Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!
Eindelijk staat de finale van Outlander erop, maar helaas pas vanavond laat tijd om te kijken. En dan wacht er een gat ben ik bang

Nou ja, in augustus begint Fear the walking dead weer en tot die tijd kijk ik Tyrant, OITNB, Call the midwife en wat zich nog verder aandient.
Ohja Orphan Black was ik ook aan begonnen. Ik vind het best leuk, maar ik weet niet of ik de komende seizoenen leuk blijf vinden. Bij dit soort series wordt het vaak per seizoen vager en vreemder tot je er geen hout meer van snapt. Maar ja, tot nu toe vind ik het leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag ook geen tijd om Outlander te kijken. Morgen maar doen.
ik stel het express uit denk dat als ik zo door ga pas over 2 weken ga kijken. wil het gewoon lkker in alle rust kijken en dat gaat niet echt als er een vent naast je loopt te brullen en de kat steeds voor je beeld springt
Ik ga vanavond kijken als ik uit mijn werk kom. Man in de nachtdienst, kids op bed. Wie weet rijd ik eerst nog even door de mcdrive voor wat snacks
Gisteravond kwam hte er ook niet van, dus nu net gekeken.....



Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog steeds Gilmore Girls te binge watchen. Vandaag een dagje vrij en meer doe ik niet
Alle reacties Link kopieren
Gilmore Girls is leuk!
Ben nu Stranger Things aan het kijken. Sinds vandaag op Netflix. Wat een goede serie ! Ben al bij aflevering 5. wordt een late vandaag



http://m.imdb.com/title/tt4574334/
Alle reacties Link kopieren
Ok goed om te lezen!

Of juist niet want ik zit al zo veel voor de buis
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn trouwens klaar met Happy Valley seizoen 1 en 2, goede serie!

En eerste aflevering van Luther gezien. Lijkt me ook zeer de moeite.
Ik kijk nog maar heel weinig series de laatste tijd. Druk met nieuwe baan. Het enige wat ik kijk, is een paar afleveringen van Full House 's avonds (ja, het is erg ) Echt even verstand op 0 tv na een drukke werkdag!



Oh en ook druk met pokemon



Maar nu weekend en op Stranger Things zat ik al een tijdje te wachten.



Happy valley heb ik nog niet gezien maar lijkt me ook leuk.



Luther is geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook druk met pokemon. Slaat ook nergens op vind ik maar ik heb vandaag wel 3x gewandeld
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds vooral veel Gilmore Girls gekeken maar ook weer Tyrant een paar afleveringen van het nieuwe seizoen maar dat boeit me niet echt meer

Quantico vind ik ook met elke aflevering ongeloofwaardiger worden.
Alle reacties Link kopieren
Luther vinden we ook leuk.
ben bij seizoen 3 van HIMYM, twijfel soms wel is of ik niet moet overstappen naar een andere serie, weet iemand trouwens of Mr Selfrigde op NPO 2 van het nieuwe seizoen is?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds bezig met Supernatural, het laatste seizoen. Ik ben ongeveer bij aflevering 15. Lucifer in Castiels vessel. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Jammer dat Rowena dood is, ik vond haar best grappig. Ik moest even aan haar wennen, maar she grew on me.



Verder kijk ik nog steeds regelmatig van die TLC-series. En herhalingen van Family Guy.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu ook weer mistresses, seizoen 4 is pas begonnen maar ik vind het niet meer zo leuk. Dat gebeurt met wel vaker met series na seizoen 3. Ik geef het nog een paar afleveringen en anders door naar het volgende.
quote:nijntje021 schreef op 24 juli 2016 @ 23:44:

ben bij seizoen 3 van HIMYM, twijfel soms wel is of ik niet moet overstappen naar een andere serie, weet iemand trouwens of Mr Selfrigde op NPO 2 van het nieuwe seizoen is?Ik heb HIMYM wel afgekeken, vooral om te zien wie dan toch de moeder was (en omdat ik Marshall geweldig vind), maar de eerste paar seizoenen zijn wel echt veel leuker dan de latere IMHO.
quote:Merlijne schreef op 25 juli 2016 @ 17:51:

[...]





Ik heb HIMYM wel afgekeken, vooral om te zien wie dan toch de moeder was (en omdat ik Marshall geweldig vind), maar de eerste paar seizoenen zijn wel echt veel leuker dan de latere IMHO.ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig na, sommige afleveringen ken ik een beetje omdat ik het wel is volg op de sportschool, ja Marshall is grappig, vind vooral Barney erg geestig en overtuigend als vrouwen verslinder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 25 juli 2016 @ 00:15:

Ik ben nog steeds bezig met Supernatural, het laatste seizoen. Ik ben ongeveer bij aflevering 15. Lucifer in Castiels vessel. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Jammer dat Rowena dood is, ik vond haar best grappig. Ik moest even aan haar wennen, maar she grew on me.



Verder kijk ik nog steeds regelmatig van die TLC-series. En herhalingen van Family Guy.Ik schrijf dit en daar duikt Rowena weer op.



Ennuh....de definitieve bevestiging van Chuck = God. Dat lied dat hij zong terwijl dat stadje gered werd en voor haar daar opdook vond ik trouwens heel mooi.



Ik heb nog 2 afleveringen te gaan, maar ik vraag me nu al af welke kant ze volgend seizoen op gaan en of dat het laatste seizoen zal worden. Ik bedoel...hoeveel kanten kan je nog op met deze serie op een gegeven moment?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik hierna ga kijken weet ik nog niet. Misschien Arrow en The Flash.
Alle reacties Link kopieren
Arrow vond ik niks aan. Ik hou niet zo van series met elke week een nieuwe zaak. Het begon wel spannend maar dat was het dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 23 mei 2016 @ 22:51:



In de zomer, nu het leeuwendeel van mijn series aan de break is begonnen, ga ik aan opgespaarde series beginnen.

Heerlijk! Ik 'spaar' van bepaalde series eerst alle afleveringen op om ze daarna te binge-watchen))

En ik ben jaloers dat je GoT nog moet kijken, heb ik afgelopen weekend het laatste seizoen van gekeken.

Ik heb zo genoten! Joelend (in mijn eentje) op bank, af en toe vloekend, maar vaak ook juichend)))

Veel plezier alvast. Dit is echt een mooooooi seizoen.



Las eerder de vraag of er nog anderen waren die Star Trek gaan kijken: Me me me!)



EDIT: fijn gereageerd op een oude post
If accidentally read, induce vomiting.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarcastaballcoach schreef op 27 juli 2016 @ 11:53:

[...]

EDIT: fijn gereageerd op een oude post







Al volop in de LANGE wacht tot het het volgende seizoen van GoT.



Welke series volg je nog meer? Wat kijk je nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven