Vriendinnen omg Nissewaard

11-06-2016 16:52 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Toch besloten om een oproepje te plaatsen om leuke nieuwe meiden te leren kennen.



Na 6 jaar aan de andere kant van het land te hebben gewoond hebben mijn man en ik besloten om terug te gaan naar mijn roots. Dat is natuurlijk heerlijk en dichtbij familie, maar vriendinnen heb ik hier niet echt meer.



Daarom lijkt het mij meid van 29 jaar werkend in de zorg, op zoek te gaan naar leuke nieuwe vriendinnen.

Wat ik zoek zijn leuke meiden die houden net als ik lekker shoppen, theater, uit eten gaan, gewoon op de bank gezellig kletsen met een kop thee erbij. Zo zijn er natuurlijk nog veel meer dingen die ik leuk vind om te doen en te ondernemen.



Lijkt het jou leuk om in contact te komen stuur gerust een leuk berichtje. Het maakt trouwens niet uit of je kinderen heb hoor!



Liefs...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Taartje87,

Ik woon zelf sinds 2 jaar samen in Hoogvliet, echt vriendinnen heb ik ook niet meer. Ik ben niet zo heel bekend op deze site en het lukt mij daarom ook niet om je een privé berichtje te sturen ????.

Lijkt me gezellig om met je in contact te komen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Lijkt mij leuk om in contact te komen!

Ik zal je proberem om je een bericht te sturen. Als dat niet lukt dan we het via hier even.



Liefs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven