Zelfmoordaanslag Duitse stad Anbach

25-07-2016 07:42 221 berichten
Van het Parool: Een 27-jarige Syrische asielzoeker heeft zichzelf zondag opgeblazen voor een restaurant in de Duitse stad Ansbach, in de deelstaat Beieren. Bij de aanslag kwam de dader om het leven. Twaalf mensen raakten gewond, van wie drie zwaargewond.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 25 juli 2016 @ 10:29:

[...]





Omdat het in Duitsland is?Kan overal, ook in Amsterdam. Ik zou extra bewaking bij de Amsterdam-Gay-pride (Euro-Pride) niet gek vinden.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:gaya76 schreef op 25 juli 2016 @ 10:30:

[...]



Dit dus. Ontregelen is het doel. Dat doe je door slachtoffers te maken.



Als die Duitsers eenmaal beginnen te marcheren, dan is het snel afgelopen met de ontregelaars.



Je kunt dus eigenlijk stellen dat Duitsland en Europa zichzelf ontregelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kaylah schreef op 25 juli 2016 @ 10:23:

[...]





Volgens mij willen ze alleen de ongelovigen doden. Het is allemaal een stuk simpeler dan je denkt.



We moeten niet alles kapot analyseren.Allebei maar Jihad houdt ook veroveren en onderwerpen in, dus dat je door terreur bevolkingen angstig maakt zodat ze ervoor gaan kiezen hun eigen gedrag in te perken om de leeuw niet te provoceren. Angstig maken en demoraliseren zijn hun strategieën.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:missie_m schreef op 25 juli 2016 @ 10:37:

[...]





Kan overal, ook in Amsterdam. Ik zou extra bewaking bij de Amsterdam-Gay-pride (Euro-Pride) niet gek vinden.Denk je dan serieus dat dat niet gebeurt?
Alle reacties Link kopieren
quote:starbright schreef op 25 juli 2016 @ 10:40:

[...]





Denk je dan serieus dat dat niet gebeurt?"extra' is extra.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:starbright schreef op 25 juli 2016 @ 10:11:

[...]





Precies, moet je ff At5 bekijken: man diodgestoken in de Jacob v Lennep, man doodgestoken in Centrum, vrouw aangerand door doorgesnoven koekwaus. Oja en dan heb ik het nog niet over de ex-zwager van Fajah Lourens die z'n moeder heeft vermoord en toen z'n baby het raam uit gooide en er zelf achteraan sprong. Die had ook een handgranaat.

Maar daar lees je buiten Amsterdam niet over want dat zijn geen vluchtelingen.



Doorgesnoven koekwauzen hebben geen bomgordels, blazen geen vertrekhallen van vliegvelden op, schieten hun machinegeweren niet leeg in een concertzaal en vliegen geen passagiersvliegtuigen in gebouwen.



Tenminste, uitzonderingen daargelaten dan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
En toch denk ik dat als er hier een aanslag komt dat dat op een plaats zal zijn waar niemand het verwacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 25 juli 2016 @ 10:53:

En toch denk ik dat als er hier een aanslag komt dat dat op een plaats zal zijn waar niemand het verwacht.



Krijg je van die wegkijk krantenartikelen:



Verwarde man blaast met autobom winkelcentrum op
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
-laat maar-
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 25 juli 2016 @ 10:52:

[...]





Doorgesnoven koekwauzen hebben geen bomgordels, blazen geen vertrekhallen van vliegvelden op, schieten hun machinegeweren niet leeg in een concertzaal en vliegen geen passagiersvliegtuigen in gebouwen.



Tenminste, uitzonderingen daargelaten dan.Toch wordt een door zijn vriendin afgewezen doorgesnoven koekwauz In Duitsland die toevallig 2 jaar geleden uit Syrie gevlucht is wel internationaal nieuwswaardig geacht.
Alle reacties Link kopieren
Een 27-jarige Syrische asielzoeker heeft zichzelf zondag opgeblazen voor een restaurant in de Duitse stad Ansbach, in de deelstaat Beieren.



Maar hoe komt een asielzoeker aan een bom ? Waar heeft hij die ingrediënten vandaan gehaald ? En waar heeft hij die bom gemaakt? Het waren toch allemaal hoogopgeleide mannen artsen enz ?

Hoe kan dit nu gebeurd zijn dan ?

Soms denk ik dat het beter is om een paar simpele zielen ( zoals ik ) de politiek in te sturen.

Want toen al die Syriërs deze kant op kwamen had ik dit allang voorzien.

Ik wist allang dat het stank voor dank zou zijn. Ik wist allang dat ook deze groep mensen voor problemen zou zorgen ik zag het al aan de agressieve manier hoe ze bij de grens van sommige landen tekeer gingen wanneer ze niet naar binnen mochten. Ze zijn het warme onthaal wel heel snel vergeten zeg.

Dit soort kleine signalen hadden een teken aan de wand moeten zijn om deze mensen niet binnen te laten. Maar ja de slogan was : Vluchten doe je niet zomaar, daarom kunnen ze op ons rekenen. Help mee! En zie hier het ( begin) resultaat. Ik weet nog dat er mensen waren die een oproep deden om een vluchteling in huis te nemen chapeau voor degene die dat gedaan hebben hoor.

Maar ik denk dat wij nog heel veel meer gaan meemaken, op straat lopen is tegenwoordig bijna Russische roulette, je bent je leven niet zeker.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:amarna schreef op 25 juli 2016 @ 11:28:

[...]





Toch wordt een door zijn vriendin afgewezen doorgesnoven koekwauz In Duitsland die toevallig 2 jaar geleden uit Syrie gevlucht is wel internationaal nieuwswaardig geacht.

Hoe kom je er nou toch bij dat het zijn vriendin was?

Hij was verliefd op die vrouw en zij moest hem niet.!
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 25 juli 2016 @ 11:34:

[...]



Hoe kom je er nou toch bij dat het zijn vriendin was?

Hij was verliefd op die vrouw en zij moest hem niet.!Wel als persoonlijke aanval bedoeld. Heeft niets met terrorisme te maken in ieder geval.
Ik vind het juist opvallend hoeveel zedenmisdrijven in Duitsland en Zweden zoveel mogelijk buiten de media worden gehouden.
Toevoeging: deze zedenmisdrijven in Duitsland als Zweden hebben niet de naam terroristisch te zijn maar heeft alles te maken met macht en onderdrukking.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 25 juli 2016 @ 11:38:

[...]





Wel als persoonlijke aanval bedoeld. Heeft niets met terrorisme te maken in ieder geval.Hoe dan........hoe komt zo iemand in godsnaam aan een bom? Dan heb je toch al connecties in dat wereldje of denk je dat ze in de aanbieding lagen bij de Kaufmarkt. Hoe naïef zijn sommige mensen toch!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:amarna schreef op 25 juli 2016 @ 11:38:

[...]





Wel als persoonlijke aanval bedoeld. Heeft niets met terrorisme te maken in ieder geval.En op de vlucht verwonde hij nog even 2 vrouwen en een man.
quote:felice71 schreef op 25 juli 2016 @ 11:41:

[...]





Hoe dan........hoe komt zo iemand in godsnaam aan een bom? Dan heb je toch al connecties in dat wereldje of denk je dat ze in de aanbieding lagen bij de Kaufmarkt. Hoe naïef zijn sommige mensen toch!Dit gaat over de man die een zwangere vrouw neerstak omdat hij verliefd op haar was.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 25 juli 2016 @ 11:42:

[...]



En op de vlucht verwonde hij nog even 2 vrouwen en een man.Blijft nog steeds een lone wolf. Waar we ons evenmin tegen kunnen beschermen als tegen IS. Maar omdat hij toevallig een vluchteling uit Syrie is wordt er international aandacht aan besteed.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al zei is het slechts een kwestie van tijd totdat de Duitsers beginnen te marcheren.



Geef het nog een aanslag of twee, drie en dan gaat 'Die Mannschaft' van zich laten horen (en voelen).
Alle reacties Link kopieren
quote:gaya76 schreef op 25 juli 2016 @ 11:42:

[...]



Dit gaat over de man die een zwangere vrouw neerstak omdat hij verliefd op haar was.Oja, dat is waar
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de internationale aandacht met een aantal dingen te maken heeft.

O.a. het feit dat hij met een machete aan het slachten was.

Werd ook in het verleden vaker over bericht, een 'gewoon' steekincident wordt niet breed uitgemeten.(zodra het wat barbaarser wordt is er meer aandacht voor.)

Ook het feit dat hij daarnaast nog 5 mensen verwondde en dat hij gestopt is door een bestuurder die zijn auto hiervoor gebruikte. (meerdere slachtoffers)

Dat (in deze tijd van elkaar snel opvolgende incidenten) wederom iemand met een bepaalde achtergrond de dader is.

Dat maakt het nieuwswaardig.
If accidentally read, induce vomiting.
Alle reacties Link kopieren
quote:kaylah schreef op 25 juli 2016 @ 11:55:

Zoals ik al zei is het slechts een kwestie van tijd totdat de Duitsers beginnen te marcheren.



Geef het nog een aanslag of twee, drie en dan gaat 'Die Mannschaft' van zich laten horen (en voelen).
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2016 12:26
Reden: provoceren
% gewijzigd
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Miskotto schreef op 25 juli 2016 @ 12:03:

[...]





En draaien ze dan weer de gaskraan open ?Wàt een fijne reactie....
If accidentally read, induce vomiting.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 25 juli 2016 @ 10:29:

[...]





Omdat het in Duitsland is?Nou Duitsland is erg in zwang momenteel, dat lees je toch zelf?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven