Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn



Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chevron schreef op 24 juli 2016 @ 23:18:

Voor degene die niet kunnen inloggen. Wat bij mij helpt is om de app volledig te sluiten en ook niet meer te laten draaien op de achtergrond en dan pas weer opstarten. Op de iPhone moet je dan twee keer snel klikken op de homeknop en alles wat dan verschijnt weg swiften, weg vegen.



Als je dan de app opnieuw start lukt het vaak wel. Je bespaart ook batterij op die manier.Bedankt voor deze tip!
ooh magnemites! die vind ik super leuk maar in 7 dagen tijd eén (1) stuks gevonden.

daarintegen enorm veel goldeen, margicarp, weedles en zumbats.

woon nabij water, best logisch, maar een mensch wil ook wel es wat anders! morgen gepland tripje naar t zuiden des lands, appje mag mee
Ik heb gewoon kunnen spelen vanavond. Inmiddels level 8, caught 32, seen 34. In totaal 116 Pokémon gevangen, waaronder heel erg veel Pidgey, Magicarp en Staryu.
quote:Marels schreef op 24 juli 2016 @ 23:47:

Hebben jullie trouwens ook dat er in je buurt veel pokemons van een bepaald type zitten? Hier op het dorp breek je je nek over de elektrische pokemons als voltorbs magnemites. 20 km verderop zelden een voltorb te zien.

Klopt. De pokemon die jij beschrijft, ben ik nog niet tegengekomen, of weinig.

Hier zitten er vooral veel Ratata en Pidgeys, maar ik begreep dat dat overal wel zo is?
Alle reacties Link kopieren
hier breek je je nek over ratata's en pidgeys. Ook spearrows en weedles komen best vaak voor. Ach ja, de kinderen vinden elk beest leuk waar een bal naar te gooien valt.



De mr mime van vandaag vond ik wel echt even wennen. Was opeens zo weinig pokemon-achtig. Verder koesteren de jongens onze paar hoge. Niet echt hoog hoor, maar wij zijn er blij mee. Hebben er ook al een paar kunnen evolven!
quote:Marels schreef op 24 juli 2016 @ 23:47:

Er zat net een Scyther op m'n durp. Maar er om half twaalf nog uit gaan om hem te zoeken gaat me wel erg ver.



Nu is ie weg.



Hebben jullie trouwens ook dat er in je buurt veel pokemons van een bepaald type zitten? Hier op het dorp breek je je nek over de elektrische pokemons als voltorbs magnemites. 20 km verderop zelden een voltorb te zien.



Deze buurt zit vol met ratten, duiven en rupsen. Passend, zal ik maar zeggen.



Ik vind dus geen voltorbs, magnemites en zo. :(
quote:Marquise schreef op 25 juli 2016 @ 00:00:

[...]

Ik vind dus geen voltorbs, magnemites en zo. :(Ik ook niet! Op naar de biblebelt dus
quote:poppedoppie schreef op 24 juli 2016 @ 23:37:

ik heb geen apple... en in de store kan ik geen update vinden. Maar dat kan ook prima aan mijn digibetigheid liggen..Ik had dit vanmiddag ook, heb ook android. Mijn vriend heeft toen de app nogmaals helemaal uitgezet via instellingen > applicatie beheer. Toen deed hij het weer. Ik had overigens de update al, heeft hij bij mij automatisch gedaan.
Goede vangst vandaag: Nidoqueen en Bulbasaur (mijn begin pokemon dus goed voor de candy) en een zooi eevee .



Het stadspark hier zit vol met lures, soort mini versie van central park, heel leuk om te spelen samen met nog minstens 50 anderen
quote:PowerCube schreef op 25 juli 2016 @ 00:13:

[...]

Ik ook niet! Op naar de biblebelt dus



Ik denk niet dat je dat met mij wil. Geloof me.



Ik heb nogal de neiging om op redelijk bloemrijke manier tegen mijn telefoon te praten. Zeker als er weer zo'n stomme Pidgey in de weg zit.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een goede dag, ik heb een Seadra gevangen Samen met vriend en schoonzus 2 gyms overgenomen. We waren er zo weer uit hoor, maar toch tof als je de evolutie van Magikarp (weet even niet meer hoe die heet) van 2193cp uit een gym gooit Helaas liep ik wel tegen een probleem aan in de gym wat ik al eens eerder heb gehad; ik start een gevecht, dan gaat hij aftellen, maar vervolgens word ik er gewoon uit gegooid, vechten of trainen lukt dan niet... Later lukt het dan wel weer, maar ik snap echt niet waarom hij dat doet.



Ik had trouwens vandaag maar liefst 9 ballen uit 1 pokestop
Uhm... stuff... and things
Als afsluiter dan maar. Ik heb niets gevangen, maar wel gefietst.

En ja, wat een verademing dat er Pokemons gevangen kunnen worden. Heel gezellig is dat.



Bij mij hebben er een stel gezeten. Meerdere keren bleven er mensen staan en dat begon op te vallen.

Maar ik heb even een beschrijving gelezen. Bepaalde Pokemons evolueren en zijn alleen zichtbaar op bepaalde tijdstippen of omstandigheden. Lijkt me wel leuk, maar ik heb er geen tijd voor.

Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel alsof het aantal attributen in sommige pokestops is toegenomen. Normaal kwam ik ook niet meer dan 4 of 5 tegen.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:kruidentheetje schreef op 25 juli 2016 @ 00:33



>> We waren er zo weer uit hoor, maar toch tof als je de evolutie van Magikarp (weet even niet meer hoe die heet) van 2193cp uit een gym gooit >>



2193

en ik mij helemaal de bink voelend met mijn allerhoogste held (een Mud van 766 cb)
dubbel, pardon. en welterusten allemaal
Alle reacties Link kopieren
Net vanuit mijn bed een Seaking gevangen, geen water in de buurt.

Dat is leuk wakker worden.



Edit: de evolutie van de Goldeen, waar ik er nog maar 1 van had!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Marquise schreef op 25 juli 2016 @ 00:25:

[...]





Ik denk niet dat je dat met mij wil. Geloof me.



Ik heb nogal de neiging om op redelijk bloemrijke manier tegen mijn telefoon te praten. Zeker als er weer zo'n stomme Pidgey in de weg zit.



Dan inderdaad beter niet naar de biblebelt.
Mijn grote trots op dit moment is een Flareon van 1010cp! Inderdaad lijkt het te werken om je eevee een bepaalde naam te geven.
Alle reacties Link kopieren
ik zit er weer in! heb via de computer maar helemaal opnieuw ingelogd en hij doet het! op naar de apenheul. kijken of daar veel zit
Alle reacties Link kopieren
Toen ik gisteren een Pikachu in de buurt zag zitten ben ik toch maar weer actief gaan lopen.

En nu vind ik het weer leuk



Vanochtend op weg naar mijn werk nog even geleveled met een Lucky Egg, toen kwam ook mijn eerste 10km ei uit (+4000XP ) met een Magmar(950CP), die had ik nog niet!

Uiteindelijk bijna 30.000XP in een half uurtje
Alle reacties Link kopieren
Even over dat Evolven; doe je dat met een Pokemon met de meeste of juist met de minste cp? Ik doe het nu met degene met de minste cp, lijkt me logischer op 1 of andere manier, maar ik weet niet precies waarom.
Alle reacties Link kopieren
Grrr, waar ik werk is een gym, eentje die laag genoeg is voor mij om over te nemen, wil mijn gps toch niet correct afstellen en blijf ik altijd net een metertje te ver
quote:Chocopinda schreef op 25 juli 2016 @ 10:30:

Even over dat Evolven; doe je dat met een Pokemon met de meeste of juist met de minste cp? Ik doe het nu met degene met de minste cp, lijkt me logischer op 1 of andere manier, maar ik weet niet precies waarom. Als je sterke pokemon wil, juist met de hoogste cp.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 25 juli 2016 @ 10:30:

Even over dat Evolven; doe je dat met een Pokemon met de meeste of juist met de minste cp? Ik doe het nu met degene met de minste cp, lijkt me logischer op 1 of andere manier, maar ik weet niet precies waarom.



Nee altijd met de meeste!

Bij evolven krijg je ongeveer 2x zoveel CP.

Dus een Pidgey van 10cp wordt een Pigeotto van 15-25CP. Een Pidgey van 30CP wordt dus een Pidgeotto van 50-70CP. Als je ze weer door evolueert naar een Pidgeot zit je dus op 30-50CP en 110-130CP.

Je totale winst is dus rond de 30CP voor de lage Pidgey en 90CP voor de hoge.

Dus zo krijg je uiteindelijk veel hogere CP's
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 25 juli 2016 @ 10:30:

Even over dat Evolven; doe je dat met een Pokemon met de meeste of juist met de minste cp? Ik doe het nu met degene met de minste cp, lijkt me logischer op 1 of andere manier, maar ik weet niet precies waarom. Nee juist met de degene met de meeste CP! De CP van de pokemon verdubbelen als je hem evolvet, dus je krijgt veel meer CP extra als je een pokemon met een hoge CP pakt!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven