Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren




Net frietjes gegeten! Heel de dag hard gewerkt dus geen tijd gehad om te koken. Ik had er een frikandel bij.
Alle reacties Link kopieren
Eet ze TV en Blue.



Het smaakte me gister zo goed dat ik vandaag weer een saucijsje uit de vriezer heb gehaald. Die ligt nu te bakken. Erbij weer een piepertje en snijbonen. Erbij appelcompote.

Heb nu een koude 50/50 ingeschonken, ineens zin in.
Alle reacties Link kopieren
Hee pippeleurtje!! Wat fijn je weer te lezen! Hopelijk alles goed met jou en je gezin!



Lekker, Thee! Klinkt heerlijk allemaal. Het eten hier duurt nog wel even maar dat is niet erg. Het brood is nu aan het rijzen. Intussen heeft vriend gestofzuigd en ik heb de schone droge was afgehaald en opgeruimd en de wasmachine ingeladen voor morgen.



Drink nu een energy drink sugar free.



Heb broodnodig nieuwe schoenen gekocht, heb als dagelijkse schoenen alleen twee paar winterlaarzen en 1 paar open zomerschoenen. Dus had ze echt nodig. Het zijn pumps met lage sleehak, dan heb ik ook dichte schoenen voor de zomer.



Heb de zwarte open sleehakken ook in een andere kleur gezien, ook nog helemaal nieuw. Hopelijk kunnen ze even voor me vastgehouden worden.
Ik heb een maaltijdsalade. En ik heb weer eens een boek uitgelezen vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Leuk je weer te lezen BE. Hoe was je dag met je vriendin in Utrecht gisteren?
Was gezellig! We hebben bijgekletst, lekker gewinkeld, heerlijke burgers gegeten en Pokemons gevangen.



Nu heb ik nog wat rabarber-crumble.



BL, ik ben jaloers! Jij kan hakken kopen! Ooit hakken proberen te vinden in maat 33,5? Ik wel dus. Niet te vinden. Sowieso weinig leuke schoenen...



Coetje, ik heb Dory ook hoog op m'n lijstje staan. Net als The BFG... Ik moet vaker naar de bios geloof ik!

Thee, wat fijn dat het eten je weer smaakt!
Verkeerde topic!
Alle reacties Link kopieren
kom dubbelvla
Alle reacties Link kopieren
Ja als de verkoper reageert dan kan ik hakken kopen

Heb zelf best grote voeten, maat 41/42 en daar schaam ik me best wel voor. Maar wel heel lastig dat je weinig leuke schoenen kunt vinden



Klinkt wel als een hele leuke en gezellige dag! Heb je nog iets gekocht tijdens het winkelen?



Ik heb net van ellende mijn kleren afgestroopt en in de wasmachine geflikkerd, wilde ze niet meer zien. Kon ze onderhand uitwringen. Rug en haren doorweekt en mijn haren stonken verschrikkelijk ondanks het wassen, dus ben net uit pure wanhoop voor de tweede keer vandaag onder de douche gestapt. Nu in de ventilator en eindelijk een droge rug. Straks voor het slapengaan nog een keer douchen.



Een flesje ijskoude Limondaine en heb twee flesjes appelcider op vanavond.
BL: allebei een zakje thee bij Simon levelt. Verder veel gekeken, maar we konden niet echt slagen.



Ga zo mijn Jillz pakken en een schaaltje chips.



Dubbelvla vind ik altijd lastig Thee! De autist in mij wil dat die kleurtjes gescheiden blijven... En dat lukt nooit!
Alle reacties Link kopieren
Wat voor thee heb je gekocht?

Geniet van je Jillz en chips!



Ik stap zo over op ijskoud water.
Alle reacties Link kopieren
Thee ik heb heerlijk uitgeslapen tot half 12.



BL wij hebben hier ook Pawn stars gekeken vanavond.



BE fijn dat het dagje Utrecht geslaagd is. Maat 33,5?! Hoe lang ben jij als ik vragen mag? En ik dacht dat ik het al moeilijk had met mijn 35,5 (heb dus altijd pumps in maat 36 waar mn voeten in wegglijden als ik er niks in stop).



Coetje gefeliciteerd met je moeder!!



Vanavond heb ik rode curry met kip, groente en rijst gegeten. En zojuist een heerlijk Raspberry and creamy lemon ijsje van de Jumbo op.
Alle reacties Link kopieren
Diamond

Wat heerlijk zo lekker uitgeslapen! Dat ijsje klinkt lekker!

Haha Pawn Stars is leuk! Nu staat darten op en ik chat met bff op fb.

Ben beetje verdrietig want ze gaat morgen op vakantie voor acht dagen en ze heeft geen wifi daar en ga haar erg missen. Maar vind het natuurlijk wel heel leuk voor haar dat ze op vakantie gaat!



De nieuwe ventilator is echt tha bomb. Huisprins krijgt er ook geen genoeg van, hij ligt er telkens voor. Hij houdt ook van een lekker briesje.
BL, het is zomerthee geworden! Groene thee met citrus en nog meer.



Diamond: ik ben 1,58. Ik kom uit een familie van kleine mensen. Mijn oma is nooit boven de 1,50 uitgekomen. Mijn ene nichtje is 1,53 en de ander 1,63. Leuke anekdote: mijn neefje zat bij de schoolarts, samen met zijn vader (mijn oom dus). Die schoolarts zat eens te rekenen, en zei: 'zo, hij wordt MAAR 1,70!'. Waarop mijn oom zei: 'maar? Zijn moeder is klein, zijn oma is klein, 1,70 is bij ons een reus!'
Diamobdbooty, wat irritant steeds weer die spoedklussen als je werktijd er bijna opzit

Thee en BL: alles goed hier hoor. En met jullie?

Coetje, wat een ellende die overstroming. Sterkte ermee

BE: veel sterkte met je vader



Kreeg onverwacht bezoek. Daarom wat later hier. Eten was lekker
Ik hoop jullie weer wat frequenter te spreken hoor! Altijd gezellig hier

Je nooit schamen voor welke schoenmaat dan ook. Er zijn trouwens wel winkels waar ze mooie hakken hebben in maat 41/42

Slaap lekker allemaal
Alle reacties Link kopieren
Blue eyes, wel eens Aziatische of zuid Europese webshops geprobeerd? Geen idee hoor, maar er zijn natuurlijk hele groepen mensen die op kleinere voetjes leven!



Blue lagoon, heerlijk die ventilator. Misschien kan je een soort van schrift maken met dagelijkse briefjes/verhalen naar je bff? Dan kan je die na de vakantie geven. Zij ook aan jou. Deed ik vroeger altijd met vriendinnen, superleuk alle vakantie avonturen nalezen!



Thee, je brengt me op ideeën met je AGV, toch weer wat vaker inbrengen. Ik vind die boomstammetjes ook altijd wel lekker. Pas heel kort geleden ontdekt eigenlijk.



Coetje, hoe is het met je dochter en man?
Alle reacties Link kopieren
Blue eyes: ali express bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend BL snap dat je haar gaat missen, maar idd een leuk idee van outsider.



BE mijn familie is ook klein (komt vanwege onze afkomst). Zelf ben ik 1,55, mijn vader is 1,65 en mijn oma en tantes zijn een kop kleiner dan ik. Grappig trouwens dat verhaal van die schoolarts "maar 1,70".



TV hopelijk was het leuk onverwacht bezoek.
Alle reacties Link kopieren
TV



Wat een leuk idee Outsider! Dank je voor de tip!



Diamond, ik ben 1,70. Mijn vader daarentegen is 1,75 en heeft schoenmaat 41. Voor een man vrij klein. Zo oneerlijk dat ik de schoenmaat van mijn moederskant heb, daar heeft iedereen giant coyote feet en zijn ze ook allemaal heel lang.



Weer een helse plaknacht achter de rug, het was vreselijk. Wat ben ik blij dat mijn vader als peuter naar Nederland is gekomen, had er niet aan moeten denken om in de tropen te moeten wonen, daar heb je die doffe ellende het hele jaar door, inclusief hoge luchtvochtigheid. Ik vind de zomers hier al erg zat



Net ontbeten en nu flesje koude Limondaine.
Alle reacties Link kopieren
Pippeleurtje, ik hoop dat deze tijd heel snel achter de rug is voor jullie



BE, ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is qua schoenen. Ik was ooit bij een pedicure die zelf maat 35 had en die ging soms op vakantie in Thailand, daar kon ze aardig slagen. Maar ja, beetje ver voor een schoenen shopping tripje.

Bij mijn ouders zit een schoenenzaak van een kleine keten, daar zag ik vorige week redelijke keus in 43-45 maar niet gelet op hun kleine maten.

Lastig vind ik dubbelvla niet, maar als ik het uit 2 pakken schenk, eet ik wel elk hapje zeg maar vanaf de middenlijn, zodat ik steeds beide smaken heb.

Lekker Jilz!



Fijn dat je lekker hebt uitgeslapen Diamond. Vaak lukt het dan net niet wanneer het kan.



Blue, welke kleur heeft het paar dat je op het oog hebt?



Ik was altijd 1.68 maar ben al in de krimpfase en nu 1.66



TV, leuk dat je weer wat vaker langs wilt komen, gewone dingen en lekkere eetdingen. Onverwacht bezoek is zo niet mijn ding. Doe eigenlijk niet open als ik niemand verwacht.



Outsider, wat een leuk idee van die schriftjes. Lijkt me echt iets voor Blue en BFF

Ja, dat blijft gek met m'n AVG. Ik vind pasta, rijst, bami, pizza en noem maar op ook heerlijk. Maar als 't eten weer even lastiger gaat dan echt weer even AVG.

Gister riblappen gekocht (ben geloof ik wel om na altijd succadelappen te hebben gebruikt), dus die ga

ik zo maar eens op zetten.

Heb je zelf nog lekkere dingen gegeten?



Nog maar even een naar goulash en choco! Alles goed met jullie?

Ik zit aan een blikje energydrink en neem zo een banaan.
Alle reacties Link kopieren
Qua slapen was het ook voor mij een plaknacht hoor Blue. Gelukkig liet de mug me na een paar keer om m'n hoofd zoemen met rust. Ik kan het slaapkamerraam wel verder open zetten maar het is aan de galerijkant.
Alle reacties Link kopieren
Thee, de kleur is beige.



Ik vind het ook echt een leuk idee van Outsider, een soort dagboek voor elkaar!



Vader stond aan de deur, die kwam in alle enthousiasme het fotoboek halen wat er nog niet is, hij zal helaas nog even geduld moeten hebben. Wel lief dat hij zo enthousiast is over zijn cadeau.



Wat naar dat jij ook een plaknacht had, Thee. Het lijkt hier nu wat afgekoeld. Eindelijk maar de ventilator gaat straks toch weer aan want het is alsnog warm.
Alle reacties Link kopieren
Nou Blue, ik heb de plaknachten er wel over. Zelfs het hele jaar wel

Nu weer een bekertje bouillon, lekker zoutig.
Alle reacties Link kopieren
nog 'n bouillon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven