Geld & Recht alle pijlers

Buitensporige maar oh zo fantastische uitgave

14-08-2015 22:55 1502 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens een buitensporige uitgave gehad (voor bijvoorbeeld een totaal over de top luxe artikel) waar die erg blij mee is? Deel het hier



Wat heb je gekocht en hoeveel was je kwijt? Ben je er nog steeds blij mee?
blo3mpj3 wijzigde dit bericht op 14-08-2015 23:00
Reden: Typefout
% gewijzigd
quote:Auditor schreef op 22 juli 2016 @ 22:14:

Het is trouwens ook niet zo dat ik nooit met vakantie ga, maar ik ga net zo makkelijk een paar jaar niet. Lekker 4 weken thuis vind ik ook heerlijk.

Hier ook, ik hoef ook niet zo nodig op vakantie.

Dat is zo'n ontzettende hype de laatste jaren.... hoef ik niet zo nodig aan mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:winterqueen schreef op 23 juli 2016 @ 07:20:

[...]Dan zou ik, als ik jou was, voor een echte airco gaan. Ik bedoel, de Dyson is goed, maar uiteindelijk is het natuurlijk gewoon een (sterke) ventilator.Yep, in het Midden-Oosten heb je echt een goede airco nodig! Ben er vroeger vaak geweest voor mijn werk. En het is er echt heet in de zomer. Dat red je niet met alleen een Dyson Cool.
Alle reacties Link kopieren
quote:Quinty schreef op 23 juli 2016 @ 08:51:

[...]



Yep, in het Midden-Oosten heb je echt een goede airco nodig! Ben er vroeger vaak geweest voor mijn werk. En het is er echt heet in de zomer. Dat red je niet met alleen een Dyson Cool.



Mijn man houdt wel van warm en heeft de airco amper aan. Ik verwacht daar wel discussie over tzt als ik er ook woon. Dus ik dacht dat een ventilator dan ook wel lekker is. In Azie heb ik ook altyd alleen een fan aan nl.



In elke kamer zit al airco vanzelfsprekend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mystery schreef op 23 juli 2016 @ 09:08:

[...]





Mijn man houdt wel van warm en heeft de airco amper aan. Ik verwacht daar wel discussie over tzt als ik er ook woon. Dus ik dacht dat een ventilator dan ook wel lekker is. In Azie heb ik ook altyd alleen een fan aan nl.



In elke kamer zit al airco vanzelfsprekend.In dat geval kan een Dyson Cool zeker geen kwaad .
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mystery schreef op 23 juli 2016 @ 09:08:

[...]Mijn man houdt wel van warm en heeft de airco amper aan. Ik verwacht daar wel discussie over tzt als ik er ook woon. Dus ik dacht dat een ventilator dan ook wel lekker is. In Azie heb ik ook altyd alleen een fan aan nl.



In elke kamer zit al airco vanzelfsprekend.Mmmm, vind de warmte in Azië toch echt wel fijner dan die in Midden-Oosten hoogzomer.... Maar Dyson kan zeker geen kwaad!
Alle reacties Link kopieren
Grrr, wil ook een Dyson!

3 weken geleden een hele simpele kolom ventilator gehaald...

Blij dat ik er een heb met de warmte van afgelopen dagen maar dat ding begint

rare geluiden te maken.



Ik heb balkonmeubelen besteld!

Komt volgende week binnen dan kan ik eindelijk ons balkon gezellig maken.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Mijn Dyson stofzuiger was trouwens ook een leuke in dit rijtje.

350 euro ofzo voor een stomme stofzuiger maar ik heb er zooooooveel plezier van.



Net als van mijn Dyson kruimeldief van 199 euro. Voor die paar weken vakantie in de camper op een jaar

Heerlijk!!

Inmiddels staat ie tussendoor gewoon binnen in huis en gebruik ik 'm voor 10.000 kleine dingetjes. 't Ding is een zegen
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 23 juli 2016 @ 12:16:

Mijn Dyson stofzuiger was trouwens ook een leuke in dit rijtje.

350 euro ofzo voor een stomme stofzuiger maar ik heb er zooooooveel plezier van.



Net als van mijn Dyson kruimeldief van 199 euro. Voor die paar weken vakantie in de camper op een jaar

Heerlijk!!

Inmiddels staat ie tussendoor gewoon binnen in huis en gebruik ik 'm voor 10.000 kleine dingetjes. 't Ding is een zegen



Echte fan dus!

Maakt me echt nieuwsgierig!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe knie van 24000 euro (incl fysio, hotel, taxikosten ed) en het viel niet binnen de verzekering want experimenteel. Heb er nog elke dag plezier van
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 23 juli 2016 @ 12:16:

Mijn Dyson stofzuiger was trouwens ook een leuke in dit rijtje.





Yep, de stofzuiger heb ik ook. Wil nooit meer een andere!



Ik ben nogal een Dyson-fan, geloof ik .
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs een e-bike gekocht van 3000 euro waarvan ik eigenlijk vond dat het teveel geld voor een fiets was. Vervolgens bedacht ik me dat ik op het punt stond om een week vakantie voor 2 personen te boeken voor 4400 in verhouding nog veel meer was. Dus die keuze voor de fiets was makkelijk gemaakt en meteen erna de vakantie ook geboekt.



En nu lees ik dat over die ventilator en bedenk ik me: zou ik m ook bestellen? Maar wij hebben een redelijke maat slaapkamer dus dan lijkt hij me niet veel uitmaken...
Alle reacties Link kopieren
quote:mayou schreef op 23 juli 2016 @ 12:49:

Een nieuwe knie van 24000 euro (incl fysio, hotel, taxikosten ed) en het viel niet binnen de verzekering want experimenteel. Heb er nog elke dag plezier van Wow, indrukwekkend!
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
quote:mayou schreef op 23 juli 2016 @ 12:49:

Een nieuwe knie van 24000 euro (incl fysio, hotel, taxikosten ed) en het viel niet binnen de verzekering want experimenteel. Heb er nog elke dag plezier van

Haaaai Mayou!

Wat een verhaal joh! Heftig, maar wel fijn dat het tot op de dag van vandaag jou zoveel brengt!
Alle reacties Link kopieren
quote:winterqueen schreef op 23 juli 2016 @ 19:30:

[...]Yep, de stofzuiger heb ik ook. Wil nooit meer een andere!Die wil ik ook! Maar mijn huidige stofzuiger gaat maar niet kapot Ik vind het eigenlijk wel een mooi moment om die Dyson 'kruimeldief' dan maar aan te gaan schaffen, de V6. Schijnt helemaal super te zijn, lekker snoerloos even door de kamer heengaan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet die kruimeldief met de steel, maar een gewone.

Heb voor in huis een gewone Dyson en gebruik de kruimeldief voor heel veel kleine dingetjes. Het kleed van de kat stofzuigen, de bank, de trap, gemorste kruimels...

Voor het hele huis lijkt de kruimeldief me ook weer niet ideaal, maar goed, misschien die met steel wel.



De air cooler heb ik dan weer niet, maar moet ik vast ook eens gaan googlen
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:winterqueen schreef op 23 juli 2016 @ 19:30:

[...]





Yep, de stofzuiger heb ik ook. Wil nooit meer een andere!



Ik ben nogal een Dyson-fan, geloof ik .Enige nadeel is dat het snoer zo kort is of ik heb een groot huis , nee hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Quinty schreef op 23 juli 2016 @ 21:59:

[...]



Die wil ik ook! Maar mijn huidige stofzuiger gaat maar niet kapot Ik vind het eigenlijk wel een mooi moment om die Dyson 'kruimeldief' dan maar aan te gaan schaffen, de V6. Schijnt helemaal super te zijn, lekker snoerloos even door de kamer heengaan Die heb ik! Superding, ik had het geluk om hem te mogen testen en mocht hem na de testperiode voor een gereduceerde prijs aanschaffen, maar had hem anders zeker ook aangeschaft. Wat een handige stofzuiger, ik gebruik mijn gewone stofzuiger bijna nooit meer. Deze is echt veel handiger, komt ook op lastig te bereiken plekken en zuigt supergoed.
Alle reacties Link kopieren
Toch leuk dit topic, bij sommige dingen denk ik echt: wat is daar de lol van. En wat mijn eigen uitgaven betreft, ik ben de laatste jaren niet echt meer op vakantie geweest, maar daarvoor gaf ik ook zonder blikken of blozen geld uit voor 3 weken Japan, China of iets anders. makkelijker dan een paar tientjes voor een boek of spel.

Maar ik begin het te leren, vandaag naar de spellenwinkel geweest en 2 uitbreidingen van spellen gekocht, ben ik blij mee.

En dat ging maar om 40 euro. Avondje schouwburg geef ik 40 euro uit zonder nadenken, En dat is in 1 avond over, maar ik begin het te leren, maar ik heb besloten dat ik het met de kasten die ik er voor aangeschaft heb moet doen. kasten vol, geen spellen meer, of de oude verkopen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
[quote]Quinty schreef op 23 juli 2016 @ 21:54:

[...]



Haaaai Mayou!

Wat een verhaal joh! Heftig, maar wel fijn dat het tot op de dag van vandaag jou zoveel brengt![/quote



Quinty



Ja goed he, kostte wat , maar dan heb je ook wat!
Alle reacties Link kopieren
quote:layla1969 schreef op 23 juli 2016 @ 23:17:

[...]Die heb ik! Superding, ik had het geluk om hem te mogen testen en mocht hem na de testperiode voor een gereduceerde prijs aanschaffen, maar had hem anders zeker ook aangeschaft. Wat een handige stofzuiger, ik gebruik mijn gewone stofzuiger bijna nooit meer. Deze is echt veel handiger, komt ook op lastig te bereiken plekken en zuigt supergoed.

Dat lees ik inderdaad meer, dat mensen alleen deze nog maar gebruiken, na aanschaf.

Goed te lezen dat deze zo bevalt, ik vind het met mijn (overigens ook zakloze stofzuiger) zo'n gedoe met dat snoer, dan blijft het motor gedeelte weer achter poten hangen, enz. Ik voel een naderende buitensporige uitgave...

Zit jij in een Dyson testpanel? Wààààr kan ik mij aanmelden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Quinty schreef op 24 juli 2016 @ 08:21:

[...]





Zit jij in een Dyson testpanel? Wààààr kan ik mij aanmelden? Ik wil ook!!!
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Mijn zelfvriezende ijsmachine. Peperduur, had wel korting, maar wat een plezier om zelf ijs in tighonderd varianten te maken zonder gekke toevoegingen en niet zo gruwelijk zoet als fabrieksijs.
Alle reacties Link kopieren
quote:Quinty schreef op 24 juli 2016 @ 08:21:

[...]



Dat lees ik inderdaad meer, dat mensen alleen deze nog maar gebruiken, na aanschaf.

Goed te lezen dat deze zo bevalt, ik vind het met mijn (overigens ook zakloze stofzuiger) zo'n gedoe met dat snoer, dan blijft het motor gedeelte weer achter poten hangen, enz. Ik voel een naderende buitensporige uitgave...

Zit jij in een Dyson testpanel? Wààààr kan ik mij aanmelden? Het is geen Dyson testpanel (helaas) maar van The Insiders en toevallig hadden ze een Dyson campagne ????
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje geleden voor ons nieuwe huis ook zo'n steelstofzuiger van Dyson gekocht, wel de DC 45, die vond ik al duur genoeg. Ik ben er zeer blij mee. We hadden al zo'n Numatic stofzuiger, die overigens ook top is, maar wel vrij zwaar. Nu we 4 woonlagen hebben is het heel fijn niet met die zware stofzuiger hoeven slepen als je even wat wilt opzuigen. De gebruiksduur is echter maar 20 minuten, dus als ik het hele huis grondig wil zuigen, dan pak ik wel de Numatic erbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg net een mailtje van Albert Hein dat ze tot 15 aug een kortingscode hebben voor €50 op een snoerloze dyson stofzuiger in de dyson online shop of bij bol.com.



Kortingscode: DYSONAHBONUS



Er staat bij dat het voor eenmalig gebruik is, maar het lijkt me een standaard kortingscode (en anders is het wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven