Jongen zoekt contact met meiden regio Rotterdam

10-07-2016 11:32 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Dames,



Ik ben een jongen van 20 en kom uit Rotterdam. Door moeilijke omstandigheden moest ik vroegtijdig met m'n opleiding stoppen. Gelukkig ga ik volgend schooljaar gewoon weer naar school. Daardoor wel is mn contact met vrienden vermindert. Nu gaat het vele maar beter met mij en mn vrienden. Mijn hobby's zijn gamen, boksen, fitnessen en joggen. Door een blessure aan mn been ben ik wat achteruit gegaan met training en dat moeten ff weer oppakken. Dus als je een meid bent die rondom regio Rotterdam woont en wilt chillen stuur maar een berichtje ;)
Gratis tip: als je contact zoekt met mensen ga dan niet opnoemen wat er allemaal mis is in je leven. Dat schrikt mensen af. Mensen willen graag leuk contact met andere mensen, dus vertel wat je wél leuk vindt, wat je leuke kanten zijn en neem een positieve insteek. Zeggen dat je aan een opleiding gaat beginnen is prima, zeggen dat je van sport houdt ook. Dat je door omstandigheden moest stoppen en een blessure hebt is helemaal niet zo relevant.



Niet vervelend bedoeld hoor, maar anders komt je berichtje over als iemand met problemen die vooral steun zoekt ipv een leuke kerel die een leuke meid zoekt.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, nu je t zegt ik zie t nu pas hoe negatief dat is Nou mensen vinden me meestal grapping, maar dat is zonder mijn bedoeling. Ik ben wel eens verlegen op moment en op andere momenten ben ik de luidste. Ik ben eens van een heuvel af geduwd in een winkelwagen door mn beste vriend gelukkig landde ik 30cm voor de weg. Het domste wat ik gedronken heb was met mn vriend een glas dreft met Coca Cola. En ik maken bananen open net als een aap via de bovenkant.



Thanks rhaegal !
Als je bitch wilt chillen, is het geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een uilskuiken
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Blackjr20 schreef op 10 juli 2016 @ 12:05:

Jeetje, nu je t zegt ik zie t nu pas hoe negatief dat is Nou mensen vinden me meestal grapping, maar dat is zonder mijn bedoeling. Ik ben wel eens verlegen op moment en op andere momenten ben ik de luidste. Ik ben eens van een heuvel af geduwd in een winkelwagen door mn beste vriend gelukkig landde ik 30cm voor de weg. Het domste wat ik gedronken heb was met mn vriend een glas dreft met Coca Cola. En ik maken bananen open net als een aap via de bovenkant.



Thanks rhaegal ! Dat snap ik wel. Je zoekt leuke nieuwe contacten en je besluit alle stomme dingen die je gedaan hebt even op te noemen alsof het voor je pleit. Ga lekker naar buiten het is heerlijk weer, zoek mensen op. Dan merken ze vanzelf hoe leuk je bent en hoef je geen onhandige advertenties te schrijven waarin je niet echt lekker uit de verf komt. Goed van je dat je weer naar school gaat, daar zul je ook snel nieuwe contacten opdoen.
Hij doet zijn best :P



Maar ik denk dat je, als je al iemand wilt ontmoeten, beter gewoon naar een datingsite kunt gaan? I did it en met resultaat
quote:Blackjr20 schreef op 10 juli 2016 @ 12:05:

Jeetje, nu je t zegt ik zie t nu pas hoe negatief dat is Nou mensen vinden me meestal grapping, maar dat is zonder mijn bedoeling. Ik ben wel eens verlegen op moment en op andere momenten ben ik de luidste. Ik ben eens van een heuvel af geduwd in een winkelwagen door mn beste vriend gelukkig landde ik 30cm voor de weg. Het domste wat ik gedronken heb was met mn vriend een glas dreft met Coca Cola. En ik maken bananen open net als een aap via de bovenkant.



Thanks rhaegal !







Hoe in godsnaam kom je op het idee van coca cola met dreft?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 10 juli 2016 @ 13:52:

[...]









Hoe in godsnaam kom je op het idee van coca cola met dreft?



Ik vraag dat mezelf ook af. Mijn vriend kwam ermee en we deden dat bij hem



@MurrMurr ?

@Viva-amber daar kan ik geen nee op zeggen

@mwcactus eens geprobeerd en kreeg wel een nummer

@Sproetjespost bedankt, ik doe wel af en toen aan online dating maar ik heb nooit succes gehad op 1 date na :/
En baddoo dan? Ik heb er zelf 2 dates aan overgehouden..
Tinder misschien wat voor je?
Wil je chillen of neuken?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het over vriendschap, maar wel specifiek met meiden.. komt heel erg over alsof er meer achter zit..
Alle reacties Link kopieren
Wat schattig. Hoe zie je eruit?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel dating sites/apps gebruikt met weinig succes. En er zit er niet veel achter aan @LifeMatters95 gewoon normale vriendschap maar als het meer kan worden ben ik er wel voor open.



@Goede-Fee chillen

@meidtie gewoon normaal, donker, half lange zwarte krullen, slank en lang
Alle reacties Link kopieren
NMLK lidmaatschap
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven