Entertainment alle pijlers

Formule 1/ Max Verstappen

31-10-2015 22:10 3008 berichten
Hmm, dit topic zal waarschijnlijk voor geen meter gaan lopen, maar ik waag het er op (aangezien er nog geen Formule 1 topic is) en geen sport peiler trouwens ^^.



Formule 1, Max Verstappen.

De jongste coureur ooit in de Formule 1.

Op 26 augustus 2014 reed hij voor het eerst in een Formule 1-auto, hij was toen pas 16. Sinds 2015 komt hij uit voor het team Scuderia Toro Rosso (met zeventien jaar en drie dagen was hij hiermee de jongste coureur die ooit in actie kwam tijdens een Formule 1-raceweekend, hij heeft pas sinds een maand zijn echte rijbewijs).

De kenners vergelijken zijn race-stijl met een Ayrton Senna, een Michael Schumacher. Oftewel, een natuurtalent, een toekomstig wereld kampioen. Iemand waarvan we nog veel gaan zien.



Hoe denken (als er al kijkers zijn ^^) jullie daarover?

Ik volg de Formule 1 sinds 1993 ofzoiets, toen Jos (de vader van Max) begon.



Persoonlijk denk ik dat Max een natuurtalent is. Once in a while zie je dat soort coureurs in de Formule 1. Max is er 1 van denk ik. Wel jong nog, en hij moet echt nog wel wat leren, maar de potentie is zo duidelijk aanwezig.



https://twitter.com/SkySportsF1/status/ ... 92/photo/1



De stewards vonden het schijnbaar toch okay. Hij houdt dus gewoon z'n 1e startplek.
Ok, ach meer kans op een crash in de 1e bocht



En leuk dat je er weer bent
Lol, jij bent ook een snellerd zeg



Maar nu iets anders, dit zijn ze nu aan het onderzoeken, het zal toch niet?



http://www.motorsport.com/f1/news/red-b ... at-801649/



quote:IrishCassidy schreef op 23 juli 2016 @ 21:06:

Lol, jij bent ook een snellerd zeg



Maar nu iets anders, dit zijn ze nu aan het onderzoeken, het zal toch niet?



http://www.motorsport.com/f1/news/red-b ... at-801649/



[afbeelding]



Ik ben daar gewoon heel slecht in lol. Je moet het me bijna voorkauwen

(daarbij helpt je naam en ava ook niet me he!)
En iets anders... Dan moeten ze dat toch ook meteen zeggen? De FIA

Flauw zeg, een halve second sneller en er was niks aan de hand
Ik zou het vreemd vinden als ze dit bestraffen, die 107% kwam door het weer. Daar kan niemand toch iets aan doen? Maarja, De FIA lijkt soms net het viva forum, geen peil op te trekken qua beslissingen.



Rosberg kreeg geen straf voor die yellow flags terwijl volgens mij Hulkenberg (kan ook iemand anders geweest zijn) ooit voor hetzelfde wel een straf kreeg.
quote:IrishCassidy schreef op 23 juli 2016 @ 21:15:

Ik zou het vreemd vinden als ze dit bestraffen, die 107% kwam door het weer. Daar kan niemand toch iets aan doen? Maarja, De FIA lijkt soms net het viva forum, geen peil op te trekken qua beslissingen.



Rosberg kreeg geen straf voor die yellow flags terwijl volgens mij Hulkenberg (kan ook iemand anders geweest zijn) ooit voor hetzelfde wel een straf kreeg.
Dat meen ik serieus hoor hahaha, heel veel regels zijn gewoon niet duidelijk genoeg. Net als hier soms.
It's not official yet, but all the indications at this stage are that the stewards are going to strictly apply the 107% rule and thereby demote both Red Bulls out of the top ten.



107% rule has been applied. All those with q1 times outside of 107% of fastest Q1 time will be affected,their P3 times will be used for grid





Serieus???? Sjongejonge
Maar hoeveel plaatsen worden de RBR's teruggezet dan?

11e en 12e startpositie?
Dan wordt het dit volgens mij



It's understood that the stewards initially accepted the literal interpretation of the above rule and were prepared to move the five cars down the order.



However, at least one of the teams concerned has met with them and offered an alternative interpretation.



Their view is that the full qualifying rules have to be read as a complete entity.



A later rule says: "The top ten positions will be occupied by the cars which took part in Q3, the fastest from the position on the grid."



The likelihood is that common sense will prevail and the final grid will have the aforementioned cars in their original places, but it remains to be seen if rival teams will accept that.
Zou raar zijn als max ineens voor ricciardo zou starten terwijl hij bij q1 langzamer was
http://www.motorsport.com ... rian-gp-grid-drop-801678/
Ik snap ook niet of het nou wel of niet wordt toegepast, de ene site zegt van wel, de andere zegt juist van niet. Internet soms...
Ik bel max zo ff op.
Formula 1 ?@F1 2 min2 minuten geleden



Drivers retain their positions due to the exceptional circumstances experienced during qualifying. More to follow.



Lijkt erop dat er (thank god) niks veranderd, even de officiele tweet van de FIA afwachten.
Ja bel 'm ff
Hij zei dat hij morgen gewoon vanaf P4 start.

En zo niet dan haalt hij ze tijdens de warming up ronde alsnog alvast in
Was het al zo'n chaotische kwalificatie, gaan ze erna ook nog eens een beetje chaotisch lopen doen zeg.

Niet meer doen FIA!
Ah mooi, had ie ook nog plannen met Rosberg en Hamilton toevallig?



Ach eigenlijk hoeft dat niet eens, gewoon zorgen dat hij achter die twee rijdt en dan maakt 1 van die 2 zelf wel een foutje.
Ja.

Maar niet verder vertellen. Hij gaat vannacht stiekem hun banden leeg laten lopen.




Met een naald, dat het lekker langzaam gaat... ohhhh ik zou een hele evil F1 driver zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap al die ophef niet. Ik legde gisteren de 107%-regel aan m'n vrouw uit en zei er gelijk bij dat die regel nu niet zou worden toegepast, vanwege de omstandigheden. Blijkt dus gewoon te kloppen. Ik heb geen idee waarom allerlei idioten nu gaan speculeren, het was echt overduidelijk dat de uitzondering op de regel hier van toepassing zou zijn.



Zelfs met de af en toe wat grillige FIA.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Max is frightening, aldus Ricciardo (interview op nos app)
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven