Oudere mannen die jongere vrouwen daten

24-07-2016 23:01 129 berichten
Hoi,



Wat vinden jullie van 50+ mannen ( met jonge kinderen) die meiden van begin/midden 20 daten? En nooit vrouwen van hun eigen leeftijd?



Ik heb geen respect voor dit soort mannen.
anoniem_638f50cb8cb02 wijzigde dit bericht op 25-07-2016 04:20
Reden: -
% gewijzigd
Over sommige dingen heb ik gewoon geen mening. Lekker rustig.
quote:Liberty97 schreef op 24 juli 2016 @ 23:08:

Ehm, ja, lekker boeiend.



Alle (ALLE!!) mannen willen stiekem zo'n jong ding en als ze beweren van niet dan liegen ze. Sommigen weten namelijk héél goed dat het wordt afgekeurd hoor, en doen dan alsof zij liever een vrouw met levenservaring van rond de 40 hebben. Ze kijken wel uit.



Maar zodra ze de kans krijgen zullen ze hem ongetwijfeld pakken. Al-le-maal.Nee hoor, er zijn ook jonge mannen die op oudere vrouwen vallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 25 juli 2016 @ 00:10:

[...]

Nee hoor, er zijn ook jonge mannen die op oudere vrouwen vallen.Reken maar van yes
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 25 juli 2016 @ 00:05:

[...]





Ik volg je niet

Ik bedoel dus ook dat het eerste (vreemdgaande mannen) niet te bewijzen is dat ze niet vreemdgaan, omdat ze erover (kunnen) liegen en dat ook vaak doen. Dat is bij het tweede (vrouwen zijn huisvrouwen) natuurlijk anders.



Nou, er valt bij niemand te bewijzen dat ze nooit zijn vreemdgegaan. Dus daarom volg ik je voorbeeld maar even en neem ik aan dat jij ook vreemd gaat/gegaan bent. Dat je moeder ook vreemdgaat/gegaan is. Dat al vriendinnen ook vreemdgaan/gegaan zijn. Toch? Dan zijn dat toch ook gewoon allemaal een stel vreemdgaande sletjes?



Daarom ligt het aan je eigen insteek in het leven. Je kan elk persoon dat je op straat tegenkomt zien als een vuile vieze hoer die thuis zijn/haar partner/kinderen slaat en verkracht, die vreemdgaat bij de vleet, dagelijks mensen vermoord en banken berooft. Maar je kan ook dat alles negeren en "gewoon een persoon" zien lopen die je jouw glimlach gunt. Persoonlijk word ik van het tweede een stuk vrolijker.

Denken dat mannen alleen maar met hun piemel denken is even seksistisch als alle vrouwen als een vlees object zien. Maar goed, schijnbaar zijn mensen dan toch te egoïstisch om dat te zien.
En niet alle mannen en vrouwen gaan vreemd. Wat een paranoide gedachtengang.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat mannen die echt intelligent zijn alleen maar vallen op vrouwen die dat ook zijn. En die vrouwen zijn dan slim ook onafhankelijk en hebben geen man nodig voor het geld.



Zou bijvoorbeeld een dokter vallen op een kapster? Komt zelden voor.
Alle reacties Link kopieren
Ennuh, wij vrouwen willen toch ook graag onze George Clooney (of een ander lekker ding)? Denken dat alleen mannen graag een lekker wijf willen, is ook nogal egoïstisch. Iedereen wil graag die/dat lekkere/leuke meisje/jongen (wat gras groener aan de overkant enzo).
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 25 juli 2016 @ 00:13:

[...]





Nou, er valt bij niemand te bewijzen dat ze nooit zijn vreemdgegaan. Dus daarom volg ik je voorbeeld maar even en neem ik aan dat jij ook vreemd gaat/gegaan bent. Dat je moeder ook vreemdgaat/gegaan is. Dat al vriendinnen ook vreemdgaan/gegaan zijn. Toch? Dan zijn dat toch ook gewoon allemaal een stel vreemdgaande sletjes?



Daarom ligt het aan je eigen insteek in het leven. Je kan elk persoon dat je op straat tegenkomt zien als een vuile vieze hoer die thuis zijn/haar partner/kinderen slaat en verkracht, die vreemdgaat bij de vleet, dagelijks mensen vermoord en banken berooft. Maar je kan ook dat alles negeren en "gewoon een persoon" zien lopen die je jouw glimlach gunt. Persoonlijk word ik van het tweede een stuk vrolijker.

Denken dat mannen alleen maar met hun piemel denken is even seksistisch als alle vrouwen als een vlees object zien. Maar goed, schijnbaar zijn mensen dan toch te egoïstisch om dat te zien.Ja, daar heb je helemaal gelijk in hoor! En ik zal ook de laatste zijn om te beweren dat je er gelukkig van wordt. En tóch hè...
En verder moet iedereen zelf weten wie hij/zij datet.
Alle reacties Link kopieren
quote:moonlight schreef op 25 juli 2016 @ 00:17:

Denk dat mannen die echt intelligent zijn alleen maar vallen op vrouwen die dat ook zijn. En die vrouwen zijn dan slim ook onafhankelijk en hebben geen man nodig voor het geld.



Zou bijvoorbeeld een dokter vallen op een kapster? Komt zelden voor.Maar dat heeft dan weer niks met leeftijd te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 24 juli 2016 @ 23:33:

[...]





Nou, je mag ze aan me voorstellen, ik geloof er niet in dat die mannen (nog) bestaan. En nee, ik ga niet om met losers uit achterstandswijken



Maar goed dat je hoop houdt, hoop doet leven!Jammer dat je zo verbitterd bent. Lijkt me niet fijn als je met zo'n idee over mannen door het leven gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 25 juli 2016 @ 00:20:

[...]





Jammer dat je zo verbitterd bent. Lijkt me niet fijn als je met zo'n idee over mannen door het leven gaat.Dat.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 25 juli 2016 @ 00:20:

[...]





Jammer dat je zo verbitterd bent. Lijkt me niet fijn als je met zo'n idee over mannen door het leven gaat.Ja, nou, ik ben blij voor je dat jij het allemaal anders ervaart
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 24 juli 2016 @ 23:08:

Ehm, ja, lekker boeiend.



Alle (ALLE!!) mannen willen stiekem zo'n jong ding en als ze beweren van niet dan liegen ze. Sommigen weten namelijk héél goed dat het wordt afgekeurd hoor, en doen dan alsof zij liever een vrouw met levenservaring van rond de 40 hebben. Ze kijken wel uit.



Maar zodra ze de kans krijgen zullen ze hem ongetwijfeld pakken. Al-le-maal.

Is dat zo? Heb je daar ook bewijs voor of ben je wat sarcastisch bezig?

Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken in bed te liggen met een vrouw die mijn dochter zou kunnen zijn.
En nou is het afgelopen!
Die mannen snap ik wel. Die meisjes snap ik dan weer niet.



To, wat vind je van 50+ vrouwen die alleen maar jonge knullen daten van rond de twintig?
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet iets biologisch? Jonge vrouwen met rode vruchtbare blosjes op de wangen, mooie ronde vormen, volle bos met haar, its nature...
En weer een deel van de OP verwijderd...
Alle reacties Link kopieren
Er er eigenlijk mensen met wie je wel kunt opschieten en voor wie je wel respect hebt?



Wel grappig dat je zelf blijkbaar geen probleem zag in een relatie met een oude man die nu je huishouden financieel draaiende houd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Faranya schreef op 25 juli 2016 @ 00:17:

Ennuh, wij vrouwen willen toch ook graag onze George Clooney (of een ander lekker ding)? .Ook al niet. Ik vind mooie mannen objectief leuk om naar te kijken maar absoluut niet seksueel aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een onsamenhangend gedoe. Eens kijken of ik het goed begrijp.



TO, je bent één keer in je leven een man tegengekomen, die je nooit zal vergeten. Hij was 40+ en is nooit op verleidingen ingegaan omdat hij dat als "een kind" ziet en hij de juiste normen en waarden had. Dat vind je pas een echte vent! En die kom jij helaas bijna nooit meer tegen.

- Nou, heel verwarrend allemaal vind ik. Want je zegt dat hij toen 40+ was, het om een leeftijdsverschil ging van 10 jaar en jij nú 20 bent.... Tsja, er gaat rekenkundig iets niet goed hier hoor.





Verder heb je het over een persoonlijke ervaring met een onaantrekkelijke man van 50+ met bierbuik en erectie problemen (want die krijgen ze volgens jou allemaal na 50+). Is dat dan je ex? En ben jij dan die golddigger waar je het over hebt en waar je nu op afgeeft?



Je vindt jezelf ook heel aantrekkelijk en zou zó een relatie kunnen hebben als je dat wilde. Maar waar is dan die veertiger gebleven waar je nog steeds verliefd op bent? Echt heel verwarrend dit, kun je het verduidelijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 25 juli 2016 @ 00:17:

Ennuh, wij vrouwen willen toch ook graag onze George Clooney (of een ander lekker ding)? Denken dat alleen mannen graag een lekker wijf willen, is ook nogal egoïstisch. Iedereen wil graag die/dat lekkere/leuke meisje/jongen (wat gras groener aan de overkant enzo).

Zo wacht ik nog altijd op Russel crowe...al 45 jr wacht ik op die man.

Exact naar mijn leeftijd.

Das lang he?....man, wat wachten...toen ik op de wereld kwam, was hij een schooljongen.

Daar kon die beste man ook niks aan doen, maar ik neem hem innig kwalijk, dat hij mij zo lang laat wachten, maar goed..ik vergeef hem wel.

Voorruit maar.

Ik zou hem alles vergeven, zoveel hou ik van die man, ik laat hem zelfs los hoor, als het moet.

.

Bloeb bloeb...en dit staat voor.."ben je goddomme helemaal van de,pot gerukt, om een vent van zo oud, op zo jong te laten vallen?"

Dan Bin je nie wies.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Helaas niet zon ruimdenkende mening, als oudere mannen met jongere vrouwen daten, dan vraag ik mij af of die man ook geestelijk net zo oud is als zijn kalender jaar en nee ik geloof niet in het idee van dat vrouwen eerder volwassen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniem8903 schreef op 25 juli 2016 @ 15:13:

Helaas niet zon ruimdenkende mening, als oudere mannen met jongere vrouwen daten, dan vraag ik mij af of die man ook geestelijk net zo oud is als zijn kalender jaar en nee ik geloof niet in het idee van dat vrouwen eerder volwassen zijn.

Hahaha, mooi zeg deze!...u bent al 60?

Maar nog "lekker jong "van geest?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Ik heb een keer een documentaire gezien, waarin in een dorp in het tropisch regenwoud een groep mensen leefde die er hun eigen rituelen hadden.



De voor het eerst geslachtsrijpe jonge vrouwen werden ingewijd in seks door de oudere mannen.



Het was dus niet zo dat deze mannen daarna nog een x seks mochten hebben met hen, het was maar 1malig, daarna trouwden de meiden met een jongeman van hun eigen leeftijd.



Dat was in die cultuur heel normaal, wij zouden er volgens mij onpasselijk van worden met zn allen, van dat idee...
Alle reacties Link kopieren
- Mannen zijn biologisch geprogrammeerd om een gezond en vruchtbaar exemplaar te zoeken, dus ja, dat is inderdaad vaak een jong iemand die al wel volgroeid is.

- Daarnaast is het voor oudere mannen natuurlijk een ego boost wanneer deze vrouwen ook voor hen kiezen.

- En verstandelijk is het voor deze mannen, die waarschijnlijk al kinderen hebben groot gebracht, ook handig om een vrouw te kiezen die begin/midden twintig is omdat die vaak nog geen kinderwens hebben.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven