Hardloopmaatje Amsterdam

18-07-2016 22:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben op zoek naar een hardloopmaatje (een suf woord, maar ik kon niks anders bedenken) in Amsterdam (Oost). Ik ben zelf 22 jaar en absoluut niet sportief, maar ik wil deze zomer toch echt een conditie gaan opbouwen en zoek iemand die ook wil beginnen met hardlopen zodat we elkaar motiveren!
Ik ben geen hardloper, maar er heeft pas (twee weken geleden ofzo) een soortgelijke oproep op het forum gestaan. Misschien kun je dat even terugzoeken er daarop reageren?
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me wel wat Ik stuur je een PB
Alle reacties Link kopieren
quote:lboompje schreef op 18 juli 2016 @ 22:29:

Dat lijkt me wel wat Ik stuur je een PBOh ik zie dat ik je geen PB kan sturen, je kan mij een bericht sturen!
Alle reacties Link kopieren
Oei, dit kan verkeerd uitpakken he.



Dat dan de ene de motivatie verliest en de tweede het dan ook niet kan opbrengen en voor je het weet je al 4 weken niet gelopen hebt. En dan moet je weer opbouwen, wat je vervolgens weer weken gaat uitstellen. Want de zus van je neef van de melkboer blabla bla. Altijd een reden om niet te gaan.



Waarom ga je niet gewoon zelf alleen.



Koop een paar goede hardloopschoenen, een geweldig trainingspak en instaleer een hardloop app en leuke muziek en gaan. Echt genieten. Alleen. Waneer het jou uitkomt.
OMG
Alle reacties Link kopieren
quote:lboompje schreef op 18 juli 2016 @ 22:29:

[...]





Oh ik zie dat ik je geen PB kan sturen, je kan mij een bericht sturen!Hoi Ik heb je geprobeerd een bericht te sturen, maar ik kan de knop niet vinden en het forum doet bij mij een beetje vervelend. Ik heb nu wel mijn PB functie aangezet geloof ik, zou je het anders nog eens kunnen proberen?
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 18 juli 2016 @ 22:25:

Ik ben geen hardloper, maar er heeft pas (twee weken geleden ofzo) een soortgelijke oproep op het forum gestaan. Misschien kun je dat even terugzoeken er daarop reageren?Dankje voor de tip, ik ben direct wezen zoeken maar kon het niet vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven