huwelijksmand

25-07-2016 00:13 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Voor vrienden die gaan trouwen wil ik een huwelijksmand maken.

Aan elk cadeautje wat ik er in stop hangt een kaartje met een boodschap.



De volgende cadeautjes wil ik in de mand stoppen:



Voor geluk in het leven - zakje met klavertjes vier

Voor zon in het leven - zakje zonnebloemen

Voor het zoete in het leven - suiker

Genoeg knuffels voor een heel leven - Een knuffel

mooie momenten - een dagboekje

dromen - dromenvanger

Gezondheid - een doosje vitaminepillen

Een lang leven - een zandloper

Vrede - een wit duifje

Voorspoed - een paar euro's

Humor - een moppenboekje

liefde - een potje liefde



Heeft iemand nog andere ideeën?



Alvast bedankt!
Doe een huisje( waar een waxinelampje achter brand, xenos) boompje ( echte voor in de tuin) en beestje ( knuffel) da s nog wel een leuke knipoog. Een hele mand is weer zo overdone. Maar leuk dat je iets ebdenkt ipv de geijkte enveloppemetinhoud
Ik vind het idee best origineel, ik had er nog nooit van gehoord. Maar de cadeautjes zijn prullaria en dat bederft het plezier van het uitpakken wel denk ik. Hou het gewoon beperkt tot een paar symbolische cadeautjes waar ze ook nog iets aan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee! Ik zou ervan genieten om zoiets uit te pakken en te zien wat een moeite een ander ervoor heeft gedaan. Verder geen ideeën voor de inhoud.
quote:ZombieQueen schreef op 25 juli 2016 @ 00:52:

Een rol behang voor het geval je elkaar even zat bent.
Het idee is leuk en lief! Op onze bruiloft hebben we een soortgelijke mand ontvangen. We hebben alles bekeken maar alleen het eetbare gehouden. De rest is naar zolder gegaan en wordt naar verwachting bij de eerst volgende opruimsessie weggegooid.



Ik adviseer een mand met lekkere eetbare dingen
quote:Marana_ schreef op 25 juli 2016 @ 08:00:

Ik vind het idee best origineel, ik had er nog nooit van gehoord. Maar de cadeautjes zijn prullaria en dat bederft het plezier van het uitpakken wel denk ik. Hou het gewoon beperkt tot een paar symbolische cadeautjes waar ze ook nog iets aan hebben.Dit.
Truttig en ouwewijverig cadeau. Maar ja ik ken het bruidspaar niet, wie weet zijn zij daar dol op.
Alle reacties Link kopieren
Het moet een cadeau voor de leuk zijn. Gewoon voor erbij. Niet te groot.

Alle spulletjes op een leuke manier ingepakt.

Plezier bij het uitpakken staat voorop.



Maar het is niet leuk! En uitpakken van zulke pruldingen die linea recta naar de vuilnisbak verdwijnen al helemaal niet!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
als een van de twee het al leuk vindt, zal dat de bruid zijn.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 25 juli 2016 @ 11:42:

als een van de twee het al leuk vindt, zal dat de bruid zijn.Geen enkele heteroman vindt dit leuk.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 25 juli 2016 @ 11:43:

[...]



Geen enkele heteroman vindt dit leuk.klopt.
very metal
quote:-KING- schreef op 25 juli 2016 @ 11:42:

als een van de twee het al leuk vindt, zal dat de bruid zijn.Ik heb de mand die wij kregen ook alleen uitgepakt. Mijn man heeft daarna alleen bekeken wat er te eten viel
Je kan ook een set kaarten maken. OP boomerang staan er een heleboel leuke.





Zo kan je zelf ook een rits maken. Genoeg plaatjes te vinden. Neem een tijdschrift of zo.

Als je daar dan een cadeaubon in doet voor het bedrag wat ja anders aan rotzooi kwijt was.

Of inderdaad iets lekkers wat ze zeker op eten. (Flesje bier voor de bruidegom en flesje wijn voor de bruid? Pakje thee, géén chocolade of andere lekkere dingen die smelten...)

En een lijstje waarop ze met vinkjes kunnen kiezen. Een soort van bestellijstje, maar dat is symbolisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven