Mobiel verliest steeds dataverbinding

24-07-2016 18:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb enkele maanden geleden bij Lightinthebox een Homtom HT5 gekocht (android 5.2 toestel). Draadloos internet is geen probleem maar hij houdt de 3g o 4g-verbinding niet vast met als gevolg dat ik onderweg heel vaak zonder werkend internet zit. Alle netwerkinstellingen staan bij mijn weten goed,



Wat mij opvalt is dat wanneer ik in Instellingen in het menu het schui je mobiele data openzet / inschakel, hij dit ook weer direct uitschakelt zodra ik dat menu verlaat.



Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Waarschijnlijk een foutje in de mobiel zelf. Maar waarom zou je een (dure?) mobiel via light in the box kopen? Die site heeft allemaal Chinese troep dat zo kapot is
Alle reacties Link kopieren
Hij was niet heel duur, hij was 89 euro en qua specs klonk hij goed. Totnutoe is dit het enige echte minpunt dat ik heb kunnen ontdekken.
Lijkt me een behoorlijk belangrijk (min)punt, want het ding is voor onderweg waardeloos.
Doet hij dit al vanaf het begin? Dan heb je (denk ik) pech. Anders zou je nog eens een keer alles kunnen resetten.
Je kan contact op nemen met lightinthebox erover. Al denk ik niet dat dat je verder zal helpen
Alle reacties Link kopieren
De garantie was drie maanden en die is verlopen, dus of contact met lightinthebox zin heeft idd?



@Avondzon, bedoel je de fabrieksinstellingen terugzetten?
Alle reacties Link kopieren
De lage prijs moet ergens vandaan komen. Apple en Samsung maken een leuke brutomarge op hun producten maar de kostprijs bij hun (onderdelen + productie, excl. logistiek en R&D) ligt nog altijd hoger dan de prijs van dit toestel.
quote:Snoopy80 schreef op 24 juli 2016 @ 21:34:

De garantie was drie maanden en die is verlopen, dus of contact met lightinthebox zin heeft idd?



@Avondzon, bedoel je de fabrieksinstellingen terugzetten?Ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven