Mode & Beauty alle pijlers

Nog meer Body Shop lovers?

15-07-2016 10:22 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op de Body Shop en heb al een flinke verzameling. ().

Ik ben benieuwd of er nog meer liefhebbers zijn en wat jullie favoriete producten zijn etc! Oh en foto's van je stash vind ik ook super leuk
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe lang je een dichte gesealde pot body butter (met fruitgeur) kunt bewaren zonder dat de textuur verandert of de geur vies wordt?
Stash??
Alle reacties Link kopieren
^ Ja hij komt uit mijn stash. Ik was hem helemaal vergeten en ik heb deze al jaren want hij wordt al jaren niet meer verkocht
Ik heb deze laatst gekregen en ging gelijk op zoek naar een grotere fles van dat douchespul. Echt een lekker zomers luchtje maar idd:

De wat zwaardere luchtjes zijn eruit. Dit is ook weer erg zoet.



Een grotere fles hebben ze niet dus ik ben maar zuinig op wat ik heb ervan

Alle reacties Link kopieren
quote:abstract schreef op 24 juli 2016 @ 21:35:

Weet iemand hoe lang je een dichte gesealde pot body butter (met fruitgeur) kunt bewaren zonder dat de textuur verandert of de geur vies wordt?Na 3 jaar wordt ie ranzig is mijn ervaring met de amandel bodybutter
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchsuzanne schreef op 25 juli 2016 @ 08:53:

[...]





Na 3 jaar wordt ie ranzig is mijn ervaring met de amandel bodybutter Haha dank je! Ben bang dat het langer dan 3 jaar geleden is maar ik kan het nog proberen wellicht
Zojuist een vitamine E crème, van dezelfde serie een masker en mijn favoriete gezichtspoeder gekocht. Ik heb ook nog wat samples gekregen, ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 24 juli 2016 @ 21:57:

Ik heb deze laatst gekregen en ging gelijk op zoek naar een grotere fles van dat douchespul. Echt een lekker zomers luchtje maar idd:

De wat zwaardere luchtjes zijn eruit. Dit is ook weer erg zoet.



Een grotere fles hebben ze niet dus ik ben maar zuinig op wat ik heb ervan

[img]http://www.thebodyshop.nl/images/packsh ... 948m_l.jpg[/img]Ik heb van deze ook extra voorraad gekocht. Zalig!
Alle reacties Link kopieren
quote:abstract schreef op 25 juli 2016 @ 12:49:

[...]



Haha dank je! Ben bang dat het langer dan 3 jaar geleden is maar ik kan het nog proberen wellicht



Onderop de pot staat een code. Zwarte tekst.

Het begint altijd met een X die staat voor De Body Shop. Daarna komt een letter uit het alfabet, vanaf de G. Die staat voor het jaar waarin de pot gemaakt is. N=2016, M=2015, L=2014 etc

Daarna komt een cijfer van 0 t/m 9 ( januari t/m september ) of de O van oktober, N van November of de D van December.



Hiermee kan je ongeveer uitrekenen hoelang je body butter nog houdbaar is. Ongeveer 3 jaar ( als hij inderdaad niet is open geweest ) kan je hem bewaren.
Alle reacties Link kopieren
Shampoos vind ik niet echt fijn, schuimt niet lekker. Heb altijd de aloë vera dag en nacht crèmes. Mijn huid is erg gevoelig en mijn gezicht zwelt meestal op als een tomaat door de meeste crèmes. Heb heel veel producten gehad, maar mijn budget is gekrompen dus ik koop er nu alleen nog mijn gezichtscreme.
Alle reacties Link kopieren
Oja, ik heb ook nog de oogschaduw van The body shop. Die met vier tinten in één. Verschillende kleuren. Ook fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven