Entertainment alle pijlers

Netflix deel 2

28-06-2016 21:02 3005 berichten
Het andere topic was volgekletst







Een tweede topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).





Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series
Marco Polo afgekeken gistern. Jullie nog leuke ideeën voor een serie om samen met mijn man te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Fargo is wel leuk om met man te kijken.
Zojuist begonnen aan Marcella. Vooralsnog lijkt het mij een goede serie, ben benieuwd.
ga strax beginnen met 3de seizoen How I met your mother
Alle reacties Link kopieren
Tvp
quote:Ambrozijn schreef op 23 juli 2016 @ 19:24:

[...]





Twin Peaks is de moeder van al die goeie series, imo. Zeker kijken dus



Orphan Black is ook top. Kan niet verderkijken hier in Italië, vind ik echt heel jammer - en ik wil niet eens TV kijken op vakantie normaal En er komt een vervolg op Twin Peaks. Dan zou alles duidelijk en opgelost worden. Ik ga zeker herkijken ( vroeger gekeken) en dan dat vervolg erachteraan. Weet alleen niet wanneer dat vervolg komt.
Alle reacties Link kopieren
Gosternokke Orphan Black was heftig vandaag



668, the neighbour of the Beast
Hebben jullie mAnhattan al gezien? Goeie serie!!
Alle reacties Link kopieren
Iemand 'Bates motel' gezien?
Ben nu bezig met Bates motel, vind het best een goeie serie! Je moet blijven kijken!
quote:Maleficent schreef op 21 juli 2016 @ 22:53:

Ik zie nu dat Revenge er ook op staat.

Vind ik wel een aanrader; spannende serie.Ja,een goeie serie! Hoeveel seizoenen??
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 23:46:

[...]



Dan bedacht ik me van de week ook +1
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 25 juli 2016 @ 00:09:

[...]





En er komt een vervolg op Twin Peaks. Dan zou alles duidelijk en opgelost worden. Ik ga zeker herkijken ( vroeger gekeken) en dan dat vervolg erachteraan. Weet alleen niet wanneer dat vervolg komt.In 2017 las ik ergens.
Alle reacties Link kopieren
Stranger Things! DOEN!



Helemaal The Goonies, ET, alles zit erin. Helemaal terug naar de eighties... Zo van genoten, spannend, jeugdsentiment en keigoed verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie inspiratie!

Gisteren begonnen met The Fall, vind het tot nu toe super!
Alle reacties Link kopieren
quote:KataTonDemonaEaytoy schreef op 27 juli 2016 @ 21:00:

Stranger Things! DOEN!



Helemaal The Goonies, ET, alles zit erin. Helemaal terug naar de eighties... Zo van genoten, spannend, jeugdsentiment en keigoed verhaal.



Aanrader ja? Ik ben benieuwd, begin er binnenkort mee.



Ik kijk momenteel Slasher.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 27 juli 2016 @ 20:02:

Ben nu bezig met Bates motel, vind het best een goeie serie! Je moet blijven kijken!



Heb twee afleveringen gezien nu, maar vind het nog niet zo..

Maar ik moet even doorzetten begrijp ik?
Ja de eerste aflevering vond ik ook niet boeiend





Stranger Things leuk als je van Stephen King houdt, beetje een mengelmoesje van zijn films bij elkaar. Ik vond m wel te pruimen maar als je totaal niet van Stephen King houdt, kan ik begrijpen dat je de serie niks vindt. (serie is ook geschreven door Stephen King)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu Reign aan het kijken, vind het geweldig!
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
quote:Roos_85 schreef op 28 juli 2016 @ 22:53:

Ik ben nu Reign aan het kijken, vind het geweldig!ooh die staat ook nog op me lijst, ik heb gister wel een prachtige film gekeken : Palmtrees in the snow eigenlijk : Palmeras en la Nieve
Net klaar met 5 seizoenen Misfits, ik mis de groep nu al. Stom is dat, dat je je zo gaat hechten aan tv karakters.



Come back Nathan and Rudy!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier regelmatig, maar heb The Following niet echt voorbij zien komen. Anderen gezien? Zojuist de laatste aflevering van seizoen 4 gezien. Vind het een spannende serie, triggert vaak om ook gelijk de volgende aflevering te willen zien.



Twijfel nu om het laatste seizoen OITNB te gaan kijken, maar vond seizoen 4 wat tegenvallen, of Reign te gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 28 juli 2016 @ 21:06:





Stranger Things leuk als je van Stephen King houdt, beetje een mengelmoesje van zijn films bij elkaar. Ik vond m wel te pruimen maar als je totaal niet van Stephen King houdt, kan ik begrijpen dat je de serie niks vindt. (serie is ook geschreven door Stephen King)Stranger Things gaaf! Ben nu bij afl. 4
Heb the killing, de Amerikaanse serie net helemaal gezien.

Wat goed zeg, rauw, grauw en een wat depri sfeertje maar vind de hoofdrolspelers echt heel goed.
Nog wat tips.. Slasher en Sunshine Valley. Daar heb ik me wel even mee vermaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven