zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.



De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!



NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld



Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling



Voor het aanpassen van de tabel:




Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Badedas en jij ook al voorzichtig Whoops

Wij gaan morgen voor de pret echo in belgie om het geslacht te zien ben zo nerveus!
Alle reacties Link kopieren
Whoopsadaisies, ik zou ook een clearblue halen. Het klinkt wel goed, volgens mij is een streep een streep, hoe licht ook.

Spannend hoor! Hou ons op de hoogte!
Leuk MiAnoo, hoeveel weken ben je nu?



Voorzichtig gefeliciteerd Whoops! Een streep is een streep. Volgens mij komt het vaak voor dat je rond de NOD nog niet positief test, misschien was de innesteling wat laat. De test zou met de dag duidelijker moeten worden (wel bij hetzelfde merk en met ochtendurine).

Een beetje bloedverlies tijdens een zwangerschap komt vaak voor. De baarmoeder(mond) zijn extra goed doorbloed, zo'n vaatje kan makkelijk kapot gaan tijdens de seks.



We hebben meerdere huizen gezien waar we echt willen kijken. We gaan volgende maand bezichtigingen plannen.
Alle reacties Link kopieren
Hier trouwens ook wat ontwikkelingen. We hebben besloten het een beetje los te laten en vanaf nu geen condooms meer te gebruiken. Deze maand kunnen we onze vruchtbare dagen niet gebruiken dus we gaan er vanuit dat we volgende maand pas echt van start gaan. Mochten we toch in een keer zwanger blijken te zijn omdat mijn eisprong eerder of later is, is het ook goed. Ik zou dan max 6 weken zwanger zijn tijdens de bruiloft en dat durf ik wel aan.

Wel spannend dus!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Sfietje!!! En ook heel leuk natuurlijk!



Over bruiloft gesproken... Voor mij duurt dat nog 4 weken en dan stap ik in het huwelijksbootje. Joepie!
Alle reacties Link kopieren
Wauw dat gaat snel swirls! Hier nog 5.5 weken wachten, schiet ook al op!

Alles al helemaal klaar en geregeld? Geniet nog van de voorbereidingen en het vooruitzicht:-)
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, bij jou gaat dat ook al snel zeg! Bij ons hebben we van het weekend de laatste zaken geregeld. Geeft veel rust. Moeten jullie nog veel regelen?
Alle reacties Link kopieren
Ben nu 13+3.



Spannend swirls en stief

Wij gaan dit jaar ook nog trouwen maar ben nog aan het wachten op een officieel aanzoek
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd badedas!!

Supergoede groep dit!

Hopen dat het bij iedereen zo voorspoedig maar lopen



Spannend whoops!

Voor de zekerheid morgenochtend nog is testen.

Het kan natuurlijk innestelbloed geweest zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oh MiAnoo wat leuk, dat gaat al snel zeg! Veel plezier morgen!

En Swirls en Sfietje wat tof zeg, bruiloft in het vooruitzicht, geniet ervan! Hoe zal jullie dag eruit zien?



Dank je Teemo, dat beetje bloedverlies moet dan wel zoiets geweest zijn. En Huisje, een innesteling wanneer vindt dat eigenlijk plaats? Ik zit (denk ik) minstens 16 dagen na bevruchting nu. Het is toch wel spannend allemaal zeg, die onzekerheid is wel vermoeiend. Maar op zich niets te klagen, als het inderdaad raak is in de 1e ronde: supermooi! Nu snap ik alleen pas een beetje hoe vermoeiend / onzeker het kan zijn als je bijvoorbeeld onregelmatige cycli hebt of zo.

Fijn in ieder geval dat ik hier mijn ei kwijt kan .
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Mijn bruiloft is super klein. In totaal 14 man. 'S ochtends trouwen we op het gemeentehuis en dan door naar mijn ouders waar we gaan lunchen. Na de lunch foto's maken en 's avonds bij mijn ouders dineren. Jurk is sinds vorige week officieel in mijn bezit. Dat maakt het een stuk echter. Alleen de gedachte dat ik straks geen vriend meer heb, maar een man en ineens een dubbele achternaam is wel gek (plak zijn achternaam achter de mijne).



@ Whoops: hoop zo voor je dat het raak is! Door alle goede berichten hier word ik zelf wel een beetje ongeduldig. Maarja, super onregelmatige cyclus en geen touw aan vast te knopen dus...
Alle reacties Link kopieren
Oeh Whoops ik zou zeker een cb halen! Geeft wat rust:). Voorzichtig gefeliciteerd:D!!



Spannend allemaal die bruiloft vooruitzichten. En leuk dat jullie gaan beginnen!
Alle reacties Link kopieren
ohhh my god wat ben ik een doos. CB gehaald, instructies gelezen en uitgevoerd. Er staat duidelijk in dat je het teststaafje niet naar boven moet houden (zodat de urine niet het apparaat in loopt of zoiets denk ik). Dus ik de test met het teststaafje naar beneden vasthouden. Vervolgens niets te zien op het schermpje. Heb ik gemist dat je 'm na het plassen plat moet neerleggen.... oeps... Oftewel ik doe mijn naam wel eer aan . Voel me wel een beetje dom nu! Had er 2 gekocht, dat wel, dus morgenochtend nog een keer...
happiness = reality - expectations
Aaah Whoops!! Nou, morgen dus Ik zit echt te wachten op goed nieuws .
Alle reacties Link kopieren
Oeps haha whoopsadaisies. Morgen nieuwe kans! Je maakt het wel spannend zo



Onze bruiloft wordt wel best groot. Of ja het feest dan. Wij vieren het in twee dagen. 1 dag trouwen foto's maken en lekker met de familie eten. De dag erna een groot feest.
Alle reacties Link kopieren
@ swirls, dat kan ik me wel heel goed voorstellen, dat je ongeduldig wordt. Je wil zelf natuurlijk ook heel graag. Hopelijk is het snel raak voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Haha whoops, hou je de spanning nog uit?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha spannend Whoops!
Alle reacties Link kopieren
Haha, lekker bezig Whoops! Hopelijk is het uiteindelijk niet voor niks en zegt je test gewoon 1-2 weken zwanger!



MiAnoo, wow 13 weken alweer! Dat gaat snel zeg! Voel je je goed? En al aan iedereen verteld? Nog op een leuke manier aangekondigd of gewoon verteld?



Swirls, ik snap wel dat je er een beetje ongeduldig van wordt en zeker lastig met een onregelmatige cyclus. Maar wat hier in het topic gebeurd is niet echt gemiddeld volgens de statistieken, dus maak je niet al te druk! Jouw moment komt ook nog wel en ik duim voor je dat dat niet zo lang meer duurt



Teemo, leuk dat jullie zo druk bezig zijn met het zoeken naar een huis! Ben benieuwd of straks ook één van de huizen daadwerkelijk is wat jullie willen. Zou natuurlijk mooi zijn!



Vriend is er van overtuigd dat ik zwanger ben. Ik heb gezegd dat hij nog maar even geduld moet hebben tot minimaal volgende week woensdag. Op dit moment lijkt het wel of ik er gemakkelijker mee omga dan hij. Hopelijk blijf ik voorlopig zo relaxed, ondanks alle positieve berichten hier
Ook al zo spannend Knotje!



Ik moet zeggen dat door alle positieve testen ik me wel een beetje achter voel lopen Als ik maar niet als enige overblijf die geen positieve test heeft over een aantal weken/maanden



Die ovu testen van Clearblue zijn trouwens raar.. Nu al 4 dagen achter elkaar een knipperende smiley, terwijl dat normaal gesproken 2 dagen moet zijn.. Nog geen 'vaste' smiley gezien, dus geen LH stijging/ovulatie. Dat kan, soms is de LH waarde te laag om opgemerkt te worden, maar toch. Ik baal ervan!



Ga gewoon stug door met testen en met de dipsticks die ik 's middags gebruik zie ik nu wel een meer duidelijke streep, maar nog geen knaltest.



Nou ja, nog even afwachten



Spannend MiAnoo! Wat denk je zelf?



Hier staat mijn schoonzus op knappen en ik moet zeggen dat ik heel erg wissel van emoties Ik vind het heel erg leuk voor hen, maar wil zelf ook zo graag. En sommige opmerkingen komen gewoon rot over van schoonfamilie, terwijl het helemaal niet rot bedoeld is. Nou ja, nog 13 dagen tot de uitgerekende datum, dus lang zal het niet meer duren
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat lief allemaal :-).



CB zegt: 1-2 weken zwanger !! Ik kan het nog niet echt geloven! Even een traantje gelaten vanmorgen, en mijn man was ook wel geëmotioneerd. We hebben meteen al een verloskundige gebeld (zaten om kwart voor 8 al klaar om naar werk te gaan eigenlijk, nog een kwartier blij en ijsberend rondgelopen totdat we konden bellen, haha). Als alles goed gaat is op 19 augustus de 1e echo! Dan zou ik al 8 weken zijn; nu bijna 5 gerekend vanaf de laatste menstruatie. Zo, dat tikt toch al wel aan.
happiness = reality - expectations
Oh wat top Whoops! Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Whoops wat gaaf!!!! Van harte gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd Whoops!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd whoops!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven