Opzoek naar vrienden

17-07-2016 12:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.



Wij zijn ron & ramona, 35 en 27 jaar oid.

Wonen samen in heerken en zijn 1.5 jaar samen.

Wij verwachten in sept ons eerste kindje.

Maar wij missen iets in ons leven en dat is vriendschap!

Ik (ramona) heb naar een paar rot jaren mijn oide vrienden moeten verwijderen uit mijn keven omdat dit de beste keuze was, & ronnie komt officieel uit Brabant en woont sinds september in heerlen had daar zijn vrienden hier eigenlijk bijna niemand waar hij ook eens gezellig mee kan kletsen of dingen doen!

Wij hopen op deze manier mensen te leren kennen waar we het gezellig mee hebben.



Groetjes van ons & hopelijk tot snel
Alle reacties Link kopieren
Je weet niet precies hoe oud jullie zijn?



Maar goed, dit hoort in een andere pijler.........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 17 juli 2016 @ 12:07:

Je weet niet precies hoe oud jullie zijn?



Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Je kunt beter een berichtje plaatsen op de pijler "contact" die is voor het zoeken naar vrienden/contacten. De pijler "actueel" is bedoelt om nieuwsberichten enz. te bespreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 17 juli 2016 @ 12:07:

Je weet niet precies hoe oud jullie zijn?



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie niet in Brabant gaan wonen dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bejaard, oid, ongeveer, circa, om en nabij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 17 juli 2016 @ 12:13:

Waarom zijn jullie niet in Brabant gaan wonen dan?Snap ik ook niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt oude vrienden moeten verwijderen uit je keven (wat is dat, keven?) en zoekt nu nieuwe vrienden?



Vrienden kun je niet zoeken, vriendschap is iets wat ontstaat. Je leert iemand kennen (collega, buren, sportmaatje, in de kroeg, op straat) en het klikt: je hebt er een goede kennis bij. Je ziet elkaar vaker en het klikt nog steeds, sterker: je kunt het heel goed vinden met die kennis en spreekt vaker af, deelt wat meer van je leven met elkaar. Op den duur ontstaat er vertrouwen en je wordt vrienden.

Die je vervolgens niet verwijdert uit je keven ......
Alle reacties Link kopieren
Oke. Dus jullie zoeken nieuwe vrienden want je had NAAR een paar rotjaren je vrienden uit je keven moeten verwijderen. Hoe doe je dat überhaupt? Delete knop? (Maar dat terzijde)



Ga de kroeg in, knoop gesprekken aan. Ik denk dat je daar meer vriendschap vindt dan op een anoniem forum.



Ohja, en maak van te voren even duidelijk voor jezelf hoe oud je bent, gaat het gesprek ook iets makkelijker
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
Op de cursus Nederlands die jullie van plan zijn te gaan volgen leer je misschien al wel leuke mensen kennen.
If accidentally read, induce vomiting.
Alle reacties Link kopieren
Als je dan zo nodig zo'n bericht moet plaatsen, lees het op z'n minst nog een keer door en verbeter alle spelfouten. Deze fouten hebben niks te maken met gebrek aan taalkennis, dit is gewoon laksheid. Iemand die al te lui is om een fatsoenlijk bericht van tien regels te typen, hoef ik niet als kennis of vriend.



Om een of andere reden zie ik bij dit bericht zanger Rinus en zijn "charmante" Debora (beter bekend als Romana op de scooter) voor me.
Alle reacties Link kopieren
Toeter toeter toeter.....
Wish you were beer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven