Mode & Beauty alle pijlers

BH-loos?

19-07-2016 12:52 167 berichten
Ik las van 't weekend een artikel uit de Linda (van maart) over metzonder bh. Allemaal vrouwen die nooit een bh dragen en zielsgelukkig zijn ermee. Sommige met grote borsten, sommige met kleine.

Op zich wil ik dat ook, want is gewoon fijner, maar ik voel me toch aardig beschroomd toen ik gisteren naar de Albert liep.

Waarom is bh-loos zo not done?
quote:tonkje schreef op 23 juli 2016 @ 21:55:

[...]





Bij welke gelegenheden dan wel?Dat zeg ik niet ivm praaivissie
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 23 juli 2016 @ 21:57:

[...]



Dat zeg ik niet ivm praaivissieOK, snap ik, die is heilig. Kun je niet een nieuwe nick aanmaken of zo?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 23 juli 2016 @ 22:01:

[...]





OK, snap ik, die is heilig. Kun je niet een nieuwe nick aanmaken of zo?





Desperado67 of zo?
quote:tonkje schreef op 23 juli 2016 @ 14:09:

[...]





Ik heb het geleerd in topics als deze. Nooit gerealiseerd dat het not done zou zijn als ondanks bh en/of lagen kleding duidelijk zou zijn dat je tepels hebt. Maar kennelijk moet je door het leven als een barbie: wel pronte borsten, maar tepelloos.En net als barbie een kale doos.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje dubbel; geen BH zit veel fijner maar aan het einde van de dag zorgt het voor gigantische kramp in mijn rug. Daarnaast ziet het er met BH wat netter uit. Als compromis draag ik het veelal overdag/buiten de deur wel, maar doe ik hem thuis in de avond fijn uit, dat gaat dan nog net
quote:tonkje schreef op 23 juli 2016 @ 14:09:

[...]





Ik heb het geleerd in topics als deze. Nooit gerealiseerd dat het not done zou zijn als ondanks bh en/of lagen kleding duidelijk zou zijn dat je tepels hebt. Maar kennelijk moet je door het leven als een barbie: wel pronte borsten, maar tepelloos.



Ja bizar toch.

Ik vind het wel stoer, zo'n meisje met mooie borsten waarvan je dus gewoon de mooie natuurlijke vorm ziet.

Niks mis mee.

Net als die mooie benen die je vaak ziet in de hotpants. Als iets mooi is gewoon laten zien.

En als je iets aan jezelf mooi vind ook wat 'buiten de standaard' valt ook ;-)!
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 23 juli 2016 @ 22:08:

[...]





Ja bizar toch.

Ik vind het wel stoer, zo'n meisje met mooie borsten waarvan je dus gewoon de mooie natuurlijke vorm ziet.

Niks mis mee.

Net als die mooie benen die je vaak ziet in de hotpants. Als iets mooi is gewoon laten zien.

En als je iets aan jezelf mooi vind ook wat 'buiten de standaard' valt ook ;-)!Eens
quote:Het-groepje schreef op 23 juli 2016 @ 22:08:

[...]





Ja bizar toch.

Ik vind het wel stoer, zo'n meisje met mooie borsten waarvan je dus gewoon de mooie natuurlijke vorm ziet.

Niks mis mee.

Net als die mooie benen die je vaak ziet in de hotpants. Als iets mooi is gewoon laten zien.

En als je iets aan jezelf mooi vind ook wat 'buiten de standaard' valt ook ;-)!

Precies dit!

Ik verbaas me erover dat veel dingen "niet kunnen". Doe lekker wat je zelf wil, zolang anderen er geen last van hebben.



En als anderen vinden dat je een bh aan moet of dat die hotpant echt niet kan bij jou. Dat valt dan niet onder "last van hebben".
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 24 juli 2016 @ 05:37:

[...]



Precies dit!

Ik verbaas me erover dat veel dingen "niet kunnen". Doe lekker wat je zelf wil, zolang anderen er geen last van hebben.



En als anderen vinden dat je een bh aan moet of dat die hotpant echt niet kan bij jou. Dat valt dan niet onder "last van hebben".



+veel.



Met name vrouwen hebben veel te veel commentaar op elkaar. (Al zag ik gisteren een pittig rood kapsel wat echt niet kon. )



En 2e nick zou ik niet Desperado67 doen trouwens, dat is wel erg doorzichtig. Doe dan Desperado76. Voel je je gelijk 9 jaar jonger!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 24 juli 2016 @ 09:41:

[...]





+veel.



Met name vrouwen hebben veel te veel commentaar op elkaar. (Al zag ik gisteren een pittig rood kapsel wat echt niet kon. )



En 2e nick zou ik niet Desperado67 doen trouwens, dat is wel erg doorzichtig. Doe dan Desperado76. Voel je je gelijk 9 jaar jonger! Goed plan!
Alle reacties Link kopieren
Ik moest er erg aan wennen, heb het idee dat mensen ernaar kijken.. Maar dan denk ik: fuck it! Its my life! En zonder bh is vaak veel lekkerder idd.. zolang je niet hoeft te rennen om de bus te halen..
viva la vida!
Ikzelf draag graag bh's maar het maakt mij niet uit wat een ander doet. Als je het prettiger vindt zitten dan moet het dragen van een bh vooral laten.



Dat voorbeeld van dat personeelsuitje met die mannen zonder shirt en dat meisje dat commentaar krijgt over haar tepel is natuurlijk idioot!
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 23 juli 2016 @ 21:08:

[...]





Dan hadden ze moeten zeggen: "Helaas kunnen we er niet voor zorgen dat je borsten op de ideale maat A lijken" of "Als je streeft naar de perfecte maat A, dan moeten we je teleurstellen".



Want A is natuurlijk het best, al denken de makers van push up BH's daar op de een of andere manier anders over.



Ik had tot mn zwangerschappen een pronte B en die zou ik zo weer willen. Maarja.. leeftijd, zwaartekracht, dikker worden en afvallen.. we hebben het niet voor het zeggen. Maar ik snap dus nooit dat mensen een B hebben en dan gaan vergroten, omdat het voor mij de ideale maat is
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Gladius01 schreef op 24 juli 2016 @ 10:12:

Ik moest er erg aan wennen, heb het idee dat mensen ernaar kijken.. Maar dan denk ik: fuck it! Its my life! En zonder bh is vaak veel lekkerder idd.. zolang je niet hoeft te rennen om de bus te halen..



Tot dit forum had ik er nooit bij stilgestaan waar mensen überhaupt allemaal naar kijken. Er zijn een heleboel uiterlijkheden, die mij totaal niet boeien. Er loopt wel eens iemand in kleren waarvan ik het mijne denk, maar meestal vind ik apart en/of eigen stijl leuk.



Dit forum opende echt een (kritische) wereld voor me, waar ik me zo min mogelijk van aantrek
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubber_Ducky schreef op 24 juli 2016 @ 10:45:

Ikzelf draag graag bh's maar het maakt mij niet uit wat een ander doet. Als je het prettiger vindt zitten dan moet het dragen van een bh vooral laten.



Dat voorbeeld van dat personeelsuitje met die mannen zonder shirt en dat meisje dat commentaar krijgt over haar tepel is natuurlijk idioot!Dat voorval zou een klacht over ingediend moeten worden, vind ik. Als niet voor dat meisje, dan wel voor volgende stagiairs.Te bespottelijk voor woorden.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ja echt te gek voor woorden. En die kerels gewoon zonder shirtje laten lopen dat kan zeker wel. Zullen ook niet allemaal Chippendales zijn . Ik trek zelf mijn bh ook direct uit zodra ik thuis ben. Thuis ook gewoon zonder en 's winters ook buiten want onder mijn jas zie je daar helemaal niets van. Maar op werk, en zomers buiten moet ie wel aan.
Alle reacties Link kopieren
Mensen hebben nu eenmaal een voorkeur voor wat ze graag zien, of dat nu mannen zijn die naar vrouwen kijken of vrouwen die naar mannen. Maar om meteen maar te gaan klagen wanneer je iets ziet waar je liever niet naar kijkt, of wanneer anderen liever naar een ander kijken dan naar jou, en dat je dan gaat verplichten dat men de boel maar meteen bedekt en wegstopt, dat is zo funest.quote: “Self-conciousness is the enemy of all creativity.”

? Ray Bradbury, Fahrenheit 451
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven