Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

















Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 24 juli 2016 @ 23:04:

Ik kijk helemaal niks.

Ik lig bloot op bed, met alleen mijn telefoon te wachten tot de airco lekker gaat koelen.

Het is hier boven vies heet.



Vanmiddag moesten mijn hondjes onder de douche maar ik kreeg net er voor telefoon dus zette ik ze op bed.

De oudste ging meteen doen of ze sliep want die zag de douche al aankomen, de jongste scharrelt over het bed, tilt zijn poot op (kan 'ie net) en pist zo tegen mijn dekbed aan....



Kleine maddafakka.



Dus de hele boel moest afgehaald worden en gesopt en gedroogd en zo en dus ook weer opgemaakt.

Net.



Dus ik lig even na te dampen in die klamme hitte.

Werkt de airco al?

Ik word altijd verkouden van airco en ik slaap prima in de hitte. In warme landen doe ik nooit de airco aan in hotelkamers.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!
Oh dear, how sad, never mind.
Goedemorgen,



Yas, sterkte met je oog!



Kittens, hele fijne vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Mijn mailbox is al bijgewerkt, lijntjes uitgezet voor anderen om hun werk te doen ook. En dan moet ik straks nog fysiek aanwezig gaan zijn op werk. Maar het grootste deel van het werk is al af.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Goedemorgen!
quote:yasmijn schreef op 24 juli 2016 @ 23:43:

[...]



Werkt de airco al?

Ik word altijd verkouden van airco en ik slaap prima in de hitte. In warme landen doe ik nooit de airco aan in hotelkamers.Ik zit er altijd het liefst zowat in juist. Hitte, ik kan er niet tegen. Nooit gekund.
Goodmorning!

Ik ga zo naar het AZC.

Kijken of ik nog werk heb.

De stroom vluchtelingen is zo afgenomen dat er nog maar weinig vrijwilligers nodig hebben.

Vorige week werd ik al afgebeld.

Jammer hoor.

Voor mij dan he, qua het vluchtelingengebeuren natuurlijk juist goed.
Alle reacties Link kopieren
Afgenomen? Ik ben benieuwd of ik dat dan over een paar maanden ook merk. De toestroom naar de corporaties voor huisvesting is enorm op het moment. Moeilijk bij te benen, want er verhuizen heel weinig mensen in de zomervakantie, dus weinig beschikbare woningen.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Ik zit in het aanmeldcentrum en daar zijn nu veel en steeds minder aanmeldingen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik heb een vrije dag. Fijn want ik kan hier in huis best wat doen en werk deze week tot en met zaterdag.

Aangezien ik nu al wakker ben ga ik zo maar eerst eens bloed laten prikken, moest nuchter.

Het cholesterolgehalte want mijn moeder had haar eerste infarct op deze leeftijd.
Goedemorgen. Al vanaf half 6 wakker met kiespijn

De pijn zakt nu af en ik hoop dat het door het knarsen kwam.



Straks een dagje op pad. Met camera
Alle reacties Link kopieren
quote:linjmh schreef op 24 juli 2016 @ 23:31:

[...]





Dè spierbundel van de paarden, zeg maarNooit van fehoord
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:OliviaMoore schreef op 25 juli 2016 @ 06:31:

Goedemorgen.



Mijn mailbox is al bijgewerkt, lijntjes uitgezet voor anderen om hun werk te doen ook. En dan moet ik straks nog fysiek aanwezig gaan zijn op werk. Maar het grootste deel van het werk is al af. De laatste loodjes Liv, ff doorzetten
quote:Eleonora-1 schreef op 25 juli 2016 @ 08:03:

Ik zit in het aanmeldcentrum en daar zijn nu veel en steeds minder aanmeldingen.Het zou fijn zijn als ze nog wel wat werk voor je hebben.
quote:Phaedra_ schreef op 25 juli 2016 @ 08:33:

Goedemorgen. Al vanaf half 6 wakker met kiespijn

De pijn zakt nu af en ik hoop dat het door het knarsen kwam.



Straks een dagje op pad. Met camera Nee wat klote zeg op de date dag kiespijn hebben
Ja



Ik hoop het et paracetamol goed te onderdrukken en als het echt niet gaat mag hij me thuis brengen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 juli 2016 @ 08:48:

[...]



Nooit van fehoord

Misschien zegt de combinatie Edward Gal en Totilas je iets?



Phae, sterkte ermee.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Phae, sterkte, kiespijn sucks.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 25 juli 2016 @ 09:59:

[...]



Misschien zegt de combinatie Edward Gal en Totilas je iets?



Phae, sterkte ermee.Nope. Zegt me echt niks. Ik kom qua knollen niet verder dan Anky.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 juli 2016 @ 11:19:

[...]



Nope. Zegt me echt niks. Ik kom qua knollen paarden niet verder dan Anky.Jammer, de allermooiste sport.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Zo de megastrijk is weg, kan weer kleren aan
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de keukenla met alle voorraden erin aanpakken, kan me er niet toe zetten op mijn vrije dag.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Niet doen op de vrije dag, Yas! Alleen maar doen waar je zin in hebt.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 25 juli 2016 @ 11:53:

Niet doen op de vrije dag, Yas! Alleen maar doen waar je zin in hebt. En op welke dagen moet je dat dan wel doen Roos?
Alle reacties Link kopieren
quote:Inkie12345 schreef op 25 juli 2016 @ 11:58:

[...]



En op welke dagen moet je dat dan wel doen Roos?

Niet. Duh.

Of je neemt de stofzuiger en zuigt de kruimels in de lade op terwijl je de pakken opzij schuift.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven