Geen Facebook hebben

18-07-2016 16:08 97 berichten
Ik vraag mij af of er hier gebruikers zijn die geen Facebook hebben!



Waarom heb jij eigenlijk geen Facebook? En heb je het gevoel dat je iets mist?



Zou je in de toekomst overwegen om Facebook aan te maken of niet?



Wel-Facebook gebruikers: zou je Facebook kunnen missen, gebruik je uberhaupt je account veel?
quote:Chili-concarne schreef op 18 juli 2016 @ 19:00:

Ik heb geen facebook (meer)

Houd tijd over!

Hoe komt het dan dat je er zoveel tijd aan besteedde?

Zat je de hele dag op de computer of gewoon wanneer het kon op je mobiel te Facebooken en doe je nu bv een boekje lezen in de trein?
quote:sandra1905 schreef op 18 juli 2016 @ 18:57:

[...]





Welles:

[afbeelding]
quote:Zijdus schreef op 18 juli 2016 @ 17:24:

Nope, hier geen Facebook-account. Geen behoefte aan. Ik red me prima met mail/app/groepsapp. Wanneer ik een verbaasde blik krijg als ik zegt dat ik geen Facebook heb, dan zeg ik meestal dat ik een digitale antisociale persoonlijkheidsstoornis heb.

Toen ik in 2014 naar de universiteit ging, zei een docent tijdens een introductieweek tegen een groep meisjes dat ze écht Facebook aan moeten maken omdat ze alles missen en ev. maar een nepnaam moeten gebruiken...

De universiteit gooide ook allemaal foto's op een openbare pagina.

Best irritant, zeker als je bedenkt dat we een afgeschermde leeromgeving hebben waar ook gewoon de foto's op geplaatst kunnen worden. Hoef je ook geen Facebook meer aan te maken omdat je anders alles zou missen.
quote:viva1966 schreef op 18 juli 2016 @ 17:05:

[...]





Zegt wellicht ook een hoop over je "vrienden".... Ik ervaar dat toch niet zo.Ik denk niet dat zij er veel aan kan doen dat zij zich in een omgeving bevindt waardoor ze veel kennissen heeft die zo raar doen op Facebook.
quote:Rusticaa schreef op 18 juli 2016 @ 16:56:

Zeg to. Wat vind jij er nou van en heb je zelf Facebook?? To trapt af heIk ben helemaal niks verplicht.
quote:yasmijn schreef op 18 juli 2016 @ 18:36:

[...]



O.n.d.e.r.z.o.e.k.j.e

Ja klopt, midden in de vakantie.

-_____-
Alle reacties Link kopieren
quote:mapima2 schreef op 18 juli 2016 @ 20:21:

[...]



Ik ben helemaal niks verplicht.Jij bent afgestudeerd op vriendelijkheid of niet...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:mapima2 schreef op 18 juli 2016 @ 20:19:

[...]



Toen ik in 2014 naar de universiteit ging, zei een docent tijdens een introductieweek tegen een groep meisjes dat ze écht Facebook aan moeten maken omdat ze alles missen en ev. maar een nepnaam moeten gebruiken...

De universiteit gooide ook allemaal foto's op een openbare pagina.

Best irritant, zeker als je bedenkt dat we een afgeschermde leeromgeving hebben waar ook gewoon de foto's op geplaatst kunnen worden. Hoef je ook geen Facebook meer aan te maken omdat je anders alles zou missen.
quote:yasmijn schreef op 18 juli 2016 @ 18:36:

[...]



O.n.d.e.r.z.o.e.k.j.e



Ligt er erg dik bovenop he?



Maar volgens TO heeft ze vandaag speciaal een account aangemaakt om met ons te praten waarom we wel of geen facebook hebben. Ons gaat het niet aan dat ze er zelf niets over vertelt, maar ze vindt wel interessant wat wij ervan vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:mapima2 schreef op 18 juli 2016 @ 20:19:

[...]



Toen ik in 2014 naar de universiteit ging, zei een docent tijdens een introductieweek tegen een groep meisjes dat ze écht Facebook aan moeten maken omdat ze alles missen en ev. maar een nepnaam moeten gebruiken...

De universiteit gooide ook allemaal foto's op een openbare pagina.

Best irritant, zeker als je bedenkt dat we een afgeschermde leeromgeving hebben waar ook gewoon de foto's op geplaatst kunnen worden. Hoef je ook geen Facebook meer aan te maken omdat je anders alles zou missen.

Bij sollicitatiesgesprekken werd mij ook "geadviseerd" (lees dwingend verteld) om een Linked-In profiel aan te maken.



ik.wil.niet.met.mijn.porem.op.internet.
Alle reacties Link kopieren
Supergek met mijn FB......................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:mapima2 schreef op 18 juli 2016 @ 20:21:

[...]



Ik ben helemaal niks verplicht.Nee maar met zulke reacties hoef je hier verder ook niks te verwachten.
quote:dolfje schreef op 18 juli 2016 @ 22:02:

[...]



Nee maar met zulke reacties hoef je hier verder ook niks te verwachten.Wanneer ging je naar Hawai? Ik zag toevallig vorig week een film die daar opgenomen is. Lijkt me zo gaaf, maar ik het idee dat het overdreven duur is en lang vliegen he?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb liever dat anderen iets aan de verbeelding overlaten ipv alles te laten zien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Wittelelie143 schreef op 18 juli 2016 @ 22:08:

[...]





Wanneer ging je naar Hawai? Ik zag toevallig vorig week een film die daar opgenomen is. Lijkt me zo gaaf, maar ik het idee dat het overdreven duur is en lang vliegen he?Over een tijdje en ja het is veel geld en lang vliegen maar overdreven duur vind ik wel meevallen. Kijk maar bij Exit reizen voor prijzen.
quote:dolfje schreef op 18 juli 2016 @ 22:34:

[...]



Over een tijdje en ja het is veel geld en lang vliegen maar overdreven duur vind ik wel meevallen. Kijk maar bij Exit reizen voor prijzen.Ik ga gelijk kijken. Wat is eigenlijk de beste reisstijd daarnaar toe?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij het hele jaar door warm maar vanaf november /december kans op grotere golven.
quote:Hasse88 schreef op 18 juli 2016 @ 21:02:

[...]



Jij bent afgestudeerd op vriendelijkheid of niet... Hahah
Alle reacties Link kopieren
quote:Wittelelie143 schreef op 18 juli 2016 @ 22:56:

[...]





Ik ga gelijk kijken. Wat is eigenlijk de beste reisstijd daarnaar toe?Mei zou mijn keuze zijn.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig mag je bijna niet meer digitaal anoniem zijn en wordt alles zo opgedrongen, via school of werk.
quote:GateKeeper schreef op 18 juli 2016 @ 21:48:

[...]



Bij sollicitatiesgesprekken werd mij ook "geadviseerd" (lees dwingend verteld) om een Linked-In profiel aan te maken.



ik.wil.niet.met.mijn.porem.op.internet.Haha ik ging solliciteren bij Van der Valk Hotel in Voorschoten en toen moest ik mijn Linkedinprofiel opgeven. :( Wat een onzin zeg.
quote:Ooze schreef op 19 juli 2016 @ 01:07:

Tegenwoordig mag je bijna niet meer digitaal anoniem zijn en wordt alles zo opgedrongen, via school of werk.Ja klopt. Ik zie ook steeds vaker mensen met een nepnaam op Facebook omdat je wel Facebook moet hebben maar mensen niet gevonden willen worden want eigenlijk willen ze geen Facebook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven