Vriendinnen gezocht omg. Den-Haag 20-30

19-07-2016 10:50 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met dames die ook open staan voor nieuwe vriendschappen in de buurt. Ik ben 22 jaar en woon in het Wateringse Veld. Verder heb best een breed interessegebied dus vind al gauw veel dingen leuk om te doen.



Ik vind het leuk om naar de bioscoop te gaan, of het filmhuis. Evenals lekker een dagje naar de sauna. Ook vind ik het erg leuk om te koken (en het dan op te eten ) en hou er dus ook van om uit eten te gaan. Wijntjes drinken op een terrasje of thuis met een goeie serie aan. Lekker shoppen, of een dag naar het pretpark/dierentuin (ja, echt). vind het allemaal prima. Zo af en toe stappen in de stad vind ik ook leuk!



Misschien is het leuk om een groepsapp te starten. Je kan me een berichtje sturen met je nummer en dan zorg ik voor de rest.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Check op FB even Viva Den Haag.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Je mag een pbtje sturen hoor als je wilt!
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
Alle reacties Link kopieren
Als je wilt een pb berichtje sturen

Lijkt me heel leuk!
Honesty Freedom & Happiness are the ingrediënts.
Alle reacties Link kopieren
Hoi wavessun, ik kan jou geen privé bericht sturen. Dat kan je bij instellingen even aan zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalfx schreef op 20 juli 2016 @ 15:16:

Hoi wavessun, ik kan jou geen privé bericht sturen. Dat kan je bij instellingen even aan zetten.Sorry nu als het goed is wel!
Honesty Freedom & Happiness are the ingrediënts.
Alle reacties Link kopieren
quote:WavesSun schreef op 20 juli 2016 @ 15:52:

[...]





Sorry nu als het goed is wel!nee ik kan je nog steeds geen pb sturen! Maar misschien jij mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven