Entertainment alle pijlers

Heel Holland bakt

06-03-2016 11:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic ineens dicht bleek, omdat we nog lang niet uitgespeculeerd zijn over wie de tijdelijke Martine wordt, en om straks weer alle overheerlijke en hopelijk ook dramatisch van de tafel afdruipende baksels te becommentariëren!



En omdat ik altijd al eens TO van een trashtopic wilde zijn
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 06-03-2016 11:22
Reden: Werkelijke reden toch maar toegevoegd
% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Dat soort dingen maakten ze niet in aflevering 1 van Heel Holland Bakt
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 25 juli 2016 @ 19:40:

Dat soort dingen maakten ze niet in aflevering 1 van Heel Holland BaktOok niet in de laatste
Alle reacties Link kopieren


Briljant mens
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 25 juli 2016 @ 19:42:

[afbeelding]

Briljant mens
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 25 juli 2016 @ 19:40:

Dat soort dingen maakten ze niet in aflevering 1 van Heel Holland Bakt dit kunnen ze in de laatste nog niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
het lijkt wel een modderstroom
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 25 juli 2016 @ 19:44:

[...]



dit kunnen ze in de laatste nog niet precies. Niveau is daar wel ietsje, nou ja...een heul stuk, hoger!
Everything you see I owe to spaghetti!
terecht dat hij er uit gaat
Alle reacties Link kopieren
ik vind HHB erg leuk, vooral door Martine, maar qua niveau haalt het natuurlijk niet GBB

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik ben groots fan van beide programma's. Moest gisteren erg lachen over het snijden van de walnoten en het snijden van de kersen;-))
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het BBC programma An Extra Slice ook al zo leuk, op vrijdagavond met de verliezer van die week en dan mocht hij/zij nog een keer bakken waarmee hij/zij verloren had.



En het publiek bakte de meest hilarische baksels...
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Annapicobella schreef op 26 juli 2016 @ 19:44:

Ik vond het BBC programma An Extra Slice ook al zo leuk, op vrijdagavond met de verliezer van die week en dan mocht hij/zij nog een keer bakken waarmee hij/zij verloren had.



En het publiek bakte de meest hilarische baksels...ja idd, altijd lachen
Alle reacties Link kopieren
Ik neem het op en loop een aflevering achter, maar wat een heerlijk programma.

De Nederlandse versie vind ik leuker, puur door Martine Bijl, maar ik moet toegeven dat het ook weleens leuk is om het niveau iets hoger te zien.



Bij Heel Holland Bakt moesten ze in de finale chocolade om een taart heen 'vouwen', dat was een heel gedoe. En gisteren maakte die ene man zonder blikken of blozen een geweldige rand om zijn taart met tekeningen van kersen en dingetjes. Echt gaaf!

Die taart met die roze lagen vond ik ook erg mooi.



Fijne televisie, dit
You don't have to fit into the format
Ben het helemaal met je eens Lotte. GB is hoog niveau, kijk je met verbazing naar. De nederlandse is leuk, vooral door Martine.
Ik kan steeds maar de helft zien, net rond bedtijd van zoon.... En heb geen zin om het op te nemen
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan ze dit jaar ook beginnen met een programma, een paar dagen na de aflevering van die week, met de afvaller. Dit programma wordt dan door Andre van Duin gepresenteerd begreep ik. Ze doen ook al oproepen voor misbaksels.
Alle reacties Link kopieren
Paul Hollywood mag bij mij gerust iedere dag een taart komen bakken
Alle reacties Link kopieren
Volkomen gefascineerd naar de broodaflevering kijken en ondertussen je tosti laten verbranden
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:MevrouwJack schreef op 27 juli 2016 @ 19:37:

Volkomen gefascineerd naar de broodaflevering kijken en ondertussen je tosti laten verbranden





ik ga morgen ciabatta maken en dan met pesto en zongedroogde tomaatjes er door. Kijken of dat gaat lukken
Alle reacties Link kopieren
lekker Fryske!





Wat een prachtige dingen worden er gemaakt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 27 juli 2016 @ 19:43:

[...]







ik ga morgen ciabatta maken en dan met pesto en zongedroogde tomaatjes er door. Kijken of dat gaat lukken

Lekker!



Ik vind Paul leuk, met zijn geweldige leeuwenkop. Lieve man lijkt me dat, net als Ian.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
er gaat van alles mis op mijn laptop....help!
Alle reacties Link kopieren
foutje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven