Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 juli 2016 @ 19:44:

Goed van je target

Heb je te hard gewerkt?

Blijkbaar

Ik kijk nooit naar mijn omzet, want dat boeit me niet. Maar dit is goed om te weten.



Jouw poekels zijn wel wat gewend zeker Wat heerlijk dat ze weinig last hebben van hun enting trouwens!



Hoe ist met jou nu?
Het gaat wel weer. De scherpste holle pijn is wat gezakt.

Het voelde als een raar hol knagend verdriet. Nu nog in vlagen als ik tot rust kom. Werken gaat weer.

En gesprek met bedrijfsmaatschappelijk werkster vorige week heeft me erg geholpen. Ik jank gewoon als ik dat zo voel. Doe geen poging om het in te houden
Groot gelijk. Wat er uit moet, komt er toch wel uit. En het stopt ook vanzelf weer een keer.

Fijn van dat gesprek en dat je weer een beetje opgekrabbeld bent. De rest heeft gewoon tijd nodig.
Pfff, dan denkt die 7 kilo kat ook nog dat mijn schoot het koelste plekje in huis is.......
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het verdriet iets behapbaarder lijkt Puss. En fijn dat de poekels niet ziek zijn van dat gestress.



Gezellig he? Zo een kat op schoot met +30 graden. Hier zit ook alles dicht overdag, maar toch nog 29 graden binnen Maar op zich houden ze zich goed. Nu staat alles open en is het weer 3 graden afgekoeld in huis.



Ik heb morgen assessment Splint, ik heb net even wat testjes gedaan maar komt wel goed.
Nu koelt het aardig af hier. Fijn



Zet 'm op morgen, Plous!
ik ga maar weer eens proberen hier regelmatig op te duiken (echt waar). Niet alles hoeft op FB en ik mis veuls te veul zo .



Heb net lekker 2 uur bij de huisartsenpost zitten wachten om een teek te laten verwijderen. Mijn eerste! Had zelf al zitten peuteren, maar de kop + pootjes bleven achter. Omdat 'ie er geen 24 uur ingezeten heeft, hoefde ik geen AB-kuurtje, maar moet het wel in de gaten houden.



Hoe is je assesment gegaan, Pilou?
quote:Slofje schreef op 23 juli 2016 @ 16:57:

ik ga maar weer eens proberen hier regelmatig op te duiken (echt waar). Niet alles hoeft op FB en ik mis veuls te veul zo .



Heb net lekker 2 uur bij de huisartsenpost zitten wachten om een teek te laten verwijderen. Mijn eerste! Had zelf al zitten peuteren, maar de kop + pootjes bleven achter. Omdat 'ie er geen 24 uur ingezeten heeft, hoefde ik geen AB-kuurtje, maar moet het wel in de gaten houden.



Je kunt meedoen met een onderzoek naar een snellere en betere methode om lyme te ontdekken: http://www.innatoss.com/onderzoek/studie-ixodes/

Mijn zus is daar ook onderzoeker en ze hebben nog 100 mensen nodig:)



Hoe is je assesment gegaan, Pilou?

Misschien moet je toch ook op fb bij blijven lezen

heb dit niet op FB gezien. Dus lees FB schijnbaar ook niet goed Maar eens kijken of ik jullie allemaal wel volg . Zal er niet van staan te kijken als e.e.a. niet goed staat ingesteld door deze kneus
"Mensen die minder dan 10 dagen geleden zijn gebeten door een teek en waarbij de teek 16 uur of langer vastgezeten heeft"



Geen idee hoe lang 'ie er zat. Gistermiddag in ieder geval nog niet, want smeer me altijd in na het douchen en dan had ik het zeker gemerkt. Ik denk zelf vannacht en dat 1 van de katten hem mee naar binnen heeft gebracht en op bed heeft geloosd. Hij was ook echt nog ieniemienie
quote:Slofje schreef op 23 juli 2016 @ 16:57:



Hoe is je assesment gegaan, Pilou?AHA staat ook op FB . Heb "meldingen ontvangen" maar weer eens aangezet . Lees je nog eens wat......
So hee! Net een rondje door de wijk gelopen. Normaal kom je op dit tijdstip nog een handjevolhonden-uitlaters tegen. Nu was het druk! Kleine groepjes jongeren, fietsers die slingerend op de busbaan reden...... we zitten goed in de pokemons hier, denk ik.
Het is mij allemaal nog niet zo opgevallen, moet ik zeggen. Tis ook niet iets wat ik zal gaan doen.



Ik heb zaterdag het bruiloftsfeest van mijn buurman. Ik heb werkelijk géén idee wat ik voor ze zal kopen. Ik kom niet verder dan bloemen en wijn. Is dat iets wat kan of absoluut niet? Iemand misschien een ander leuk, niet te duur, idee?
Een envelopje aan een lekker fles wijn?
Alle reacties Link kopieren
Is het een zoveeljarig huwelijk of is hij net getrouwd?
Aantal maanden geleden getrouwd en geeft nu het feest
Feest thuis of in een zaal?

Ik zou alleen een fles wijn heel karig vinden.
Thuis. Ze zijn al druk bezig om de boel buiten feestelijk maken. Staat ook al van alles voor mijn raam opgesteld. Ja, alleen fles wijn is niks. Misschien wat jij zegt met envelop of kistje bijzondere wijn. Zal eens een beetje googlen
Alle reacties Link kopieren
Flesje wijn in een leuk mandje met knabbelnootjes/koekjes/kaasje. Je hebt bij C'est bon van die leuke kant en klare pakketjes tussen de 15 en 150 euro Doet het altijd goed.



Ik heb net de Implanon uit mijn arm laten vissen. Vanmorgen een echo laten maken, af laten tekenen, was dat ding dus weer verschoven. Het is dus een heuse operatie geworden en nu heb ik een snee van 4 cm ipv 1.

Meh.
Jeeeee ja ik zag de foto, Pilou. Wat een gedoe zeg



Goed plan, ik ga morgen mandjes kijken
Wel goed dat ze hem wel hebben gevonden, Plous. Ik heb inmiddels 3 sneetjes van een centimeter. In mijn arm.



Gezellig Slof, een bruiloft. Lijkt me een prima kado zo hoor.



Sammi heeft de invasie van 3 Spaanse kinderen weer overleefd. Hij bleef dit keer gewoon in de buurt, maar dat kan ook te maken hebben met de voerbal die ze steeds weer vulden en die hij steeds weer leeg rolde. Morgen weer op dieet.
Alle reacties Link kopieren
Sammi :heart eten



Mijn ouders komen zo voor de tuin. Alles onkruid vrij maken en de randen, waar de paardenstekken flink woekeren, vol storten met cement. En straks krijg ik 4 olievaten bezorgd. Die ga ik schilderen en als bloembakken gebruiken

Vanavond uit eten met ouders en PM

Morgen uitslapen hopelijk.



Cement storten in je tuin? Da magnie hoor! Slecht voor het miljeu.

Maar die olievaten zijn wel heel gaaf! Leuk om te beschilderen.



Walibi was leuuuuuk! Nu hebben we allebei blauwe ellebigen (vooral rechts) en Tonks zit met haar ogen dicht en ik heb niet door dat we over de kop gingen.

En nu moeten we weer naar een escaperoom en nig een keer naar Walibi. Als jullie niet allemaal moeten werken. Of zo nodig op vakantie moeten.



Slof, is het gelukt met je kado?



Ik zit al met mijn kop in de verf bij de kapper. Straks komen zwager en schoonzus en die blijven het heeeeeeele weekend en we gaan een evenement in ouwe dorp van man.
En daarom zijn 2 kittens uit 1 nest zo gaaf samen.





Oh even ctr+ doen



of op deze link klikken: http://9gag.com/gag/a8M79E6

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven