Het lief en leed dat 'weggeefhoek' heet. Deel 2 !

21-07-2016 00:06 1835 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo. Deel twee, waar we ons heerlijk verder verbazen over de weggeefhoeken, ruilhoeken en verkoophoeken op facebook





De positieve verhalen zijn uiteraard ook welkom !



Knipenplakuittopiceen:





Enorm narcistisch heb ik mezelf zojuist geïnspireerd.



Het fenomeen 'weggeefhoek' op Facebook.

Prachtig concept, werkelijk waar. Ik maak er regelmatig gebruik van om dingen weg te geven, of om te reageren met 'belangstelling' of 'interesse' ( Geen andere mogelijkheid, daar staat - vaak - terecht de doodstraf ene ban op )



maar soms... soms zie ik dingen voorbij komen. Of krijg ik mailtjes in mijn inbox waar ik heul opstandig van kan worden.



Bijvoorbeeld:





Schoenen: Gebruikt maar goed voor ene tweede ronde ( met een foto van hele vieze afgetrapte schoenen, neuzen kaal, zolen weggesleten. )

Of: Zak kleding, zelf even wassen. En als je dan goed kijkt op de foto's zie je kleding met hele vieze gore vlekken.

Of: Doos met keuken spullen. ( En dan zie je aangekoekte meuk die 8x in de vaatwasser nog niet schoon gaan worden .. )



Maar ook ( en dat vind ik helemaal erg.. ) als er iets aangeboden wordt, dat iedereen over elkaar heen valt om maar zo zielig mogelijk over te komen om zo het enorm gewilde object te willen krijgen. En dan hebben we het over een knoflookpers ofzo.



Aangeboden : Knoflookpers.

Reacties: Oooooh, heel graag, hier ben ik al járen naar op zoek.

* Ik loot graag mee voor de moeder van mijn buurvrouw ze nicht, want ze moet naar de voedselbank

* Graag, want de mijnes is net kapot,en ik kan geen nieuwe kopen

* Ik wil graag meeloten,want die van mijn moedertje, die in de wia zit, is kapot gegaan en kan geen nieuwe kopen door die malle eppo van een Rutte. ( echt waar, ooit gelezen, in deze richting )





Kom maar op met jullie voorbeelden en ervaringen.
Dus.
Alle reacties Link kopieren
even een tvp'tje voor het nieuwe deel
tvp!
Alle reacties Link kopieren
Had mee geloot op buiten speelgoed voor dochter. Ik was ook nog uit geloot en dus een pb gestuurd. Zou die avond komen kijken. Krijg ik 2 uurtjes later bericht dat ze nu met iemand anders aan het onderhandelen was en als dat niet doorgaat dan mag ik het ophalen. Nooit meer wat van weer gehoord.



Erg jammer, had al bedankje gehaald. Gelukkig dochter nog niet verteld dat ze een zandbak kreeg.
I may be young, but I'm not dumb.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil me nog verder verbazen dus een tvptje...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Hier stonden vandaag tuinstoelen te geef, de eerste die reageerde mocht ze hebben. Dus ik zag al een mooie rel aankomen: Dat is niet eerlijk, hier moet eerlijk geloot worden. Maar niks hoor, de eerste kreeg ze gewoon
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een tvp
Tvp en ik geloof dat ik me aan moet gaan melden bij een weggeefhoek
Ik had een mooie vogelkooi op de weggeefhoek gezet, en ik heb eerlijk iemand geloot. Afspraak gemaakt en adres gegeven etc. Op de afgesproken tijd was ze er niet, halfuur daarna ook niet. Mijn geduld begon aardig op te raken, maar ik heb dr toch nog netjes een bericht gestuurd of ze nog van plan was te komen. En ik krijg gewoon geen reactie?! Denk je goed te doen, komt diegene gewoon niet opdagen Heb daarna nog wel een berichtje gestuurd dat ik het erg jammer vond dat ze niet was komen opdagen, en dat als ze er toch vanaf zag best een berichtje had kunnen sturen
Oh fantastisch topic!



Vooral dat gebedel om die gratis spullen.

Het is vaak te sneu en triest voor woorden.



Laatst op zo een regionale fb verkoop groep.

Muchachomalo onderbroeken maat 140 voor een jongen. Leuk zou je zeggen ware het niet dat ze GEDRAGEN waren!!!



Wilde er ook nog iets van 6 euro per onderbroek voor hebben ofzo.



Je bent toch niet goed bij je hoofd wil je zoiets erop zetten?!



Verder alle volkse figuren die hele rellen gaan houden en elkaar gaan uitschelden onder advertenties. Piet is een oplichter omdat hij 10 euro voor een ajax klok vraagt en hij zijn arme medemens niets gunt (bod van 2,50) want zijn kleinzoon kan niet werken of iets van die strekking.
quote:miss_h schreef op 21 juli 2016 @ 01:38:

Oh fantastisch topic!



Vooral dat gebedel om die gratis spullen.

Het is vaak te sneu en triest voor woorden.



Laatst op zo een regionale fb verkoop groep.

Muchachomalo onderbroeken maat 140 voor een jongen. Leuk zou je zeggen ware het niet dat ze GEDRAGEN waren!!!



Wilde er ook nog iets van 6 euro per onderbroek voor hebben ofzo.



Je bent toch niet goed bij je hoofd wil je zoiets erop zetten?!



Verder alle volkse figuren die hele rellen gaan houden en elkaar gaan uitschelden onder advertenties. Piet is een oplichter omdat hij 10 euro voor een ajax klok vraagt en hij zijn arme medemens niets gunt (bod van 2,50) want zijn kleinzoon kan niet werken of iets van die strekking.Aan dat gebedel heb ik zo'n hekel! Laatst ook nog, onder een verkoopadvertentie: "Oh wat mooi, zou mijn zoon graag willen hebben, jammer dat hij geen geld heeft hij zou het zo graag willen" Walgelijk gewoon
Alle reacties Link kopieren
Laatst een meid hier uit het dorp. Had net op Facebook staan "hoera zwanger vandaag 7 weken alweer!" zie ik haar mee loten voor alle babykleding / kinderkleding uit de buurt. Wat de fuck moet ze met maat 98 kleding voor een meisje? Maat 98 duurt nog een behoorlijke tijd en wie zegt dat ze een meisje krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
I don't know what that means.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rockchick-007 schreef op 21 juli 2016 @ 02:32:

Laatst een meid hier uit het dorp. Had net op Facebook staan "hoera zwanger vandaag 7 weken alweer!" zie ik haar mee loten voor alle babykleding / kinderkleding uit de buurt. Wat de fuck moet ze met maat 98 kleding voor een meisje? Maat 98 duurt nog een behoorlijke tijd en wie zegt dat ze een meisje krijgt?Heeft ze niet al een peutermeisje?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa weer een nieuw deel, tvp
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 21 juli 2016 @ 05:38:

[...]



Heeft ze niet al een peutermeisje?Nee ze is in verwachting van haar eerste kindje
Alle reacties Link kopieren
Tvp
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Alle reacties Link kopieren
tvp
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven