Again? München.

22-07-2016 18:46 957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geschoten in winkelcentrum München.

Meerdere doden/gewonden wordt gemeld..
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 24 juli 2016 @ 23:12:

[...]



Ik vind de verstoring door scheldende Duitsers een stuk groter. Er is (zeker in die wijk en met de nationaliteit van sommige slachtoffers ) op basis van dit filmpje geen enkele reden om aan te nemen dat allah akbar niet gewoon als god is groot bedoeld is. Het is geen terroristische slogan omdat terroristen het ook gebruiken.



Ik denk dat het wel provocerend bedoeld was omdat Allah Akbar tegenwoordig meer de aanvalskreet van IS is dan het onschuldig aanroepen van god



Maar juridisch gezien is het geen provocatie.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nini28 schreef op 24 juli 2016 @ 23:39:

[...]





Je leest wat je wil lezen, nogmaals AA is geen provocatie.Dat kun jij vinden, ik denk er anders over.
Alle reacties Link kopieren
quote:nini28 schreef op 24 juli 2016 @ 23:42:

Ik heb het vermceende filmpje trouwens niet gezien en reageer buiten context.

Want voor zover ik weet gaat deze topic over de amok in München, drama omheen interesseert mij niet.



Voor het geval je het niet helemaal hebt begrepen, de amok in München is een groot drama!

Wat een belachelijke reactie.
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 24 juli 2016 @ 23:42:

[...]



Dus omdat een paar mensen die kreet gebruiken terwijl ze een aanslag plegen (hoeveel? 15 mensen max? ) zou de hele rouwende moslimgemeenschap geen troost meer mogen vinden door God aan te roepen? Wat laat je je dan leiden door die paar man met z'n allen



Nogmaals. Ik vind het net zo ongepast als heil Hitler

En ik laat me leiden? Tja. Ik ben geen moslim. Zoals de overgrote meerderheid niet in het westen. Dus ja, ik vind het net zoiets als heil Hitler.



En die zogenaamde 15 man, wereldwijd zijn het er wel wat meer, hebben nogal wat doden op hun geweten. Dus afdoen met die 15 man is nogal....Ehm. Irreëel.
Alle reacties Link kopieren
quote:nini28 schreef op 24 juli 2016 @ 23:27:

[...]





Tuurlijk niet, maar niemand heeft de aardbol in bezit. Een land in oorlog kent geen rechten en wetten. Aangezien de dader officieel afkomstig is uit een oorlogsgebied kun je hem moeilijk retourneren.Dan sluit je hem op tot het daar rustig is en retourneer je hem alsnog.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 24 juli 2016 @ 23:42:

[...]



Dus omdat een paar mensen die kreet gebruiken terwijl ze een aanslag plegen (hoeveel? 15 mensen max? ) zou de hele rouwende moslimgemeenschap geen troost meer mogen vinden door God aan te roepen? Wat laat je je dan leiden door die paar man met z'n allen
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 24 juli 2016 @ 23:38:

[...]



Dat zeg ik toch niet? Ik heb voor beiden begrip eigenlijk. Geen Stijl zei alleen dat de herdenking verstoord werd door ... maar ik vond het allah akbar vrij rustig klinken vergeleken met het Duits. Dat is alles.Het is olie op vuur. Dat begrijp je toch wel?
Alle reacties Link kopieren
Plus 1000!!
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 24 juli 2016 @ 23:46:

[...]





Dan sluit je hem op tot het daar rustig is en retourneer je hem alsnog.Genoeg bunkers waar wij ze kunnen opsluiten toch.
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 24 juli 2016 @ 23:45:

Nogmaals. Ik vind het net zo ongepast als heil Hitler

En ik laat me leiden? Tja. Ik ben geen moslim. Zoals de overgrote meerderheid niet in het westen. Dus ja, ik vind het net zoiets als heil Hitler.



En die zogenaamde 15 man, wereldwijd zijn het er wel wat meer, hebben nogal wat doden op hun geweten. Dus afdoen met die 15 man is nogal....Ehm. Irreëel.

Ik ben ook geen moslim. Ook geen anders gelovige wat dat aangaat. Met 15 man bedoel ik de recente aanslagplegers die deze term gebruiken. Er zijn op dagelijkse basis een hoop meeer mensen de het roepen als ze hun kinderen onder het puin vandaan trekken. Of hun examen halen, of weetikhetwat.



Het is geen IS term, al vind ik het best schokkend hoe makkelijk IS er in slaagt dat "iedere nitwit" erin trapt dat het wel zo is.



En nu blijf ik ook uit het off-topic weg, beloofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:nini28 schreef op 24 juli 2016 @ 23:51:

[...]





Genoeg bunkers waar wij ze kunnen opsluiten toch.Graag mijn aandeel aan belastingen hiervoor niet meenemen in de begroting. Ik wens hier geen bijdrage voor te doen. Nini28 betaalt hierbij mijn aandeel.
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
quote:nini28 schreef op 24 juli 2016 @ 23:51:

[...]





Genoeg bunkers waar wij ze kunnen opsluiten toch.



Bunkers hoeft niet maar kazernes

Kijk onze leger zijn wegbezuinigd dus die staan leeg.

Een duidelijk signaal, een vergreep in het gastland en je bent af, doet niet meer mee.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mind_game schreef op 24 juli 2016 @ 23:54:

[...]





Graag mijn aandeel aan belastingen hiervoor niet meenemen in de begroting. Ik wens hier geen bijdrage voor te doen. Nini28 betaalt hierbij mijn aandeel.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 24 juli 2016 @ 23:45:

[...]





Nogmaals. Ik vind het net zo ongepast als heil Hitler

En ik laat me leiden? Tja. Ik ben geen moslim. Zoals de overgrote meerderheid niet in het westen. Dus ja, ik vind het net zoiets als heil Hitler.



En die zogenaamde 15 man, wereldwijd zijn het er wel wat meer, hebben nogal wat doden op hun geweten. Dus afdoen met die 15 man is nogal....Ehm. Irreëel.Wat een onzin om het met heil Hitler te vergelijken Het betekent gewoon God is Groot in het Arabisch. Je mag als gelovige toch gewoon je Godheid aanroepen? (al bestaat er volgens mij helemaal geen godheid, daar niet van)
Cyrano de Bergerac: Er zijn veel mensen wier rapheid van de tong enkel voortkomt uit hun onmacht om te zwijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 24 juli 2016 @ 23:53:

[...]



Ik ben ook geen moslim. Ook geen anders gelovige wat dat aangaat. Met 15 man bedoel ik de recente aanslagplegers die deze term gebruiken. Er zijn op dagelijkse basis een hoop meeer mensen de het roepen als ze hun kinderen onder het puin vandaan trekken. Of hun examen halen, of weetikhetwat.



Het is geen IS term, al vind ik het best schokkend hoe makkelijk IS er in slaagt dat "iedere nitwit" erin trapt dat het wel zo is.



En nu blijf ik ook uit het off-topic weg, beloofd.





Zoals ik scgreef: het is olie op vuur. Dat begrijpen die mensen toch ook wel?!

Maar goed, ik vind elk geloof debiel dus iets roepen over ongeacht welk type met een baard compleet idioot.



Vraag me alleen af: dit soort incidenten, komen die ook in Rusland voor?
Alle reacties Link kopieren
quote:gascogner schreef op 24 juli 2016 @ 23:55:

[...]



Wat een onzin om het met heil Hitler te vergelijken Het betekent gewoon God is Groot in het Arabisch. Je mag als gelovige toch gewoon je Godheid aanroepen? (al bestaat er volgens mij helemaal geen godheid, daar niet van)



Tuurlijk. Vooral op zulke momenten. Vooral doen. Echt een goed idee en toonbeeld van inlevingsvermogen. Maar ge, de Duitser zal het wel weer gedaan hebben en ongeacht welke, moslim is het slachtoffer.

Het is olie op vuur. Als je dat niet snapt...
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 24 juli 2016 @ 23:53:

[...]



Ik ben ook geen moslim. Ook geen anders gelovige wat dat aangaat. Met 15 man bedoel ik de recente aanslagplegers die deze term gebruiken. Er zijn op dagelijkse basis een hoop meeer mensen de het roepen als ze hun kinderen onder het puin vandaan trekken. Of hun examen halen, of weetikhetwat.



Het is geen IS term, al vind ik het best schokkend hoe makkelijk IS er in slaagt dat "iedere nitwit" erin trapt dat het wel zo is.



En nu blijf ik ook uit het off-topic weg, beloofd.





Het zijn geen 15 man die recente aanslagen pleegden.

En doe mensen maar af als nitwit, omdat aan als aanstootgevend wordt ervaren. Handig. Erg handig.

Makkelijk ook om elke vorm van inlevingsvermogen zo buitenboord te zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 24 juli 2016 @ 23:57:

[...]

Vraag me alleen af: dit soort incidenten, komen die ook in Rusland voor?

Beslan?



En er was een school shooting in Moskou een jaar of 2 geleden.
Alle reacties Link kopieren
quote:tvandattum schreef op 25 juli 2016 @ 00:01:

[...]





Het zijn geen 15 man die recente aanslagen pleegden.

En doe mensen maar af als nitwit, omdat aan als aanstootgevend wordt ervaren. Handig. Erg handig.

Makkelijk ook om elke vorm van inlevingsvermogen zo buitenboord te zetten.Maar als er inlevingsvermogen gevraagd wordt over het gebruik van het woord Neger of Zwarte Piet dan geven wij ook nooit thuis.
Cyrano de Bergerac: Er zijn veel mensen wier rapheid van de tong enkel voortkomt uit hun onmacht om te zwijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:gascogner schreef op 24 juli 2016 @ 23:55:

[...]



Wat een onzin om het met heil Hitler te vergelijken Het betekent gewoon God is Groot in het Arabisch. Je mag als gelovige toch gewoon je Godheid aanroepen? (al bestaat er volgens mij helemaal geen godheid, daar niet van)



Allah Akbar is hard opweg een gevreesde aanvalskreet te worden van de radicale islam.

Aan die beeldvorming verander je weinig.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 25 juli 2016 @ 00:09:

[...]





Allah Akbar is hard opweg een gevreesde aanvalskreet te worden van de radicale islam.

Aan die beeldvorming verander je weinig.Hoe kan je spreken van godsdienstvrijheid als iemand zijn God niet meer mag aanroepen?
Cyrano de Bergerac: Er zijn veel mensen wier rapheid van de tong enkel voortkomt uit hun onmacht om te zwijgen
quote:gascogner schreef op 25 juli 2016 @ 00:06:

[...]





Maar als er inlevingsvermogen gevraagd wordt over het gebruik van het woord Neger of Zwarte Piet dan geven wij ook nooit thuis.Ach, zielepoot.....
Alle reacties Link kopieren
Als ik ooit ergens loop en iemand begint in het arabisch zijn god aan te roepen dan maak ik dat ik wegkom,ik vind het nu toch wel anders aanvoelen als "laten we gaan bidden".
Alle reacties Link kopieren
Zo is het ook niet bedoeld, hoewel sommigen dat maar niet willen zien. Ik snap dat je de kuierlatten neemt. Zo betrouwbaar is de gemiddelde AA roeper niet gebleken.
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
quote:gascogner schreef op 25 juli 2016 @ 00:06:

[...]





Maar als er inlevingsvermogen gevraagd wordt over het gebruik van het woord Neger of Zwarte Piet dan geven wij ook nooit thuis.



Je wil de term zwarte piet op het niveau van terrorisme plaatsen begrijp ik.

Ik wil je adviseren om nog eens goed na te denken voor je hier op reageert.
*do not underestimate the power of stupidity*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven