Vriend blijkt bi, weet niet wat ik ervan vind

24-07-2016 17:49 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_300097 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:26
Reden: .
99.89% gewijzigd
Ik begrijp nog steeds niet waarom je je vriend bi noemt terwijl hij niet op mannen valt, maar jij niet bi bent terwijl je wel met vrouwen naar bed bent geweest.

Volgens mij verward je geaardheid nog steeds met voorkeuren in de slaapkamer, maar het zal wel aan mijn liggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwejeebo schreef op 24 juli 2016 @ 19:36:

[...]





Precies dit.



En daarnaast mogen sommige fantasieën ook gewoon fantasieën blijven. Als jij geen behoefte hebt aan een shemale in je bed dan moet je gewoon nee zeggen. Zijn keuze wat hij daar vervolgens mee doet.Inderdaad! Ik kan er echt boos om worden als mensen het doen lijken alsof je als biseksueel in een monogame relatie kunt zijn met iemand van het andere geslacht zonder per sé dingen te moeten doen met iemand van hetzelfde geslacht.. Mede hierdoor voel ik me als biseksueel soms gediscrimineerd omdat ik merk dat mensen bepaalde vooroordelen hebben over hoe biseksuelen zich gedragen in relaties (sorry als het off-topic is).
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 24 juli 2016 @ 21:20:

Ik begrijp nog steeds niet waarom je je vriend bi noemt terwijl hij niet op mannen valt, maar jij niet bi bent terwijl je wel met vrouwen naar bed bent geweest.

Volgens mij verward je geaardheid nog steeds met voorkeuren in de slaapkamer, maar het zal wel aan mijn liggen.Precies.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_300097 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:31
Reden: .
99.72% gewijzigd
quote:WUA schreef op 24 juli 2016 @ 22:57:

[...]





Geaardheid heeft toch te maken met de voorkeuren in de slaapkamer?

Heteroman houdt van vagina's, homo van penis en een bi van beide. Vandaar dat ik het zo noem.



Ook al valt hij niet op mannen (al flirt hij wel met homo's), een penis is toch wel een essentieel onderdeel van een man. En al die dingen willen doen met een piemel wat hij wil, is niet bepaald hetero.Nee, homo's worden verliefd op mannen, een bi op mannen en vrouwen. Op de persoon, niet het geslachtsdeel.
Alle reacties Link kopieren
quote:abstract schreef op 24 juli 2016 @ 21:28:

[...]



Inderdaad! Ik kan er echt boos om worden als mensen het doen lijken alsof je als biseksueel in een monogame relatie kunt zijn met iemand van het andere geslacht zonder per sé dingen te moeten doen met iemand van hetzelfde geslacht.. Mede hierdoor voel ik me als biseksueel soms gediscrimineerd omdat ik merk dat mensen bepaalde vooroordelen hebben over hoe biseksuelen zich gedragen in relaties (sorry als het off-topic is).



Zo was het niet bedoeld hoor. De meeste mensen hebben gewoon een monogame relatie en normaliter word je verliefd op een persoon, in jouw geval kan dat een man of een vrouw zijn.



Maar een collega van mijn man had een tijd geleden een vriendin die er naast hem dus ook nog een vriendin op na hield, want ze was bi. Gek genoeg vonden alle collega´s (allemaal mannen overigens) dat helemaal niet raar.



En in het geval van TO blijkt nu dat haar vriend wel degelijk interesse heeft en haar daar nu ook bij betrekt. Je kunt je fantasie hebben maar dat wil toch niet zeggen dat het ook maar uitgevoerd moet worden? Mijn man droomde vroeger ook wel eens over een triootje. Tja, sorry, maar niet met mij erbij. Als hij er nog vaak op teruggekomen was, was dat waarschijnlijk toch wel einde relatie geweest. Je fantasie delen/bespreken is één ding, erover ´doordrammen´ is een tweede.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 24 juli 2016 @ 23:02:

[...]





Zo was het niet bedoeld hoor. De meeste mensen hebben gewoon een monogame relatie en normaliter word je verliefd op een persoon, in jouw geval kan dat een man of een vrouw zijn.



Maar een collega van mijn man had een tijd geleden een vriendin die er naast hem dus ook nog een vriendin op na hield, want ze was bi. Gek genoeg vonden alle collega´s (allemaal mannen overigens) dat helemaal niet raar.



En in het geval van TO blijkt nu dat haar vriend wel degelijk interesse heeft en haar daar nu ook bij betrekt. Je kunt je fantasie hebben maar dat wil toch niet zeggen dat het ook maar uitgevoerd moet worden? Mijn man droomde vroeger ook wel eens over een triootje. Tja, sorry, maar niet met mij erbij. Als hij er nog vaak op teruggekomen was, was dat waarschijnlijk toch wel einde relatie geweest. Je fantasie delen/bespreken is één ding, erover ´doordrammen´ is een tweede.Ik doelde ook niet op jouw reactie Ik had het meer over wat ik in het algemeen hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:WUA schreef op 24 juli 2016 @ 22:57:

[...]





Geaardheid heeft toch te maken met de voorkeuren in de slaapkamer?

Heteroman houdt van vagina's, homo van penis en een bi van beide. Vandaar dat ik het zo noem.



Ook al valt hij niet op mannen (al flirt hij wel met homo's), een penis is toch wel een essentieel onderdeel van een man. En al die dingen willen doen met een piemel wat hij wil, is niet bepaald hetero.



Je moet het helemaal zelf beslissen, maar hij flirt met anderen, hij wil graag seks met anderen en dat wil hij in zijn relatie met jou.

Oprechte vraag; als hij zou flirten met andere vrouwen en dolgraag eens andervrouws gaatje wil testen/uitproberen, zou je daar dan ook zo gemakkelijk in meegaan?



Want dat is wat ik continue in mijn achterhoofd heb. Helemaal los van homo, hetero of bi, hij heeft een relatie. Ik zou van dat flirten in elk geval niet echt blij worden, ook al flirt hij dan met mannen.

Dat jij zo´n voorbindgeval wilt gebruiken, soit, jouw zaak. Mij zou dat al een stapje te ver gaan. Ik zou me toch afvragen of ik wel (goed) genoeg ben. Maar dat is uiteraard wel iets heel persoonlijks.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Phaedra_ schreef op 24 juli 2016 @ 22:59:

[...]



Nee, homo's worden verliefd op mannen, een bi op mannen en vrouwen. Op de persoon, niet het geslachtsdeel.



Dit dus.



Waarom noem jij jezelf dan niet bi? Je hebt het toch met vrouwen gedaan?



Noem het verder hoe je het wil, het verandert verder niet veel aan de zaak.

Het viel me alleen op dat je duidelijk het verschil niet weet tussen geaardheid en seks.

Of, in het geval van je vriend, een fetisj voor een bepaald lichaamsdeel.
Alle reacties Link kopieren
quote:abstract schreef op 24 juli 2016 @ 21:28:

[...]



Inderdaad! Ik kan er echt boos om worden als mensen het doen lijken alsof je als biseksueel in een monogame relatie kunt zijn met iemand van het andere geslacht zonder per sé dingen te moeten doen met iemand van hetzelfde geslacht.. Mede hierdoor voel ik me als biseksueel soms gediscrimineerd omdat ik merk dat mensen bepaalde vooroordelen hebben over hoe biseksuelen zich gedragen in relaties (sorry als het off-topic is).Ja zoiets hoor je (helaas) wel vaker bij mannen: "Oppassen, Piet komt er aan, niet bukken" Alsof Piet iedere man die hij tegenkomt wil pakken. Terwijl Piet gewoon maar op een man verliefd is, en de mannen zelf meestal ook niet iets met andere vrouwen willen als ze verliefd zijn. maar ja er moet een flauw grapje over gemaakt worden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 24 juli 2016 @ 23:42:

[...]





Ja zoiets hoor je (helaas) wel vaker bij mannen: "Oppassen, Piet komt er aan, niet bukken" Alsof Piet iedere man die hij tegenkomt wil pakken. Terwijl Piet gewoon maar op een man verliefd is, en de mannen zelf meestal ook niet iets met andere vrouwen willen als ze verliefd zijn. maar ja er moet een flauw grapje over gemaakt wordenJa, heel jammer vind ik dat! En daarnaast: ook al zou Piet die man wel aantrekkelijk vinden, dan zou hij er waarschijnlijk toch niks mee doen. Net als dat er massa's hetero's zijn die naast hun partner ook nog een zooi andere mensen aantrekkelijk vinden waar ze niks mee doen gewoon omdat ze graag in een monogame relatie blijven. Dat is bij biseksuelen niet anders dan bij hetero's en ik zou willen dat mensen het begrepen.
quote:WUA schreef op 24 juli 2016 @ 19:36:

Hij is monogaam. Hij wil geen 2 relaties.

Hij wil seks met anderen dan met jou. Dat kan ik toch niet echt monogaam noemen. Of vind je een man die naar de hoeren gaat (echt alleen maar seks hoor, geen relatie) ook monogaam?



Verder vind ik je definitie van bi-zijn ook raar. Je vriend valt niet op mannen, dan is hij toch niet bi?
Alle reacties Link kopieren
TO, hij is monogaam, hij wil geen twee relaties, valt zelfs echt niet op mannen, alleen op hun penis.

Tja, ik ben met zo'n meneer getrouwd geweest. Geweest dus. Gaat niet werken. Een fixatie op piemels klinkt mij, misschien ben ik niet zo ruimdenkend als jij, toch vooral als een meneer die worstelt met zijn homo gevoelens. Dat de seks met hem lekker is, doet niets af aan zijn homo gevoelens.
beetje vrolijk en lief zijn voor elkaar helpt echt!
Dus je vriend valt niet op mannen maar wel op piemels, en hij is monogaam maar hij wil wel seks met anderen. En jij hebt seks gehad met mannen en vrouwen, maar je bent niet biseksueel.

En de oplossing is om een shemale van het internet te halen alsof je een kroket uit de muur trekt.



Wat een nare instrumentele manier om met mensen om te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:strandvrouw schreef op 25 juli 2016 @ 14:21:

TO, hij is monogaam, hij wil geen twee relaties, valt zelfs echt niet op mannen, alleen op hun penis.

Tja, ik ben met zo'n meneer getrouwd geweest. Geweest dus. Gaat niet werken. Een fixatie op piemels klinkt mij, misschien ben ik niet zo ruimdenkend als jij, toch vooral als een meneer die worstelt met zijn homo gevoelens. Dat de seks met hem lekker is, doet niets af aan zijn homo gevoelens.Amen. Klinkt toch echt als een in de kast zittende homofiel. Hoe jammer dat ook is in deze tijd....
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt compleet in de war van dit hele verhaal.



En dit bedoel ik niet als flauwe grap maar als oprechte vraag:

Wat is het dan het verschil tussen geaardheid en voorkeur in bed?

Misschien zie ik dit erg zwart wit, maar heb zelf ook nog nooit behoefte gehad aan een andere vrouw, ook niet in bed. Tuurlijk zie ik of een andere vrouw erg mooi is, maar dan voel ik jaloezie of bewondering op haar fantastische figuur bijv en geen lust.

TO's vriend wil een piemel in bed, door een piemel genomen, en flirt met homo's. Dan val je toch gewoon op piemels en daarmee op mannen?

Ook het feit dat hij het zolang ontkent heeft geeft mij het idee dat hij homo is maar het nog niet wil toegeven/er zelf nog niet klaar voor is..



TO, het is helemaal aan jou in tot hoeverre jij je hiermee oke kunt voelen. Maar ik persoonlijk zou er echt helemaal klaar mee zijn als mijn vriend zou vragen aan mij of ik hem wil nemen met een voorbinddildo. Bovendien vind ik niet dat zijn biseksuele gevoels/nieuwsgierigheden/whatever reden zijn om dan maar met n ander te mogen vozen, ben het wat dat betreft volledig eens met de andere posts boven mij.
Even een paar irritante misverstandjes rechtzetten:



- Een man die naast vrouwen ook op mannen valt hoeft geen closet case homo te zijn. Biseksualiteit komt voor en bi's gaan niet vaker vreemd omdat ze toevallig meer keus hebben in potentiële partners.



- Een voorkeur voor anale seks en homoseksualiteit hebben niets met elkaar te maken. Sommige hetero's houden ervan, en veel homo's doen het nooit. En bij mannelijke homo's is het vaak meer het beste maken van de beperktere mogelijkheden. Het is niet dat ze die niet al te frisse uitgang nu per se zo aantrekkelijk vinden.



- Weinig mensen vallen op losse lichaamsdelen. Meestal vind je de persoon die aan de poes of penis vastzit op zijn minst ook wel een beetje interessant. Zo niet, dan is het in alle gevallen minder gedoe om een plastic variant te nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Crique schreef op 25 juli 2016 @ 15:31:

Even een paar irritante misverstandjes rechtzetten:



- Een man die naast vrouwen ook op mannen valt hoeft geen closet case homo te zijn. Biseksualiteit komt voor en bi's gaan niet vaker vreemd omdat ze toevallig meer keus hebben in potentiële partners.



- Een voorkeur voor anale seks en homoseksualiteit hebben niets met elkaar te maken. Sommige hetero's houden ervan, en veel homo's doen het nooit. En bij mannelijke homo's is het vaak meer het beste maken van de beperktere mogelijkheden. Het is niet dat ze die niet al te frisse uitgang nu per se zo aantrekkelijk vinden.



- Weinig mensen vallen op losse lichaamsdelen. Meestal vind je de persoon die aan de poes of penis vastzit op zijn minst ook wel een beetje interessant. Zo niet, dan is het in alle gevallen minder gedoe om een plastic variant te nemen.Ik onderschrijf je verhaal volledig behalve in deze specifieke situatie. De TO geeft aan dat het bij haar partner wel verder gaat dan een beetje Bi. Iets met een penisobsessie en anaal gefixeerd zijn bij zijn partner en bij zichzelf, nog los van zijn voorkeuren en gevoelens, duiden wat mij betreft toch echt wel op een latente homofiliteit. Daar is overigens niets mis mee, tenzij je net als de TO er niet veel mee kunt en het sexuele niet echt kunt waarderen.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
quote:PokingTheBear schreef op 25 juli 2016 @ 17:05:

[...]





Ik onderschrijf je verhaal volledig behalve in deze specifieke situatie. De TO geeft aan dat het bij haar partner wel verder gaat dan een beetje Bi. Iets met een penisobsessie en anaal gefixeerd zijn bij zijn partner en bij zichzelf, nog los van zijn voorkeuren en gevoelens, duiden wat mij betreft toch echt wel op een latente homofiliteit. Daar is overigens niets mis mee, tenzij je net als de TO er niet veel mee kunt en het sexuele niet echt kunt waarderen.



Dan begrijp je er dus niks van.

Een bi valt op mannen én vrouwen en al hun lichaamsdelen, en sommigen houden van anaal en anderen niet.

Waarom zou je 'latent homofiel' zijn als je naast vrouwen ook mannen kunt waarderen? Of als je toevallig van anale seks houdt (en dat doen lang niet alle mannelijke bi's en homo's).
Alle reacties Link kopieren
quote:Crique schreef op 25 juli 2016 @ 17:11:

[...]





Dan begrijp je er dus niks van.

Een bi valt op mannen én vrouwen en al hun lichaamsdelen, en sommigen houden van anaal en anderen niet.

Waarom zou je 'latent homofiel' zijn als je naast vrouwen ook mannen kunt waarderen? Of als je toevallig van anale seks houdt (en dat doen lang niet alle mannelijke bi's en homo's).Misschien heb je gelijk en snap ik er ook niets van. In mijn beleving kan een bi-seksuele man/vrouw op mannen en vrouwen vallen, gevoelens voor ontwikkelen en relaties mee krijgen. In dit geval is het eerder een fetisj, obsessie voor een bepaald lichaamsdeel wat meestal aan een man vastzit zonder de man erbij zoals TO zegt. Voor mij een wezenlijk verschil en vandaar neig ik toch echt naar onderdrukte gevoelens.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Maar uhm, ik ben een vrouw en val op mannen maar heb geen penis obsessie/fetisj. Hoe zit dat dan? Of ben ik abnormaal en heeft hier elke hetero-seksuele vrouw een zieke obsessie met piemels? Nee toch?
Alle reacties Link kopieren
Dragisa heeft helemaal gelijk.



Zelf val ik niet op mannen, nog nooit een vent gezien waarvan ik dacht, daar zou ik verlieft op kunnen worden. Maar in het spel zou ik me wel laten pakken door een kerel (geen Shemale btw). En mijn dame zou er ook van mogen genieten.

Als je echt van elkaar houdt kun je delen. Maar dat wil nog niet zeggen dat dit een welkome aanvulling is voor beide. Je hoeft natuurlijk niet alles lekker te vinden. En de ander moet deze beperking accepteren. Dit hoort ook bij "houden van".

Als je dit allebei kan, zit er dus een toekomst in :-)

Maar volgens mij is er iig geen reden voor jaloers zijn. Hij wil die sex gewoon. verder niks. En gelijk heeft hij :-)
No Worries
hoi

Hij is zo bi als geen ander,jij zal hem ook nooit helemaal voor jezelf hebben.

Hier zal ik wel felle reacties op krijgen maar ok,we zullen het gaan zien.
Je moet echt geen dingen doen die tegen je zin in zijn. Ik vind dat je al ver voor hem bent gegaan om hem te nemen met een voorbind dildo. Deze man zou voor mij een grote afknapper zijn maar als jij er mee kunt leven dan wens ik je het beste met hem. Ben toch bang dat dit geen stand blijft houden.
je hebt zo wel lekker de kans om met twee lullen tegelijk te spelen. lekker toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven