebook groep aan gemaakt.

Ik hoop dat we zo een leuk clubje kunnen starten!

Dit is het adres van de groep: https://www.facebook.com/groups/Lezenistop/

(sorry voor de naam, maar er was niet veel meer vrij )
Leuk, ik zal me op Facebook aanmelden. Ik woon dan wel in Friesland, maar als Groningse rij ik graag een stukje om over boeken te kunnen kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, heb me ook aangemeld voor de facebookgroep als dat nog kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven