Problemen email iphone 6S

21-07-2016 22:11 27 berichten
Beste leden van het viva forum,



Sinds kort heb ik problemen met verzenden van mij email vanaf mijn iphone 6S.

Als ik een email wil verzenden krijg ik het volgende : De gebruikersnaam of het wachtwoord voor 'mijn email' is onjuist.



Dit klopt niet, het is zeker weten juist, heb ook aantal keer mijn ww veranderd en ik kan gewoon inloggen maar de melding blijft! Emails ontvangen doet die echter wel.



Iemand de gouden tip voordat ik morgen naar de winkel ga?
Opnieuw instellen vd gegevens ?
Alle reacties Link kopieren
zijn de instellingen van je provider veranderd?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:SuperWijf schreef op 21 juli 2016 @ 22:13:

Opnieuw instellen vd gegevens ?Heb ik al meerdere malen geprobeerd helaas!
Open een ander account. Werkt dat wel, dan ligt het niet aan je app of telefoon. En dan is toch je account of ww het probleem
quote:hamerhaai schreef op 21 juli 2016 @ 22:15:

zijn de instellingen van je provider veranderd?Niet dat ik weet..
Kan je via webmail wel mail sturen?
quote:Bugs_Bunny schreef op 21 juli 2016 @ 22:24:

Kan je via webmail wel mail sturen?Bedoel je als ik hotmail in internet open? Zo ja, dan kan ik hem inderdaad wel versturen!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al geprobeerd via je iPhone's instellingen menu het account te verwijderen en weer opnieuw toe te voegen?
quote:AMELIE1988 schreef op 21 juli 2016 @ 22:42:

Heb je al geprobeerd via je iPhone's instellingen menu het account te verwijderen en weer opnieuw toe te voegen?Ook dat.. Werkt ook niet helaas
Account verwijderen

iPhone resetten

Account opnieuw toevoegen



Dit al geprobeerd? Resetten werkt hier 9 van de 10 keer met dit soort dingen
Alle reacties Link kopieren
quote:Guuusje schreef op 21 juli 2016 @ 22:28:

[...]





Bedoel je als ik hotmail in internet open? Zo ja, dan kan ik hem inderdaad wel versturen!



En een ander account toevoegen aan de mail app? Lukt het daar wel mee?

Dus niet met hotmail via internet/safari.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 21 juli 2016 @ 22:49:

Account verwijderen

iPhone resetten

Account opnieuw toevoegen



Dit al geprobeerd? Resetten werkt hier 9 van de 10 keer met dit soort dingen



Misschien inderdaad een harde reset. Dat doe je door de homebutton + vergrendelknop een paar tellen tegelijk ingedrukt te houden.



Anders misschien op deze link van Apple nog iets wat helpt:



klik



En anders contact opnemen met Apple Support.
quote:Fruity-Pebbles schreef op 21 juli 2016 @ 22:49:

Account verwijderen

iPhone resetten

Account opnieuw toevoegen



Dit al geprobeerd? Resetten werkt hier 9 van de 10 keer met dit soort dingenToevallig heb ik net mijn iphone gereset omdat hij niet meer aansprong! Maar toen heb ik niet specifiek me email verwijderd.. Ook maar eens proberen dus! Bedankt
quote:MissGrannySmith schreef op 21 juli 2016 @ 22:51:

[...]





En een ander account toevoegen aan de mail app? Lukt het daar wel mee?

Dus niet met hotmail via internet/safari.Dat lukt wel vreemd genoeg
quote:AMELIE1988 schreef op 21 juli 2016 @ 22:52:

[...]





Misschien inderdaad een harde reset. Dat doe je door de homebutton + vergrendelknop een paar tellen tegelijk ingedrukt te houden.



Anders misschien op deze link van Apple nog iets wat helpt:



klik



En anders contact opnemen met Apple Support.Bedankt! Ik ga het eens doornemen
Ik lees mee heb bijna hetzelfde probleem! Ik kan wel versturen maar niet ontvangen. Heb nog een account op mijn telefoon en die doet het wel gewoon.



Ook een iPhone6
quote:blond09 schreef op 21 juli 2016 @ 23:25:

Ik lees mee heb bijna hetzelfde probleem! Ik kan wel versturen maar niet ontvangen. Heb nog een account op mijn telefoon en die doet het wel gewoon.



Ook een iPhone6Wat is dat met die iphones tegenwoordig
quote:Guuusje schreef op 21 juli 2016 @ 23:36:

[...]





Wat is dat met die iphones tegenwoordig Niets, kennelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Guuusje schreef op 21 juli 2016 @ 23:01:

[...]





Dat lukt wel vreemd genoeg



Dan kun je stoppen met zoeken.

Dan is dat mailadres het probleem.

Weet alleen niet wat je kunt doen om het op te lossen
quote:MissGrannySmith schreef op 23 juli 2016 @ 21:57:

[...]





Dan kun je stoppen met zoeken.

Dan is dat mailadres het probleem.

Weet alleen niet wat je kunt doen om het op te lossen Aah balen! Bedankt voor je reactie
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde probleem to echt irritant. Kan niks verzenden van m'n hotmail. Wat moet je nu precies doen om het te verhelpen?
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk zit het probleem bij de gebruikte SMTP-server. Als je op 3G/4G of WiFi zit verbind je via een ander netwerk.

Sommige netwerken staan niet toe dat je "hun" server gebruik vanaf een ander netwerk om veiligheidsredenen (spam versturen).



Bij sommige providers zoals XS4ALL kun je op de SMTP-server inloggen vanaf een ander netwerk met een speciale inlog, maar dat zijn er weinig.



Omdat het hier om een Hotmail-adres gaat en dat nu onder Outlook.com valt zou je in die hoek eens moeten kijken voor de juiste instellingen.
quote:lulletjerozenwater schreef op 24 juli 2016 @ 14:00:

Waarschijnlijk zit het probleem bij de gebruikte SMTP-server. Als je op 3G/4G of WiFi zit verbind je via een ander netwerk.

Sommige netwerken staan niet toe dat je "hun" server gebruik vanaf een ander netwerk om veiligheidsredenen (spam versturen).



Bij sommige providers zoals XS4ALL kun je op de SMTP-server inloggen vanaf een ander netwerk met een speciale inlog, maar dat zijn er weinig.



Omdat het hier om een Hotmail-adres gaat en dat nu onder Outlook.com valt zou je in die hoek eens moeten kijken voor de juiste instellingen.





Zoiets dacht ik ook maar dat werkt dus helaas bij mij niet. Heel vreemd ook dat mijn andere account het wel gewoon blijft doen terwijl het allebei @live.nl accounts zijn.



Ik ben er tot op heden nog niet uit helaas.
Ik ga deze week even naar de winkel, ik laat het wel weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven