Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen deel 3

26-05-2016 19:30 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcoholgebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!



We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.



Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!

En 2.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe lingerie, heb ik zeker nodig.

Net stuk met de hond gelopen, op verkenning in mijn nieuwe woonplaats. Zo fijn dat je dan makkelijk andere hondeneigenaren kunt aanspreken. Ga me eerst maar eens concentreren op de radio in de auto. Die staat nu op een zenden, verschrikkelijk (toch een oude doos he).

Fijne dag allemaal.
Ik kan m'n draai niet vinden. Dus ga ik maar Ff yoga ontspanning doen.

Was Ff bij vriendin maar dat hielp ook niet.

Geratel. Mening. Niet horen wat je zegt. Maar wat Ze wil horen. Ofzo. Blegh.
Alle reacties Link kopieren
Help dat voor jou Pin als je Yoga doet?

Ik moet het woord geratel wel 10 keer lezen. Ik las geeeraaatel. Ik snapte al niet wat het was.
Haha onzin praten zeg maar.

Nou ik weet niet of t onder yoga of meditatie valt. Maar m'n yogamevrouw die heeft haar stem opgenomen tijdens les. Ivm vakantie. Aan t eind doen we dat. Ademen luisteren naar adem. Voet aanspannen ontspannen en dan zo naar boven alle lichaamsdelen.

Gister deed ik dat en BAM daar kwamen de tranen. Zij is ook zo lief.

Ik voel me onveilig. Onrustig. Huilen gooit dat eruit. T moet eruit. En t bier is op. Grapje.
Ik ken dat Pindaatje, niet luisteren en maar hard praten, praten, doorpraten. Dat je aan het eind denkt, nou heb ik nog niks kunnen vertellen, alleen maar verhalen gehoord over andere mensen die me niet boeien en over hoe geweldig ze het zelf voor elkaar hebben. Wat ik ze overigens ontzettend gun. Moeilijk soms...
En een dikke trouwens voor je Pindaatje!



Is het leuk LD, je nieuwe woonplaats? Ik heb nog weinig tijd gehad de boel hier eens op m'n gemak te verkennen maar ik wil dat ook doen, lekker rondfietsen, de weg een beetje leren kennen.
Dank je bella. Ja zoets. Of allerlei dingen invullen of bepalen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Groot festival hier, nu thuis even afkoelen. Pin, ik ken het. Had zo'n buurvrouw, die vroeg na de vakantie altijd hoe het was. Als je dan wilde antwoorden, begon zij al dat ze zo'n enige vakantie had gehad etc. En maar lullen en lullen.

Best raar in m'n eentje op een festival, maar heerlijk dat het in mijn achtertuin is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam deze link tegen. Lijkt me heerlijk.



7x Alcoholvrije cocktails: ideaal voor zwangere vrouwen - http://www.oudersvannu.nl ... al-voor-zwangere-vrouwen/
Alle reacties Link kopieren
Lekker Poes.

Hoe gaat het met je?
Alle reacties Link kopieren
Heel goed. Heb energie te veel. Ben de hele dag op pad steeds, hardlopen, goed eten enz. Ook wel een beetje rusteloos, verveeld als ik een half uurtje niks te doen heb. Maar ik probeer wel iedere 2 dagen sowieso 1 dagdeel in mijn eentje thuis te zijn. Bewust om het eea te verwerken anders ben ik bang dat ik ervoor wegloop en dan ben ik met hetzelfde bezig als toen met wijn. Vergeten vergeten en wegstoppen. En dat is juist niet wat ik wil. Ik wil de ellende met open armen ontvangen en een keer accepteren dat het er is. Het moet alleen van heel ver komen heb ik het idee want ik voel geen verdriet of angst sinds ik gekapt bent met de wijn. Ik weet dat het er wel zit dus ik wacht geduldig af. Morgen starten met therapie!



Hoe gaat het met jullie? Bevalt de auto ld?
Alle reacties Link kopieren
Overigens voor de dames die een man zoeken, kom naar dit festival. De mannen gedragen zich in ieder geval als vrijgezel, of ze het zijn????
Poes wat vind ik je ongelooflijk dapper en stoer!! Goed dat je af en toe de tijd neemt, om voor jezelf de dingen op je af te laten komen, ook al komen ze nu nog niet!



LD, ik heb een leuke date in het vooruitzicht, al duurt dat nog een week of vier. Het lijkt me een leuke man, dus wie weet. Vermaak je je goed in je nieuwe huis? Ben je al aan kant dan??



Hier veel last en stress van de sores. Ik had nooit kunnen bedenken dat het zo mis zou lopen met mijn dromen. Als het zo verder gaat... dit is het het niet waard. Kan wel huilen...
Alle reacties Link kopieren
Oh bella wat rot

En als het zo verder gaat, heb je dan opties om het te veranderen? Of wil je daar niet aan denken? Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Bel, wat rot!!!!!!!!
Poes wat klinkt dat goed zeg. Je hebt jezelf goed door!

LD party beest.

Bella wat vervelend dat t zo gaat. Ik doe je een pb. Schiet me wat te binnen.



Ik ben minder van slag vanmiddag. Weggeweest. Terrassen. Dat was erg leuk en fijn. Gooooooo.
Alle reacties Link kopieren
Pin, blij dat je je wat beter voelt.

Party beest, jaaaaaa met een av biertje.
Alle reacties Link kopieren
Ld, het is dat het zo ver weg is, anders was ik gekomen!
Alle reacties Link kopieren
Bella, wat ongelooflijk rot!
Hatsjikideee...
Warm. Muggen. Gek van. Grrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Durf het bijna niet te zeggen, geslapen tot 10.15!!!! Yes!
Jemig zeg heerlijk!!!. Ik heb de vlag even uitgehangen. Buren aan de bel. Waarom? Nou LD heeft uitgeslapen
Hoe gaat t met de meelezers meeschrijvers? Alles en iedereen? Wazzuuupppp??

Zeg het. Roep het. Schaam je niet.



Denk dak carriereswitch moet gaan maken.
Alle reacties Link kopieren
Oh Pin, zo lekker. Ik kan vandaag voor het eerst sinds maanden zeggen dat ik niet meer moe ben. Gedroomd van die oude hippie op het festival.

Hoezo carriereswitch? Niet leuk meer?
Goedemorgen, ja, hoe gaat het eigenlijk? Wat drinken en eerlijkheid tegen kinderen goed, de rest minder. Goed geslapen en toch zo moe. Straks werken en sleep mijzelf door de dagen heen.

Na het werk afgesproken met mijn geliefde en zie gewoon tegen de reis op. Van amper zestien kilometer.

Gefrustreerd omdat ik van alles wil en weinig doe dat waar te maken. Erg he?



Verder gaat het eigenlijk best goed

Heb soms een aarzeling mee te schrijven, voelt een beetje als opdringen of inbreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven