Mannen die gek zijn op vrouwen met panty's,nylon,stockings.

08-11-2013 14:21 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Heb jullie het ook weleens meegemaakt dat je vriend of iemand die je kent gek is van panty's , nylon, stockings bij vrouwen?



Mijn vriend is er helemaal gek mee, en vroeg me af of dit ook voorkomt bij andere?
Alle reacties Link kopieren
quote:marcel1200 schreef op 25 maart 2015 @ 14:15:

even een vraag aan alle panty dragende dames, wat kan je doen tegen het oprollen van de rand van een panty



Nog nooit gehad en ik ben een echte panty-drager.

Dat probleem is mij helemaal onbekend.
Alle reacties Link kopieren
Niets is zo onschuldig als een panty, mijn vriend en ik kunnen enorm genieten als ik een panty aantrek en hem lig te teasen met mijn voetjes. Hij gaat helemaal uit zijn dak als ik een huidkleurige glanspanty aan heb en ik geniet er van als hij aan mijn voeten ligt waarbij zijn neus tussen mijn tenen snuffeld. Zijn voet en pantyfetish geeft mij een bepaalde macht over hem die ik nooit eerder heb mogen ervaren bij een andere partner. Sinds kort draagt hij zelf ook panty's onder zijn kleren en ik vind zelf dat het moet kunnen... we hebben er beiden plezier van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooier als vrouwen geen panty dragen en dat is vooral mijn persoonlijke voorkeur. Gelukkig draagt mijn vriendin ze nooit. Ik vind het fijner om direct contact te hebben met haar huid en kan ik haar benen bewonderen zonder dat er panty op zit
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ikzelf zijn gek op panty's.

Ik draag dagelijks panty's onder mijn broek maar ook onder een short.

Heb tot op heden nooit negatieve reaktie gehad.

Natuurlijk een man met behaarde benen in een panty zit niet echt sexy.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Ik zou idd raar kijken als ik een vent tegen kwam met pantys onder een korte boek.

ik zelf zou ook niet naast je willen lopen. Maar gelukkig heb je een vriendin die jou accepteerd zoals je bent en die wellicht jou fetish deeld
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Sorry, alleen OP gelezen.



Ja, hiero +1! M.i. vrij normaal en ken ik van veel mannen. Vrouwen in echte vrouwenkleding op de klassieke manier zijn zooooooo mooi! Bijna elke vrouw, ongeacht het figuur, wordt een lady in panties, dress, hakjes, sierraden, opgestoken haar. Dikke benen worden langer, lelijke voeten worden mooi, worstenhandjes worden slanker in dress en met sierraden. Tja, ben er wel fan van hoor. En helemaal als de vrouw in kwestie dan op een bepaalde manier in een classy style gaat zitten. Ja right, die met de benen over elkaar waarbij dan nét iets meer dijbeen getoond wordt dan normaal. En als het ipv een panty dan ook nog een kous is, dan is het voor een man wel heel lastig om je aandacht bij het gesprek te houden. En dan ook nog een mooie dress met een ruime boothals waarbij een bh-bandje quasi nonchelant over een schouder omlaag valt. Allemaal van die klein subtiele dingetjes die veel mannen gek maken en niet meer nadenkend. Worden ze 'dom' van en gaan dan gekke dingen doen. Alleen maar omdat ze hun piemel achterna lopen ...
.
Alle reacties Link kopieren
Nou moet ik zeggen dat ik er weinig mee heb. Mijn vrouw draagt wel eens kousen op gelegenheden (avondje uit met z'n twee etc) en dat vind ik leuk, want ik weet dat ze zich gewoon echt moeite heeft gedaan.

In het dagelijks leven (mijn vrouw heeft een zakelijk beroep) draagt ze wel eens een rok, maar dan met een panty, want kousen vindt ze onpraktisch en niet lekker zitten tijdens het werk.



Nu heb ik zelf nog nooit een panty aangehad, ik sta er eerlijk gezegd niet echt om te springen want ik weet relatief zeker dat ik dat ding al stuk gemaakt heb voordat ik überhaupt mijn huis uit zou zijn. Daarnaast denk ik niet dat ze die in mijn maat hebben
Alle reacties Link kopieren
vanaf heel klein al was ik gek op het kijken naar vrouwen met pantys en mooie hakken

maar het liefst keek ik naar oudere dames met hele dikke huidkleurige pantys en steunkousen

toen ik wat ouder werd en dat zelf ging proberen was ik meteen verkocht

tegenwoordig loop ik zoveel mogelijk met dikke huidkleurige pantys en op schoenen met hakken
Alle reacties Link kopieren
ik ben gek op zelf pantys dragen en dat er vrouwen zijn die naar mij kijken

in de afgelopen weken ben ik al 3 keer door vrouwen aangesproken

die het leuk vinden dat ik een panty draag en dat ze het mij ook goed vinden staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven