Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
BL waar komt je vader dan vandaan?



Thee ik moet er niet aan denken om de krimpfase in te gaan. Dan kan ik straks door het kattenluikje.



Had vannacht de airco aangelaten dus het was flink afgekoeld gelukkig.



Net met mijn zusje een bapao gegeten en we gaan zometeen naar Finding Dory, toen ik haar dat vertelde was ze helemaal door het dolle heen.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Diamond! Hoe oud is je zusje? Leuk he, iemand blij kunnen maken.

Nemen jullie er bij ?
Alle reacties Link kopieren
flesje ijskoude spa rood
Alle reacties Link kopieren
Indonesië, Diamond.

Lekker, bapao! En veel plezier met je zusje bij de film. En in de bioscoop is het lekker koel en donker!!
Alle reacties Link kopieren
IJskoude licht bruisend mineraalwater. Zit lekker voor de ventilator. Na het fris en koud douchen vandaag schone lange zwarte maxi-jurk met spaghettibandjes aangetrokken. Zit lekker en zie er mooi uit.
Alle reacties Link kopieren
Thee m'n zusje word volgende week 11. We hebben in de bios lekker een bak popcorn bij genomen, zusje een vanille milkshake en ik een flesje perzik ice tea.



BL wat leuk! Mijn familie is Indonesisch.



De film was erg leuk en grappig. Zusje en ik hebben net een lekkere pizza op van Domino's en zijn nu Netlix kijken.
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft huzarensalade gegeten en ik ga zo lasagne eten. Daarna fiets ik even naar bff, even samen sigaretje roken en afscheid nemen voor ze op vakantie gaat

Voel me een drama-queen en vind mezelf heel stom want als ik iemand een fijne vakantie gun is zij het wel, maar ga haar gewoon heel erg missen. Heb het ideetje van Outsider voorgedragen en dat vond ze heel leuk. Ga haar zometeen lekker knuffelen. En daarna nog meer. En dan nog een extra knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een geslaagde middag Diamond!! Je zusje zal een gouden dag hebben gehad samen met haar lieve grote zus



En cool, we hebben dezelfde afkomst!! Van welke eilanden komt jouw familie of wordt dat te herkenbaar? En leuk en lekker zeg pizza met je zusje! Ze boft maar met jou als zus
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes daar BL met het afscheid nemen. Over hoeveel weken is ze weer terug? Mijn familie komt uit Java, en jouw familie? Komt je moeder ook daar vandaan of gewoon uit Nederland (hoef je niet per se op te antwoorden vanwege eventuele bekendheid ).
Alle reacties Link kopieren
Over negen dagen is ze weer terug

Voel me echt een aansteller maar we zijn erg aan elkaar gehecht.



Mijn familie komt ook van Java, en Sulawesi. Mijn moeder is Nederlandse
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als een supergaaf zussen-uitje Diamond. Leuk om te lezen!



Ik heb net gegeten: draadjesvlees, aardappel, bloemkool en 'n halve komkommer in 't zuur.
Alle reacties Link kopieren
BL mijn moeder is ook Nederlandse, alleen lijk ik totaal niet op haar haha. Wat leuk zeg dat we beide dezelfde afkomst hebben.



Thee die komkommer in zuur klinkt lekker verfrissend.



Zometeen een lekker ijsje eten.
Alle reacties Link kopieren
raketje
Alle reacties Link kopieren
50/50
Alle reacties Link kopieren
Tof inderdaad dat we dezelfde afkomst hebben Diamond



Oehh Thee een raketje lekker!



Ik ben net thuis van bff. We hebben gezellig in haar tuin gezeten, heerlijke fanta lemon gedronken en sigaretten gerookt samen. We hadden elkaar zoveel te vertellen. Heb lekkere latte macchiato meegekregen en verse munt uit haar tuin. Schaam me dood, bij het afscheid moest ik huilen en zij veegde heel lief mijn ogen af. Blij dat we elkaar nog even hebben gezien en ik heb haar een pasfoto van mij gegeven om naar te kijken op vakantie Zo kende ze me weer, haha!
Alle reacties Link kopieren
Wat schattig Blue! Die 9 dagen zijn zo om, en leuk als jullie dan zo'n boekje uitwisselen. Peuter zal de verwennerij wel missen .



Thee, heerlijk die Avg. Moet ik ook maar weer eens maken. En jammie draadjesvlees, ik ben er niet zo'n held in. Zoek nog het juiste recept!



Diamond, jouw zusje boft maar met zo'n lieve zus! Jullie dag klinkt top!



Ik heb net een broodje met verse eiersalade op en ga nu een cappuccino drinken met kaneelsuiker.
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je wel een pb met hoe ik het maak pippeleurtje. Kun je al inschatten hoeveel dagen het nog gaat duren?



Ik word een beetje gek. Vanaf gisteravond piept mijn rookmelder 1 x per 2 minuten dus er moet een nieuwe batterij. Die heb ik wel liggen maar ik kan niet op een trap klippen zonder enige houvast aan een muur of zo. Met mijn huidige motoriek te gevaarlijk.

Ik eet ouderwetse droptoffees van Van Melle (zelfschep Jamin) en ik ga nu maar een blikje powerr uit de koelkast halen.
Alle reacties Link kopieren
Hee pippeleurtje

Hahaha, ik zal peuter ook missen hoor! Zodra ik hem weer zie verwen ik hem weer met een kinder ei. Je lunch klinkt zalig!



Wat irritant van dat brandalarm, Thee.



Ik ben net terug uit de stad. Het bandje van sleehak had weer losgelaten en deze keer besloot ik maar meteen naar de schoenmaker te gaan. Hoefde maar 2 euro te betalen en kan hem over een half uurtje alweer ophalen! Schijnt de duurste schoenmaker in de stad te zijn maar ik kom er al jaren als ik iets heb en ben nooit meer dan tien euro kwijt geweest.



Daarna door naar de Action voor wat blikjes drinken en een notitieboekje voor het mini-dagboek aan bff. Heb heel leuk mini-notitieboekje gevonden met twee katten erop en dan 'love'. Aangezien wij allebei van katten houden en zelf katten hebben vond ik die wel toepasselijk. En dat voor maar 60 cent!



Nu een energy drink sugar free.
Alle reacties Link kopieren
Thee wat irritant dat brandalarm. Doe wel voorzichtig met het vervangen van de batterij.



Wat fijn zeg BL dat de schoenmaker je sleehakken zo goedkoop voor je wilt repareren.



Pippeleurtje jouw broodje met verse eiersalade klinkt lekker.



Heb net bamisoep gegeten en zit nu Netflix te kijken terwijl ik een flesje Fanta Madness (grape) drink.
Alle reacties Link kopieren
Diamond



Heb schoen opgehaald, hij is weer gemaakt en het ziet er heel netjes uit! Service is top daar en ze zijn ook altijd heel vriendelijk.



En... BFF heeft WEL wifi in het hotel!!!!!

We hebben net alweer gechat!!

Heb ook alvast wat in het dagboekje voor haar geschreven.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je bff wifi in het hotel heeft, kan je haar alsnog af en toe spreken.



Moet mezelf een beetje dwingen vandaag om billen en benen te trainen, ben vandaag een beetje lui.
BL, wat fijn!!!



Ik heb net een portie gebakken aardappeltjes met kruiden op, twee varkensfilet-lapjes en een kom salade met muntblaadjes.



Ik ga vanavond denk ik Once upon a Time kijken. Ik vind dat een heel erg leuke serie, kan ik me lekker in verliezen.
Alle reacties Link kopieren
En nog kunnen trainen Diamond? Af en toe een lui dagje moet kunnen hoor.



Klinkt lekker BE en veel plezier met je serie vanavond. Wij gaan groeten van Max, de slimste mens en een compilatie van VI kijken. Heb er veel zin in!



Kwam net een lieve kennis tegen en ze straalde helemaal. Wat blijkt nu: ze is pril in verwachting!! Vind het ZO leuk voor haar!! Ze is helemaal gelukkig en in de wolken en ik ben natuurlijk dolblij voor haar.



Nu een blikje drinken en ga straks muntthee zetten.
Alle reacties Link kopieren
Je eten klinkt lekker BE.



Ik had eerst 2 bekertjes bouillon op en daarna hetzelfde als gister maar had iets te veel opgeschept. Maar lust zo nog wel een kliekje denk ik en dan de rest van het draadjesvlees in diepvriesbakjes doen.

Nu een ijsthee.
Alle reacties Link kopieren
Vriend een flesje cola, Huisprins vers koel water en ik mijn derde en laatste muntthee. Aangezien bff op vakantie is ga ik morgen even langs de Turkse winkel denk ik want muntthee is met dit weer toch wel extra lekker en fris.



Heb nog niets van de schoenen gehoord en ook nog geen Albelli-mail, dat laatste zal op zijn vroegst morgenavond pas komen vrees ik. Kon ook vrijdagmiddag helaas pas bestellen en dan zit dat stomme weekend er weer tussen. Hoop alsnog dat het snel verzonden wordt want wil het zo graag naar mijn vader gaan brengen. De powerbank die ik voor mijn moeder heb besteld kan ik woensdag in de winkel ophalen.



Het is hier nog steeds erg warm, gelukkig zijn de voorspellingen voor de komende week rond de 21 graden en veel wolkjes. En bedenk me net dat het over vijf maanden alweer kerstmis is! Hopelijk is het dan ook lekker koud. Kijk er nu al naar uit!



Ik stap na mijn thee over op ijskoud bubbelwater.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven