Verliefd, getrouwd, liefdesbaby en GEEN sexuele gevoelens

24-07-2016 23:37 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels 7 jaar samen met mijn man. We hebben een dochter van 2 en hebben alles goed voor elkaar. Huisje boompje beestje. We hebben alleen 1 probleem. We voelen ons allebei niet echt tot elkaar aangetrokken, in bed. Eigenlijk al vanaf het begin. We houden desondanks heel veel van elkaar en zullen elkaar hoogstwaarschijnlijk nooit verlaten. Maar ik vraag me af of mijn man niet teveel tekort komt. Ik ben nu vooral moeder en eerlijk gezegd niet met seks bezig. Sowieso nooit heel sexueel geweest. Mijn man is een ander verhaal. Hij denkt maar aan 1 ding. Ik weet dat hij soms meerdere keren per dag masturbeert. Zo sleept ons huwelijk zich sexueel voort. Voor de geboorte van onze dochter ging het nog redelijk, maar na Floor is het nog minder geworden tussen ons. Soms hebben we maar 2x in de maand seks. Mijn man gebruikt steeds vaker attributen om zijn soloseks nog fijner te maken. Als vrouw voelt dat dubbel. Ik gun hem zijn genot, maar voel mezelf overbodig. We zijn al in therapie geweest, maar hebben we na een jaar opgegeven. Sinds enige tijd begint het bij mij ook serieus dwars te zitten. Komt bij dat het nu niet lijkt te lukken om zwager te worden van een 2e kleine... Via een datingsite heb ik nu contact met een andere man. Mijn man is hiervan op de hoogte en juicht dit toe. Het brengt spanning in onze relatie. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb nu af en toe seks buiten de deur wat de seks binnen de deur ook weer spannend maakt. Mijn man vindt het geweldig. Ik eigenlijk ook. Had nooit verwacht dat ik zo sexueel kon zijn. Maar toch denk ik, is dit niet heel fout? Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoor je niet al in bed te liggen?
Alle reacties Link kopieren
Whatever floats your boat.
Alle reacties Link kopieren
ja ik vind dat heel fout, maar wat heb jij daar aan?
very metal
Alle reacties Link kopieren
Ja ik als man zou ook Super blij zijn als mijn vrouw geen zin heeft in mij maar wel buiten de deur neukt.
Alle reacties Link kopieren
Als hij het weet en jullie je daar prettig bij voelen, wat is er dan fout aan?
Zorg maar dat veilig buiten de deur neukt. Zo lastig als je straks niet weet wie de pa is van je tweede liefdesbeeb
Mag hij dat ook van jou?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor attributen? Zo'n plastic nep vagina of zo?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Is een liefdesbaby iets anders dan een gewone baby?
Alle reacties Link kopieren
een gewone baby zou ik niet hoeven, veel te gewoontjes.
very metal
Alle reacties Link kopieren
Maar het is natuurlijk niet zo gewoontjes als de tweede beeb van neukvriendje is. Eens kijken of manlief dan nog zo enthousiast is, want geboren tijdens hun huwelijk dus voor de wet zijn kind
En nu hoop je op allemaal leuke pittige reacties? Je verveelt je een beetje?
Alle reacties Link kopieren
"Sinds enige tijd begint het bij mij ook serieus dwars te zitten. Komt bij dat het nu niet lijkt te lukken om zwanger te worden van een 2e kleine..."



Nou twee vliegen in een klap dan maar he? nieuwe spannende seks en straks misschien dan toch nog zwanger. Waarschijnlijk is jouw partner ook al een poosje met een ander(en) aan het flikvlooien, anders zou hij toch niet zo makkelijk accepteren dat jij het buiten de deur zoekt?
~Energy flows where attention goes~
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 24 juli 2016 @ 23:48:

Als hij het weet en jullie je daar prettig bij voelen, wat is er dan fout aan? dit dus... slotje dan maar?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Maar wat ik even niet begrijp..

Je geeft aan nooit sexueel te zijn geweest, en je man zichzelf meerdere malen bevredigd.

Die het toejuicht dat jij sex hebt met een andere man. Waarom heb je niet gewoon sex met je eigen man? Jij bent toch degene die een laag libido heeft? Ik snap hem echt niet.

Of krijgt je man buiten de deur wat lekkers, anders zou hij dit toch nooit toejuichen?
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
Alle reacties Link kopieren
Het is haar eerste post. Ik heb het idee dat dit niet helemaal waar is
Geen seks, proberen zwanger te worden? Hoe dan?
quote:*nightsky* schreef op 25 juli 2016 @ 02:12:

Geen seks, proberen zwanger te worden? Hoe dan?Van die andere man natuurlijk! Die haar eigen man vervolgens als zijn eigen kind gaat opvoeden. En ze leefden nog lang en gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie beiden akkoord zijn met de situatie en het is veilig, dan is er geen probleem.

Maar idd, doe het jezelf niet aan dat je straks niet weet wie de papa is van je baby.....
Alle reacties Link kopieren
Nu ja, verandering van spijs doet eten zeggen we dan. Inderdaad, vreemdgaan is in het algemeen goed voor het seksleven met de vaste relatie. Ik zie geen probleem...
Altijd in voor een lekkere leuke middag
Alle reacties Link kopieren
jij heet Merel en je dochter Floor? Je bent wel een beetje herkenbaar zo wellicht.

Tja als jullie het beiden fijn vinden zo, waarom dan een topic. Kan me er echt niks bij voorstellen. Jij wil geen sex met je man, maar wel buiten de deur, en je man vindt het geweldig? Ok, hij vindt het geweldig omdat de spanning er zo thuis ook weer meer in komt? Ik vind het nogal wat. En waarom komt de spanning er dan thuis weer meer in? Je vindt je man niet aantrekkelijk toch? Maar nu je een ander hebt wil je thuis weer wel? Waarom? Je komt dan toch al aan je trekken buiten de deur?

Verder zeg je dat jullie ELKAAR niet aantrekkelijk vinden, sexueel gezien. Je man jou dus ook niet? Maar hij wil jou verder wel gewoon toch?

En dan nog een tweede kind? Ik vind het sneu voor de kinderen.. Maar wie ben ik.
waarom een kind nemen als je niet bij elkaar past?
Alle reacties Link kopieren
Echt..... Ik lees gewoon sprookjes topic.....



Er was eens.......en we leefden nog lang en gelukkig...



The end....





Sommige leven in een leugen...geen probleem voor jullie...helaas wel voor je kind...



Bah!
Wauw .... ja dat vind ik best wel fout. Je hebt geen zin in sex met je man, maar neukt wel buiten de deur? Vind je man dat wel echt okee, of zegt hij dat alleen omdat hij nu ook vaker over je heen mag? Of heeft hij inmiddels ook iemand buiten de deur waar hij aan zn trekken komt?

Ik vind dat je je energie in je man hoort te stoppen. Dan maak je maar wat vaker zin. Ga met elkaar in gesprek over jullie wensen, zorg dat je dichter bij elkaar komt, verleid hem, help hem bij zn solosex .... je hoeft geen 3x per dag, maar 1 of 2x per week lijkt me niks teveel gevraagd. En vertel hem ook wat jij graag wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven