Uitzwaaidag islam op facebook

24-07-2016 23:46 502 berichten
Net toen ik het niet meer zag zitten qua verdeeldheid en polarisatie kwam ik dit tegen en nu geloof ik weer helemaal in de toekomst van ons land



http://www.joop.nl/kijk-n ... groot-en-hilarisch-succes
Geweldige reacties. Hulde
quote:hollebollegijs schreef op 25 juli 2016 @ 07:35:

[...]





Stond vanmorgen ook in Trouw een artikel over deze actie.

Leuk gevonden



Even voor alle duidelijkheid, ik heb alleen problemen met de RADICALE islam

Iedereen heeft de vrijheid te geloven wat hij / zij wilheb je ook problemen met radicale christenen of radicaal rechts?
Alle reacties Link kopieren
'If a wise man has an argument with a fool, the fool only rages and laughs, and there is no quiet.'
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 25 juli 2016 @ 07:35:

[...]





Stond vanmorgen ook in Trouw een artikel over deze actie.

Leuk gevonden



Even voor alle duidelijkheid, ik heb alleen problemen met de RADICALE islam

Iedereen heeft de vrijheid te geloven wat hij / zij wilIk zie jou juist als een grote boodschapper van exact de boodschap die de RADICALE islam graag uit wil dragen en over wil brengen. Waarom leen jij je daar zo fanatiek voor?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 25 juli 2016 @ 07:35:

[...]





Stond vanmorgen ook in Trouw een artikel over deze actie.

Leuk gevonden



Even voor alle duidelijkheid, ik heb alleen problemen met de RADICALE islam

Iedereen heeft de vrijheid te geloven wat hij / zij wil[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2016 12:49
Reden: offtopic en op de man
% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:S-Meds schreef op 25 juli 2016 @ 11:02:

[...]



heb je ook problemen met radicale christenen of radicaal rechts?

Als zij overgaan tot moord ik wel.

Geen zin in de Middeleeuwen. Ik zou ook moeite hebben met katholieken of andere christenen die tijd (met dezelfde maatregelen als toen) graag terug willen zien komen. Moord op abortusartsen, roei dat aub uit met zware straffen. Veeg het niet onder het tapijt. En pak ook de christenen aan die daar blij op reageren. Geef een geloof geen politieke macht. Ik zeg, niet accepteren die hap. Je hebt je te gedragen binnen onze democratie waar je de vrijheid hebt om te geloven, maar niet om te vernietigen of ruimte van anderen in te nemen. Dat projecteer ik dan ook volledig op de moslim gemeenschap net als bij iedereen. Anno 2016 is er een probleem vanuit Islamitische hoek. Vandaar dat het vaak over moslims gaat. En net als HBG hoef ik dat ook niet te negeren, maar vrees ik ook de tegen reacrie van imbicielen aan de andere kant, die denken het recht in eigen handen te nemen.



En dan gaat de vergelijking net zo hard op. Rechts extremisten, die mogen net zo hard aangepakt.



Wat ik wens is harde bescherming. Er is een dreiging, geef als overheid wat meer grenzen aan. Dan bedoel ik niet de grenzen dicht, maar een tekenen van akkoord voor respect voor onze normen en waarden om asiel aan te vragen bijvoorbeeld, met clausule terugsturen indien niet geaccepteerd. En dan goed zorgen voor iedereen, zodat wij, moslims, vluchtelingen ons veilig weten. Dat niet Erdo aangangers veilig zijn hier, omdat we beoaald gedrag niet pikken.
[...]



Sorry, je kunt het misschien oneens zijn, maar ik lees nergens iets heel respectloos vanuit HBG. Vanwaar deze post? Ga je serieus dit erbij halen om iemand die toch wel normaal reageert onderuit te halen?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2016 12:51
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 25 juli 2016 @ 11:02:

[...]



heb je ook problemen met radicale christenen of radicaal rechts?Yup en ook met extreem links, heb problemen met wat radicaal, extreem of fundamentalistisch is.
If accidentally read, induce vomiting.
Alle reacties Link kopieren
[...]



Absoluut, mooie tijd

Ik woonde in een durp en had veel grote vrienden nou dat vond ik prachtig, meedoen, meelopen

niets mis mee, hoe oud zal ik geweest zijn? Tussen mijn 8ste en 13e (misschien 14)



Maar wat heeft dat hier mee te maken

Ik heb wel 100 keer geschreven dat ik in een bedrijf werk met veel moslims, zelfs dat we met suikerfeest beter dicht kunnen omdat iedereen vrij heeft.



En ook al honderd keer geschreven dat er een verschil is in interpretatie van de koran en dus ook een verschil tussen de radicale islam en de veel gematigde stromingen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2016 12:51
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 25 juli 2016 @ 12:30:

[...]





Absoluut, mooie tijd

Ik woonde in een durp en had veel grote vrienden nou dat vond ik prachtig, meedoen, meelopen

niets mis mee, hoe oud zal ik geweest zijn? Tussen mijn 8ste en 13e (misschien 14)



Maar wat heeft dat hier mee te maken

Ik heb wel 100 keer geschreven dat ik in een bedrijf werk met veel moslims, zelfs dat we met suikerfeest beter dicht kunnen omdat iedereen vrij heeft.



En ook al honderd keer geschreven dat er een verschil is tussen interpretatie van de koran en dus ook een verschil tussen de radicale islam en de veel gematigde stromingen.Klein raddraaiertje dat je er bent..
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 25 juli 2016 @ 12:33:

[...]



Klein raddraaiertje dat je er bent..



KLEIN

(Ik was een terreurmachine van bijna 2 meter)



Was wel echt leuk, in het pre smartphone tijdperk.

Moest de jeugd ook wat vaker doen, naar buiten, niet om Pokemons te vangen maar dollen, gek doen en voor MEELOPEN
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rechthoek schreef op 25 juli 2016 @ 12:24:

[...]





Sorry, je kunt het misschien oneens zijn, maar ik lees nergens iets heel respectloos vanuit HBG. Vanwaar deze post? Ga je serieus dit erbij halen om iemand die toch wel normaal reageert onderuit te halen?Dit vind ik niet bepaald een normale reactie.quote:hollebollegijs schreef op 24 juli 2016 @ 23:52:

Pfffffffffffffff een paar islamieten met gevoel voor humor en jij denkt dat het goedkomt?

Vooropgesteld de reacties zijn grappig maar een schietpartij of autobom verder en je hoort er niets meer van.



Bovendien hang ik al wat langer op Viva rond dan vandaag dus ik ken HBG en zijn missie onderhand wel, hoor.



Maar keuvel gezellig verder, ik ben alweer weg hier.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En on topic, dus gewoon een briljante en humoristische tegenreactie op een haatactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 25 juli 2016 @ 11:02:

[...]



heb je ook problemen met radicale christenen of radicaal rechts?



Als ze geweld gebruiken wel.

Christen- gekkies die de arts van een abortuskliniek doodschieten of die extreem rechtse idioot

die de kerk leegschoot.



Ik hou van de politieke strijd en dat mag best stevig, een keer met taart gooien etc. is misschien niet netjes maar och meneer Zalm kan vast de stomerij wel betalen.



Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Je ziet het maar: We zijn met meer. Hilarisch dit.
Geweldig dit!
Alle reacties Link kopieren
Zo, fijn even een bijdrage geleverd.. Geweldig om met half Nederland te doen!
Alle reacties Link kopieren
Geweldige reacties.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:hollebollegijs schreef op 25 juli 2016 @ 12:47:

[...]





Als ze geweld gebruiken wel.

Christen- gekkies die de arts van een abortuskliniek doodschieten of die extreem rechtse idioot

die de kerk leegschoot.



Ik hou van de politieke strijd en dat mag best stevig, een keer met taart gooien etc. is misschien niet netjes maar och meneer Zalm kan vast de stomerij wel betalen.



[afbeelding]dus je bent alleen tegen radicale moslims die geweld gebruiken. iedereen zal het daar over eens zijn. Ook de moslims
quote:hollebollegijs schreef op 24 juli 2016 @ 23:52:

Pfffffffffffffff een paar islamieten met gevoel voor humor en jij denkt dat het goedkomt?.Ik denk niet dat de extreme islamieten zo geantwoord zouden hebben,die hebben geen humor
quote:emmetje2 schreef op 25 juli 2016 @ 00:01:

Ik hoop zo dat de grijze meerderheid, zoals Fidan Ekiz dat mooi beschreef, zal overwinnen van alle extremisten. Welk kamp dan ook. Maar is dat een illusie?Zolang die grijze meerderheid maar veeeeeeeeeeeeeeeeel groter blijft in aantal dan de extremisten...
quote:hollebollegijs schreef op 25 juli 2016 @ 07:35:

[...]



Even voor alle duidelijkheid, ik heb alleen problemen met de RADICALE islam

Iedereen heeft de vrijheid te geloven wat hij / zij wilIk ook ,iedereen mag geloven/niet geloven wat men wil zolang ze dat maar zonder geweren/pistolen/zwaarden en hakbijlen doen.
quote:S-Meds schreef op 25 juli 2016 @ 11:02:

[...]



heb je ook problemen met radicale christenen of radicaal rechts?En radicaal links en milieuactivist niet vergeten he,zoals die Volkert van der Graaf........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven