Mode & Beauty alle pijlers

Adidas superstar gezocht, wie helpt?

04-07-2016 12:45 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek specifieke adidas, ben al 1, 5 uur aan het googlen, kan ze maar niet vinden...



Ik zoek de zwarte adidas superstar met roze bloemen........of roze en rode bloemen, maar het liefst de versie met alleen de roze bloemen. In een Nederlandse webshop, dat dan weer wel



Wie kan ze wel vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:noamski schreef op 22 juli 2016 @ 13:09:

[...]





Hopelijk geen topickaping, anders negeren jullie me maar!



Die met rode en roze bloemen heb ik al maar de schoenen van bovenstaand plaatje zag ik laatst op een festival en wil ik ook!! Ik kan via de link volgens mij niet achterhalen waar ze vandaan komen..? Iemand..?Waar heb je ze vandaan?
Even een update; ik heb de Adidas schoenen!!!

Kreeg gister een kaart door de bus van PostNL, waarin stond waar ik mijn pakketje kon ophalen met de extra kosten.

Heb ze net opgehaald, en ik moest nog 19,30 betalen. Ze zijn volgens mij echt, wat ik eigenlijk onbegrijpelijk vind voor dit geld. Maar ben heel blij !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:roermondse schreef op 25 juli 2016 @ 11:40:

[...]





Waar heb je ze vandaan?eBay! Daar bestel ik mijn Adidas-gympen eigenlijk altijd. Heb even snel voor je gekeken maar zie ze nu niet zo snel staan :(
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze eg gaaf. Ik heb ze ook bij Alie besteld.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze vandaag opgehaald bij het Postkantoor en moest €20,40 douanekosten bijbetalen. Ze zien er echt uit hoor dus ik ben er erg blij mee!
quote:Aragog schreef op 28 juli 2016 @ 17:39:

Ik heb ze vandaag opgehaald bij het Postkantoor en moest €20,40 douanekosten bijbetalen. Ze zien er echt uit hoor dus ik ben er erg blij mee!



Wat fijn dat het bij jou ook goed uitgepakt heeft!

Ik heb ze nu 2 dagen aan en ze zitten heerlijk! Mijn dochter heeft ook Adidas schoenen, maar dan gewoon uit een sportwinkel, en mijn Adidas kenmerken zitten precies op dezelfde plekken. Ik denk dat het idd gewoon de echte zijn, maar dan stukken goedkoper !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lanah1980 schreef op 28 juli 2016 @ 17:43:

[...]





Wat fijn dat het bij jou ook goed uitgepakt heeft!

Ik heb ze nu 2 dagen aan en ze zitten heerlijk! Mijn dochter heeft ook Adidas schoenen, maar dan gewoon uit een sportwinkel, en mijn Adidas kenmerken zitten precies op dezelfde plekken. Ik denk dat het idd gewoon de echte zijn, maar dan stukken goedkoper !!!Mijn man was ook al enthousiast want die draagt vaak die zwarte Superstars en die kosten bij Ali maar rond de €20 en hier in de winkel wel €90! Die wil ze dus ook hebben;)
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een link voor me naar die goedkope Adidasjes?



En komen ze ook in een Adidas doos? Ik heb net via marktplaats nieuwe adidas stan smith's gekocht en die zaten in een blauwe Adidas doos met een blauw Adidas kaartje aan een van de schoenen. Heb er nog best wat geld voor neergelegd en hoop niet dat ik nu met de neppers zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 28 juli 2016 @ 20:25:

Heeft iemand een link voor me naar die goedkope Adidasjes?



En komen ze ook in een Adidas doos? Ik heb net via marktplaats nieuwe adidas stan smith's gekocht en die zaten in een blauwe Adidas doos met een blauw Adidas kaartje aan een van de schoenen. Heb er nog best wat geld voor neergelegd en hoop niet dat ik nu met de neppers zit.http://nl.aliexpress.com/ ... 55-4925-b8ac-7a12ce7c45ac



Ik heb zelf andere besteld. Met roze en rode bloemen. Kwamen niet in een doos maar wel met zo'n blauw Adidas kaartje...
Alle reacties Link kopieren
quote:Aragog schreef op 28 juli 2016 @ 21:27:

[...]





http://nl.aliexpress.com/ ... 55-4925-b8ac-7a12ce7c45ac



Ik heb zelf andere besteld. Met roze en rode bloemen. Kwamen niet in een doos maar wel met zo'n blauw Adidas kaartje...Thanks, en waren de schoenen ook van echt leer?
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 28 juli 2016 @ 21:35:

[...]





Thanks, en waren de schoenen ook van echt leer?Volgens mij wel.
Toevallig kwam ik laatst deze Adidassen in een Facebook-groep tegen. Ook die met de rode/roze bloemen.

Met een blauw kaartje en volgens mij ook met een blauwe doos, voor 50 euro.
Geen blauwe doos, maar wel blauw kaartje. Ze zijn ook van echt leer!
Alle reacties Link kopieren
Lanah, ik hoop dat je hier nog leest. Reacties van anderen zijn ook zeer welkom!

Ben ook op zoek naar specifieke superstars van de vorige collectie. Kan ze online nergens vinden, maar bij Alie wel. Maakt me geen bal uit dat het nep is. Ik wil ze gewoon!



Maarrrr... Ik ben benieuwd hoe ze vallen! Welke maat heb je besteld en vielen die groot, normaal of klein? Wil zo graag bestellen, maar twijfel over de maat. Bij echte Adidas bestel ik 38 2/3, maar nu??



Heb vannacht gedroomd over die stomme schoenen! Mijn dank ik groot!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die met bloemen gekocht op Alie. Zijn zijn netjes bezorgd. Zonder doos maar dat geeft niet. Geen invoerrechten. Zij hadden als prijs 10,- opgegeven. Ze zitten niet zo lekker als echte maar zijn wel leuk. Ik heb normaal 38 2/3 en heb nu 39 besteld. Ze zitten wat krapper maar het kan.

Voor mijn dochter de witte met verf spetters besteld. Die zijn ook leuk. Waren ook snel binnen en ook zonder invoerrechtenkosten. Nou kosten die ook maar 18,- dat scheelt.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ah, dan zou ik ook voor 39 moeten gaan. Duurde het lang voordat ze geleverd werden?
Ik heb normaal gesproken maat 39, en heb nu 39 1/3 besteld. Deze zitten perfect, alhoewel 2/3 misschien nog iets beter hadden gezeten.

Als ik de schoenen namelijk een paar dagen aangehad heb begin ik een beetje last van m'n tenen te krijgen.

Dus ze vallen idd wat kleiner!



Het duurde bij mij een kleine 3 weken totdat ik ze had. Ik moest trouwens wel invoerrechten betalen!



Maar heel blij met mijn eerste aankoop van AliExpress !
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, ik kon alleen kiezen uit hele maten. Heb 39 besteld. Ben benieuwd of ze passen!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij duurde het ook een week of 3. Ik kon overigens ook niet kiezen uit tussen maten.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze! Hoefde geen invoerrechten te betalen en ze zitten prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven