Mode & Beauty alle pijlers

Kleine borsten en truitjes probleem

25-07-2016 18:38 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik geen borsten heb draag ik altijd te grote bh´s met veel vulling er in. Als ik een truitje of jurk zonder bh aan heb ziet het er heel vreemd uit. Dus daarom draag ik wel te grote bh´s. Al zit het eigenlijk niet lekker. Daarom wil ik met bh´s dragen stoppen. Alleen ik kan nergens truitjes/jurken vinden die wel mooi staan zonder bh. Ben al bij veel winkels geweest.

H&M, Primarkt, New Yorker, Vero moda en veel meer. Misschien moet ik eens online bestellen. Maar ik weet veder geen merk met truitjes/jurkjes wat ik kan proberen. Misschien weten jullie wel een merk wat ik kan proberen?
Alle reacties Link kopieren
Een bh dragen die goed past doet wonderen.
Logischer: bh's die passen.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar een goede lingerie winkel en laat je daar een goede BH maat aan meten.

Met BH is altijd mooier dan zonder.
Alle reacties Link kopieren
Waarom draag je niet gewoon een normale beha zonder al teveel vulling die goed past?



Ik heb ook bijna geen borsten en truitjes/jurkjes staan mij gewoon leuk hoor. Ik draag gewoon een goed passende BH zonder vulling (wel padding want dat zit fijn). Die kan je al voor heel weinig in alle soorten en maten halen bij Primark of H&M.
Tops met blote schouders zie je veel deze zomer, juist een voordeel daar geen bh bij te dragen.

Ligt ook wel aan het complete plaatje welke stijl voor je werkt.

Heel veel suggesties op allerhande blogs.

Of Pinterest?
Een passende bh doet echt wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe groot ben je?



Dameskleding is eigenlijk altijd berekend op iets borsten.

Pas je nog in tienerkleding, maat 164/170?



Ik koop heel af en toe iets van de h&m kinderafdeling, leuk, echt niet altijd kinderachtig maar zit bij de borsten soms niet mooi.
Inderdaad een bh kopen die je wel past desnoods met wat vulling er al in. Zonder bh vind ik bij bijna niemand staan, het valt vaak ook op en dan gaan mensen toch vaak kijken. Daar zou ik geen zin in hebben. Laat een goede bh aanmeten en trek die aan onder wat je maar wil, waarschijnlijk staat het nog veel beter dan nu met een te grote opgevulde bh.
Hier ook kleine borsten (zo klein dat er geen bh's voor zijn). Maar ik heb nog nooit echt problemen gehad met truitjes. Hooguit breed uitgesneden exemplaren. Een v-hals staat echter altijd, daar komen rondborstige dames vaak weer niet mee weg.
Er bestaan ook push ups en maximizers, dan heb je een passende bh die je borsten een of meerdere cupmaten groter laat lijken.
Alle reacties Link kopieren
Heb mijn borsten al vaak laten opmeten bij verschillende winkels. Komt altijd dezelfde maat uit.

Vorige week ook nog. Alleen als ik dan de bh´s in en rond die maat past zit het toch nooit. En ziet het er als nog niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook topjes kopen met een vulling er in. Zit vast beter want het is rekbaar. Zeg maar een A-bra met een vullinkje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs bij de Primark een 'maximizer bh' gekocht en nu vraagt iedereen ineens of ik een birstvergroting heb gehad;)
Alle reacties Link kopieren
quote:ZonnigKleintje schreef op 25 juli 2016 @ 18:52:

Hier ook kleine borsten (zo klein dat er geen bh's voor zijn). Maar ik heb nog nooit echt problemen gehad met truitjes. Hooguit breed uitgesneden exemplaren. Een v-hals staat echter altijd, daar komen rondborstige dames vaak weer niet mee weg.

En v-hals is juist perfect voor een grotere cupmaat xD



Inderdaad off shoulder tops proberen, TO, of shirtjes vn iets dikkere stof?
quote:Lady-Diva schreef op 25 juli 2016 @ 18:56:

Heb mijn borsten al vaak laten opmeten bij verschillende winkels. Komt altijd dezelfde maat uit.

Vorige week ook nog. Alleen als ik dan de bh´s in en rond die maat past zit het toch nooit. En ziet het er als nog niet uit.En een maat kleiner? Of 2? Het past toch niet? Vaak scheelt 1 maat kleiner in de onderwijdte al een hoop.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een idee om in de winkel te vragen of ze je even helpen? Bijvoorbeeld bij de hunkemuller. Daar kunnen ze opmeten welke maat je moet hebben. In de paskamer zit een bel waar je op kan drukken, als je dat doet komt er iemand naar je toe om te helpen. Die kan je vertellen of hij goed zit of niet. Of een andere maat voor je pakken
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Diva schreef op 25 juli 2016 @ 18:56:

Heb mijn borsten al vaak laten opmeten bij verschillende winkels. Komt altijd dezelfde maat uit.

Vorige week ook nog. Alleen als ik dan de bh´s in en rond die maat past zit het toch nooit. En ziet het er als nog niet uit.



Maar kan dit niet komen omdat je zelden goed passende bh's hebt gedragen? Je schrijft dat je meestal te grote bh's draagt en deze opvult. Goed passende bh's zonder vulling ziet er totaal anders uit en voelt ook anders.



Gewoon de juiste maat bh aantrekken en dan na een week beoordelen hoe deze bevalt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Mijn tengere en bijna borstloze vriendin koopt bij de h&m in 65a pushup bh's met een zeer goed effect.

Zij ziet er in die coltruitjes of hogere gesloten truitjes die je nu veel ziet ook erg goed uit.



Verder vind ik, qua kleine boezems, die spaghettibandjes lossere hemdjes in bijv zijde erg mooi staan.




Alle reacties Link kopieren
Heb al veel verschillende bh´s gepast. Geloof best dat een goed zittende bh wel lekker zit.

Alleen ik kan geen bh vinden die past. Als ik hulp vraag in winkels kunnen ze mij eigenlijk nooit helpen. Of ze komen met bh tops aan.

Maar met bh tops ziet het er nog stom met truitjes. Dan zit het truitje overal goed behalve bij de borsten, daar is het dan zon lege zak.

Ga een die off shoulder tops passen
Hier tips.



http://youresopretty.com/ ... r-women-with-small-boobs/



Maar: Wat is je kledingmaat?

Ik vraag me bij veel kleding altijd af waar vrouwen hun bh laten onder de kleding.

Maar als je net als ik maat 44 hebt zit er vaak al wel een vorm in.

En de getoonde vrouwen zijn wel allemaal erg slank.
quote:Lady-Diva schreef op 25 juli 2016 @ 19:53:

Heb al veel verschillende bh´s gepast. Geloof best dat een goed zittende bh wel lekker zit.

Alleen ik kan geen bh vinden die past. Als ik hulp vraag in winkels kunnen ze mij eigenlijk nooit helpen. Of ze komen met bh tops aan.

Maar met bh tops ziet het er nog stom met truitjes. Dan zit het truitje overal goed behalve bij de borsten, daar is het dan zon lege zak.

Ga een die off shoulder tops passen



Is dan gewoon zo'n topje niks? Die liggen bijv ook bij de wibra, van die tienerhemdjes maar dan in bh vorm.

Daar zit ook iets van vulling in maar dan heel dun.



Zoiets alleen is deze van ten kate



quote:Het-groepje schreef op 25 juli 2016 @ 20:00:

Hier tips.



http://youresopretty.com/ ... r-women-with-small-boobs/



Maar: Wat is je kledingmaat?

Ik vraag me bij veel kleding altijd af waar vrouwen hun bh laten onder de kleding.

Maar als je net als ik maat 44 hebt zit er vaak al wel een vorm in.

En de getoonde vrouwen zijn wel allemaal erg slank.haha daar zat ik ook net te kijken. ik vind de tip van flares of boot cut broeken ook de moeite waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven