Waar .travel domein naam kopen?

18-07-2016 19:55 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik heb mijn andere domein namen gekocht op 123-reg.co.uk en wil nu graag een domein die eindigt op .travel

Deze kan ik op 123reg niet vinden.

Door te googlen kwam ik uit op travel.travel waar de naam die ik wil met .travel op het einde wel te koop is.

Wie kent deze site? Betrouwbaar?

Of wie weet andere betrouwbare site waar ze .travel verkopen?



Of travel.travel mogelijk een website die de domein namen heeft gekocht en ze door verkocht?

Want de naam die ik wil kost nu $99 per jaar. Slik.......
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de extensie .travel niet vinden..



Maar wanneer ik je een tip mag geven, ga dan eens naar mijndomein.nl, vul je domeinnaam in met een extensie en je krijgt meteen hele voorraden beschikbare extensies te zien en daar zijn echt hele leuke bij.



Uiteraard hoef je de domeinnaam daar niet te kopen, dat kan je bij elke willekeurige internethoster doen. Maar dan weet je wel wat je wilt
Niet geschoten is altijd mis
Hostnet is betrouwbaar, redelijk goedkoop (85e/jaar) en nederlandstalige servicedesk/uren. Lees wel eerst even goed de voorwaarden waaraan een .travel aan moet voldoen: https://www.hostnet.nl/do ... el-domeinnaam-registreren



Bij travel.travel kan je kijken of het domein vrij is, maar dan sturen ze je toch door naar een van de andere registrars, ze doen het niet zelf. Zij zijn de toplevelprovider, waarbij andere providers/registrars hun .travel-domeinen kunnen kopen. Zij verkopen niet aan particulieren om het zo te zeggen. Je hebt er waarschijnlijk ook een creditcard voor nodig. Wat ik daar even snel heb gezien is dat je er 145$/jaar voor betaalt
Alle reacties Link kopieren
Dankje wel.

Ik zal de sites even bekijken.

Ik denk dat ik .travel maar moet vergeten en iets anders zal moeten nemen.

Geen probleem, maar het past gewoon zo mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven