Uitgerekend April 2017

24-07-2016 21:24 19 berichten
Alle reacties Link kopieren


Vandaag positief getest! Zo spannend allemaal. Lijkt me mooi om met andere die in het zelfde schuitje zitten te kletsen.



We kunnen een tabel maken voor het overzicht, alleen heb ik alleen de mobiele site en ben ik daar niet handig in.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, hier een lief klein jongetje van nu 3,5 maand. Maar vorig jaar heb ik meegschreven in het topic april 2016. Geniet er lekker van, het is bijzonder
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk sluit ik me hier volgende week aan Maandag 1-8 is mijn nod!

Gefeliciteerd iig!!
Alle reacties Link kopieren
Dankjullie! Gefeliciteerd Gordijn! Lekker aan het genieten?



En gezellig Bam! Ik duim voor je en succes met wachten!
Alle reacties Link kopieren
Hi Badedas, wat leuk! Gefeliciteerd! Ik heb vrijdag positief getest en ben volgens mijn Eigen berekeningen 1 april uitgerekend. Jij?Grappig.. ik dacht.. ik ga eens kijken of er al een 'uitgerekend in april 2017' topic was, maar had het eigenlijk nog niet verwacht omdat het nog zo vroeg in de maand is!



Spannend Bam! Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa daar is een topic haha. Zat er ook op te wachten Mupsy, maar te schijterig om het aan te maken.



Ik testte gisteren positief en vandaag nog een keer getest 2 keer, waarvan 1 clearblue en deze gaf meteen aan 'zwanger 1-2 weken'. Uitgerekende datum kom ik op 4 april volgens eigen berekening. Volgens mij was ik vroeg met bellen maar dacht, whutever dus afspraak bij Vk en een echo staan al gepland, 18 en 22 augustus. Kan het nog niet bevatten allemaal...



Ik heb geprobeerd mee te schrijven in zwanger worden topics maar dit is me niet echt goed gelukt. Lijkt me dus leuk om in deze prille en geheime weken hier mee te kletsen!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hi Moorkop! Haha.. inderdaad! Ik had meer zoiets van: het is nog zo vroeg in de maand, er zal vast nog niemand zijn. Maar wel dus!

En groot gelijk dat je hebt gebeld, dan heb je maar vast een afspraak staan! 18 is intake en 22 is echo?
Alle reacties Link kopieren
Mupsy; ja 18e intake en 22e echo. Al best snel dus ik hoop dat er dan al een kloppend hartje te zien/horen is. Jij al gekeken naar verloskundigen?



En badedas gefeliciteerd! Was vandaag ook je nod? Want dan zouden we precies dezelfde dag uitgerekend zijn geloof ik.



He Bam, jou ken ik nog uit het topic zwanger worden vanaf maart, hopelijk is het deze ronde dan toch raak voor je! Ik volg jullie topic nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Moorkop, gefeliciteerd! Je kwam me al bekend voor idd! Ik hoop het ook echt en ergens ben ik ervan overtuigd maar ja..... Nog maar even met beide benen op de grond blijven staan
Alle reacties Link kopieren
Hihi leuk he zo'n topic mupsy en moorkop! Ik kon niet meer wachten op iemand die het aan ging maken.

Gefeliciteerd allebei!! Hopelijk mogen we met z'n alle nog 8 maanden schrijven hier.



Mijn nod was gisteren of vandaag. En mijn cyclus is 30 dgn. Denk daarom dat ik 2-4-2017 ben uitgeteld. Was wel echt spannend he, dat testen. Ookal wist ik het eigenlijk wel al. Maar toch, die bevestiging wil je dan zo graag.



Lekker overtuigd blijven Bam, dan heb je positieve gedachten en dat is goed zeggen ze! Hihi. Al snap ik de onzekerheid heel goed, had ik stiekem ook.



Ik ga denkik woensdag de verloskundige bellen. Er zit er hier 1. Volgens mij heb je dan weinig keus .

Al lijkt een andere praktijk me ook wel fijn, omdat hier een familie lid (geen hele goede band mee..) werkt, en ik wil het voor hun geheim houden nog even.



Hebben jullie al ergens last van?



Hier zijn de gespannen borsten sinds gister aanwezig. En al een weekje wat lichte kramp. En andere afscheiding.



Ik vind het nog echt onwerkelijk, dringt ook nog niet helemaal door dat het gelukt is. Voelt allemaal zo 'normaal' terwijl het mega nieuws is.
Alle reacties Link kopieren
Ja we zijn nog maar met 3 maar hopelijk sluiten meerdere zich aan de komende 2/3 weken!



Oh 2 daagjes eerder, ja ik heb werkelijk geen idee of ik wel goed tel. Mijn cyclus was nogal lang en abracadabra dus ik hoor het wel bij de echo. Ja ik wist het eigenlijk afgelopen donderdag al, en de streep word steeds duidelijker dus vanochtend vroeg de clearblue samen met vriend gedaan en toen waren we helemaal blij haha.

Ohja dat met bekenden bij een praktijk had ik ook... Waar ik woon zit er ook maar 1 maar heb toch gekozen voor eentje 10 min rijden, site en recensies sprak me aan dus heb die maar meteen gebeld.



Verder 0 klachten, vanmiddag een dutje gedaan maar dat komt denk ik omdat ik gisteravond niet kon slapen door het nieuws.
Alle reacties Link kopieren
O wat ben ik jaloers Ik hoop echt dat ik hier mee kan (blijven) schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het voor je Bam, nog een kleine week. Denk je al iets te merken?
Alle reacties Link kopieren
Ja vorige week dacht ik zeker te weten zwanger te zijn maar volgens mij is dat elke maand wel zo hoe dichterbij nod hoe meer ik denk: o nee zal wel niet! Dus we wachten het maar gewoon af
Alle reacties Link kopieren
@Badedas.. iemand anders is ook een 'Uitgerekend April' topic begonnen, maar we nu ook met een paar zijn. O.a. Moorkop en Bam zijn er ook. Zin om daar aan te sluiten, zodat we 1 lopend topic hebben?
Alle reacties Link kopieren
Dankje Mupsy! Ik kom eraan!



Edit: ik kan hem niet vinden.. Hoe heet het topic precies?
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde vandaag beginnen met meeschrijven in het andere april topic maar ik zag dat Bloempje helaas toch slecht nieuws had en ik kan me voorstellen dat ze niet dat topic elke keer weer omhoog wil zien komen in haar homepage. Is het ok om hier te schrijven?

Ik had dinsdag m'n NOD, en heb die avond positief getest. Ben op 3 april uitgerekend. Zo spannend! Kijk er nog wel een beetje nuchter naar, het kan natuurlijk makkelijk nog mis gaan zo vroeg. Maar daar gaan we niet van uit!

Had maandagavond nog een flink glas wijn gehad, daar baal ik nu wel van, hoop dat het geen schadelijke gevolgen heeft :(
Alle reacties Link kopieren
Ha dames, hier schrijven is prima. Echter ga ik zelf de komende weken even niet aanwezig zijn. Het nieuws van bloempje maakte me gisteren avond zo onzeker, dat ik daar echt slecht van aan ben geweest. Zullen wel de hormonen zijn.

Wil me nu focussen op mezelf, en liever eventjes geen andere ervaringen horen, omdat het niet altijd lukt die te relativeren of niet op mezelf te betrekken.



Ik vind het totaal niet erg als jullie dit topic willen gebruiken. Ik voel me nu weer goed. Kies er zelf voor om even afstand te nemen van alle soorten fora.



Ik hoop dat we over een paar weken/ maanden er nog allemaal zijn en wie weet schrijf ik dan weer mee.



Geniet allemaal van jullie zwangerschap! Doe ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Badedas, dat snap ik heel goed, ik heb er ook nog veel aan gedacht. Ik stond al met beide benen op de grond zo aan het begin van mijn zwangerschap, maar dit maakt het helemaal weer duidelijk dat het allemaal niet zo eenvoudig is. Hopelijk is het Bloempje zo snel mogelijk wel gegund.



Ik wil wel een nieuw topic openen met de tabel van Bloempje, ik zal hem iets van 1e helft april noemen (dan wijkt de naam af van de twee andere topics), en dan kan ik zorgen dat nieuwe aanmelders ook een plekje kunnen krijgen de komende weken. Hopelijk zien we jou daar dan ook weer snel terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven